VasemmaIta möIähtää.

Päivän möläytys: Vasemmistoliitto vaatii työajan lyhentämistä – vaikka työntekijä voi sopia siitä oman työnantajansa kanssa vaikka jo tänään.

☝️😆

✅Checkmate

15

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Ai jaa, kyllä saat lähteä heti lätkimään ellei normi päivä maistu. Ovi käy molempiin suuntiin tervemenoa, siellä on jo seuraava tulossa.

      • Anonyymi00013

        Vassu rassuja ei duunit kiinnosta.


    • Anonyymi00003

      Parempi olisi jos ylitöitä ei verotettaisi kovin paljoo.

    • Anonyymi00004

      Aloittaja ei liene mikään välkky? Vajaalla ymmärryksellä ei edes tänne kannata sorvata mitään!

      • Anonyymi00005

        Miksi sitten tänne kirjoitat?


      • Anonyymi00006

        Näkee jo tuosta pallukasta ettei todellakaan ole kovin älykäs yksilö kyseessä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Näkee jo tuosta pallukasta ettei todellakaan ole kovin älykäs yksilö kyseessä.

        Persupölö se on suoraan trollitoimistolta.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Persupölö se on suoraan trollitoimistolta.

        Eli Sanna Marinin vaalikausi ja petetyt lupaukset
        Pölö, petti miehensäkin
        lisän äskeisenei 2026-04-27 20:03:50
        aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH aaaahahahahaa AAH HA HA AH


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Persupölö se on suoraan trollitoimistolta.

        Miksi sitten tänne kirjoitat?


        pUHU Edes suomea aäläkä naura,


    • Anonyymi00008

      Itsehän te, oikeisto, toistatte Marxin postuumia möläystä "jokainen kykyjensä mukaan, jokaiselle työnsä mukaan", eikö työn jakaminen tasan ole juuri työn tekemisen edistämistä. Muutoin teidän ideologianne on markkinatalouden-giljotiini, jossa työttömät rakenteellisesti "katoavat" järjestelmästä.

      Kansalaiset, he, oikeisto, edustavat harhaista ideologiaa, uskoen että heidän vapaa markkinataloutensa toisi kaikille "ahkerille" toimeentulon ja sellaisen toimeentulon jonka kukin valitsee. Ei sellaista maailmaa ole olemassa, heidän luulonsa on väärä, ja miljoonat viattomat kärsivät ja kuolevat heidän hulluutensa vuoksi, eivätkä he kykene näkemään todellisuutta, koska heidän dollarin vihreät kognitiivisen dissonanssinsa lasinsa vääristävät heidän maailmansa.

      Maailman pelastamiseen ei ole kuin yksi vaihtoehto, oikeiston syrjäyttäminen.

      • Miksi vastaat olkiukoilla ja abstraktilla tunnepurkauksella aloitukseen? Ei tuo nyt liity mitenkään vasemmiston möläytykseen. Voisit hetken miettiä yleisesti teidän möläytyksiänne ja sitten aivoriihessä yritätte ymmärtää miten typerällä pohjalla teikäläisten vallankumouskiima on.

        Ja mikä olisi vallankumouksenne hinta? Satamiljoonaa uutta uhria ja holodomor 2.0? Eiköhän naureta yhdessä tuollaisille aivosprägäreille.

        ☝️😆


      • Anonyymi00014
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Miksi vastaat olkiukoilla ja abstraktilla tunnepurkauksella aloitukseen? Ei tuo nyt liity mitenkään vasemmiston möläytykseen. Voisit hetken miettiä yleisesti teidän möläytyksiänne ja sitten aivoriihessä yritätte ymmärtää miten typerällä pohjalla teikäläisten vallankumouskiima on.

        Ja mikä olisi vallankumouksenne hinta? Satamiljoonaa uutta uhria ja holodomor 2.0? Eiköhän naureta yhdessä tuollaisille aivosprägäreille.

        ☝️😆

        Valitettavasti pystyn jo yhden lauseen perusteella asettamaan lauseen yhteyteen johon se parhaiten asettuu.


    • Anonyymi00011

      Demarienjohtaja se on suoraan SS-natsitoimistolta.

    • Anonyymi00012

      Lyhyemmästä työpäivästä/viikosta on jo maailmalta kokemusta, ja tulokset ovat positiivisia. Olisi sangen mielenkiintoista tietää, miksi tämä ei toimisi suomessa?

      • Onko Suomessa toiminut mikään kopiointi? Täällä on vähän sellainen tauti, että kaikki mihin kajotaan tuntuu menevän tavalla tai toisella perseeIIeen. Ja sitten syytellään toisia tai olosuhteita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe