Poistetaan hengityslaite niks naks ja hoidettava tukehtui?
Validia mainostaa netissä:
Validia on olemassa, koska haluamme tarjota hyviä ja turvallisia hoiva-ja hoitopalveluja jokaiselle niitä tarvitsevalle.
Onkos tämä "haluamme" mutta halu on eri asia, kuin turvallinen ja hyvä lopputulos!
Onkos tämä Joensuun Validia hoidon laatu kohdallaan ?
16
427
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Joensuussa ei ole mikään hoidon laatu kohdallaan. Vammaiset ja vanhukset kohta ihan heitteillä.
- Anonyymi00002
Validia on SWEDU Pettereitten hallitsema pj. Frederik Mark Jensen
- Anonyymi00003
Ei sitten tullut sitten mieleen että ihminen joka on hengitys -koneessa niin...älä sammuta sitä konetta !!
- Anonyymi00004
Ilman koulutusta hoitotehtävissä...? Kuka noita paikkoja oikein johtaa?
Pelkkiä rahantekolaitoksia. - Anonyymi00005
Mamut vauhdissa.
- Anonyymi00013
Miten niin mamut?
- Anonyymi00006
Validia suosii kouluttamattomia hoitajia, koska heille ei tarvitse maksaa samaa palkkaa kuin koulutetulle...
- Anonyymi00014
oho
- Anonyymi00007
Pistää miettimään! Olen ollut yksityisissä hoivakodeissa Joensuussa .Hoito on huonoa ja jos sanot jotain hoidonlaadusta,kenkää tulee.
- Anonyymi00008
Montako vanhustakin on jo kuollut siihen kuuluisaan "hyvään ja turvalliseen" hoitoon?
- Anonyymi00010
voi voi
- Anonyymi00011
Olisikohan laatu kohdallaan...?
- Anonyymi00012
Hmmmm...
- Anonyymi00015
Maksa enemmän niin saat hoitoa. Köyhille käy niks naks.
- Anonyymi00016
peitellään porukalla virheitä?
- Anonyymi00017
2000-luvun tuhoamisleirejä, joita tulevaisuudessa tullaan häpeämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548