...kuluttajat ovat tyytymättömiä.
Purra leikkaa ja saksii hullunlailla, koko Suomi on jumissa.
Eroa Orpo ja vie hallituksesi saunan taakse, siellä on tilaa.
https://yle.fi/a/74-20222864?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Hallituspuolueiden ehdokkaiden tulevissa vaaleissa ei kannata asettua ehdolle, kaikki vaaleihin sijoitetut varat tulevat menemään hukkaan.
Talousosaaja Purran jälki näkyy...
28
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
tuo tietää "äänivyöryä" persuille 😂
- Anonyymi00019
Juu, Äänitäältä👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00002
Purra on tunareiden äiti.
- Anonyymi00004
Kummasti Suomalaisilla on enemmän rahaa tileillään kuin ikinä.
- Anonyymi00028
Hätävara on oltava suuri kun Purra laittaa suomea konkurssiin.
Punavihreä hallitus paskansi kansalaisen lautaselle liian monta vuotta ja auta armias, jos se olisi jatkunut vielä toiset neljä vuotta. Luojan kiitos, että Orpo ja Purra sai avattua kansan silmät. Ilman sitä Suomi olisi jo konkurssissa.
☝️🙄- Anonyymi00006
Uli uli trolli. Kyllä se on fakta, että tämä persehallotus tuhosi ja paskoi kaiken. Mene sinäkim oikrisiin töihin. Trollaus ei ole oikeaa työtä.
- Anonyymi00011
On jo
Orpo purra ssen teki.
Luottoluokitus romahti ja putoaa lisää! - Anonyymi00020
Olet Oikeassa!!!
- Anonyymi00025
Perfect trollaa myös öisin Perussuomalaisten puolesta!
Mr.Perfect
2026-04-29 03:47:13 - Anonyymi00029
se ei ketään haittaa jos mr. pers-efektin lautaselta paskaa löytyy.
- Anonyymi00007
se on rahan ahneus mikä pilaa talouskasvun.
- Anonyymi00027
Ei vaan hallituksen väärä politiikka
- Anonyymi00008
Orpo ja Purra tekee sen minkä edellisien hallituksien olisi pitänyt jo aikoinaan tehdä. Jos sakset olivat viisitoista vuotta sitten olleet käytössä niin nyt ei viikatetta tarvisi. PerusSuomalaisille ääni jatkossakin.
- Anonyymi00012
Joka kerta kun Kokoomus PM puolue käy
Näin!
Kaikki Päin Persettä Jälleen kerran! - Anonyymi00021
Samoin!!!!
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joka kerta kun Kokoomus PM puolue käy
Näin!
Kaikki Päin Persettä Jälleen kerran!Korjanneet vasemmistopuolueiden sotkuja!
- Anonyymi00009
Pää tuli vetävän käteen tällä
hallituskaudella!
Kun llkeät Välinpitämättömät ja Ahneet ihmiset istuu hallituksessa on lopputulos Tämä!
Maa konkurssikypsä Kankkulan kaivo!
iVA hallitus Ei välitä PaSkan vertaa ihmisten hyvinvoinnista Vaan päinvastoin!- Anonyymi00013
Pietarin PortitTakalukossa!
Vain helvettiin pääsy hallituksella ja sen ministereillä!!
Vihervasemmistolaista magiaa suoraan Tylypahkasta: Marinin hallitus tunaroi - syy on Orpon hallituksen.
☝️😆- Anonyymi00017
Levysi on kulunut liiasta toistosta jo puhki
- Anonyymi00015
Enää ei puutu kuin että karkaavat pöllittyjen valtion varojen kanssa johonkin ulkomaille samoin kuin Orpanin lähipiiri on juuri nyt tekemässä.
- Anonyymi00023
Ketäköhän se pyryharakkana eurooppaa kiertää🙈
- Anonyymi00016
Ihme, kun kaikilla ei ole valittamista. Olen tavallinen työssäkäyvä ihminen ja rahaa tulee enemmän kuin ehtii kuluttaa, osa jää säästöön ja sijoitukseen. Maksut ja hinnat nousee mutta so what. Aina ne ovat nousseet.
- Anonyymi00018
Äänestän Hallituspuoluetta!!!!
Saksivat turhista kohteista, kuten yhdistyksiltä, jotka ovat hyödyttömiä👍🏻- Anonyymi00024
Minä muistelen, että hallitus antoi omille hihhulijärjestöille.
https://yle.fi/a/74-20215721 - Anonyymi00026
Niin mutku, Antti leikkaiskin yrityksiltä, kelatuista ja maataloustuista.
Sai sen eilen julki tiristettyä🙋🏻♂️🙇♂️
💧
- Anonyymi00030
Perussuomalaisten paniikkinappula on jo pohjassa.
Kannatuksen lasku on saatava pysähtymään vaikka valehtelemalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972