Löytyykö Oulusta runkkupaikkoja, missä käy myös naisia?
Oulun runkkupaikat
22
637
Vastaukset
- Anonyymi00001
metsokankaalla koirapuiston lähellä p-paikalla. siitä voi mennä luontoon.
- Anonyymi00004
Sinne siis
- Anonyymi00015
Kävin siellä eilen, ei ollut ketään, odottelin tovin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kävin siellä eilen, ei ollut ketään, odottelin tovin.
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Hähähää mitäs olet hähähää.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Buaahaa spede Buaahaa!
- Anonyymi00002
Hankala auton kans.kun ei oikeen voi jättää autoa järkevästi
- Anonyymi00003
Voihan tehdä autossa, kiinnostas kosketella toisiamme.
- Anonyymi00017
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voihan tehdä autossa, kiinnostas kosketella toisiamme.
Hyi hemmetti
- Anonyymi00005
Siellä on hyviä P-paikkoja, joihin voi jättää auton ja mukavia metsäpolkuja, mastonpolku on yks ja sitten sen oikopolunvieressä ihanmahtavia suojaisia paikkoja. Voi polula mennä syrjään suojaan josta ei häiritse ketään. Parasta-aikaa nyt kun ei ole hyttysiä, voi riisua vähemmille vatteille.
S-Marketin vanha metsikkö kiinnostaa olisko siitä. Pitää käydä katsomassa. - Anonyymi00006
Oon pyörinyt noilla seuduilla. Nyt vois pitkästä käydä tutkailemassa tilannetta. Mielessä kunnon toimintaa...
- Anonyymi00007
Mielessä on, alkoi kalu kovenee ajatuksesta,nähdä sinun kulli kovana voisin koskea sitä, saisit koskea minunkin.kiima on kova.
- Anonyymi00008
Joo. Voitais kokeilla. Muukin käy. Onhan sulla kookas.
- Anonyymi00009
On tosi iso ja paksu. Saat suuntäydeltä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuulostaa houkuttelevalle! Miten sovitaan treffit?
- Anonyymi00013
Ei ole kookas, jotain 14 joten silleen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Porsas röh röh
- Anonyymi00010
Olisko halukkaita runkkaamaan vaimoni stringeille
- Anonyymi00011
Olisin halukas, mistä suunnasta Oulua olet, minä pohjoispuolelta, runkkatko sinäkin niihin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olisin halukas, mistä suunnasta Oulua olet, minä pohjoispuolelta, runkkatko sinäkin niihin.
Pohjoispuolelta minäkin.tottakai runkkaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pohjoispuolelta minäkin.tottakai runkkaan.
Herukasta olen, taidetaan olla aika lähellä. Olen seniori 70v stringit ooh.
- Anonyymi00024UUSI
Oisko tänään ketään ouluntulli/koirapuiston parkki? Mä btm/vers
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637