Mikä olikaan se pieni leipomo joka teki herkkukakkuja Piirillä ja muutti kai jonnekin Rovekseen? Toimiiko vielä?
Tai onko Seinäjoella ylipäätään ainuttakaan leipomoa joka tekee itse herkkuja eikä vain paista isojen jättien ankeita pakasteita?
Piirillä ollut pienleipomo
6
257
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Meni konkkaan. Korona.
- Anonyymi00002
PikkuPaussi, leipoo ja paistaa kaikki itse.🥧🎂🍰🍩🥮🧁🍪
Luulis Seinäjokisen ja muualtakin olevien tietää.
On sen verran maineikas.- Anonyymi00003
Aika heikkoja tuotteita, kallista ja mautonta. Valkonen puu sentään osaa sokeriherkut. 😋😍
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika heikkoja tuotteita, kallista ja mautonta. Valkonen puu sentään osaa sokeriherkut. 😋😍
Puun tuotteissa liikaa sokeria, ällöjä.
- Anonyymi00005
PikkuPausslla maksaa viinerikin varmaan kympin kappale. Piilottaa hintansa eikä kerro niitä netissä mutta joskus ollut Eparissa mainoksia joissa saa pikkupussin pullia jollain 40-50 eurolla. Ennen kävin mutta sinne ei pääse enää autolla.
Valkoisella puulla taas kaikki sikamakeaa amerikkaista vehnähöttöä.
Eikä sinne muutenkaan uskalla mennö kun paikka täynnä
äärivasemmistolaisia telaketjulesbofeministejä. Miehillä kai sinne pääsy kielletty. - Anonyymi00007
Ikinä en oo piirillä ollu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479