Mitä mieltä vasemmistolaiset ovat Demarien Eveliina Heinäluoman Hitas-asuntojen suhmuroinnilla. Kyseessä siis Hitas-asunnot, joita Eveliina Heinäluomalla on peräti kolme kappaletta ja Hitas-asuntojen tarkoitus on tarjota kohtuuhintaisia asuntoja vähävaraisille, että kaikilla olisi mahdollisuus ostaa halvemmalla itselleen asuntoja. Eveliina Heinäluoma on hankkinut näitä itselleen peräti kolme kappaletta ja asian tullessa julkisuuteen, hän kiireesti ilmoittikin, että hän luopuukin nyt kahdesta Hitas-asunnosta, kun hän jäi kiinni tästä. Mitä mieltä vasemmistolaiset ovat tällaisesta toiminnasta? Kun oma idoli tekee tällaista?
Demarien Eveliina Heinäluoma suhmuroi Hitas-asunnoilla
6
151
Vastaukset
- Anonyymi00002
Pääosin näköjään Vihervasemmistolaiset käyttävät tätä järjestelmää.....https://yle.fi/a/74-20214720.
Köyhien "puolestapuhujat". On hauska huomata, että kaikki vihervasemmistolaiset puhuvat köyhien puolesta ja itse toimivat kyllä omassa elämässään täysin päinvastoin. - Anonyymi00003
Isänsä siivellä noussut edustajaksi hänen täytyisi heti luopua syntyperäältä kanta suomalaisen asunnon tarvitsitsijan vuoksi
- Anonyymi00004
Kommunistien ja epäisänmaallisten ihmisten edustaja kusee veronmaksajien nilkoille ja kommunistit ovat täysin hiljaa ja menevät ja äänestävät tällaisia. Tämä on hyvä osoitus kommunistien älyvajeesta. Voiko Vasemmistolaisilta muuta odottaa? No. Ei voi. Järki ei ole heidän paras vahvuutensa, vaan vahvuus on se, että röhnötetään muiden elätettävänä kotona ja taputetaan, kun Eveliina Heinäluoma kertoo, että kaikille työttömille kuuluu ilmainen elämä veronmaksajien rahoilla. Vasemmistolaisuus on Syöpä.
- Anonyymi00005
Oho, kyllä nyt tuon rinnalla persujen luoma mainehaitta maailmalla irvistelyjen seurauksena varmaan unohtuu.
- Anonyymi00006
Aitoa henkisesti löysää demaria ei kiinnosta muu kuin ideologia. Sillä ei ole väliä, vaikka toveri kuppaa veronmaksajien rahoja omiin taskuihinsa eli juuri niitä äänestäjien rahoja. Tätä ei toinen toveri ymmärrä. Vassarit ja Vihurit eivät ole niitä välkyimpiä ihmisiä. Eivät tollot edes ymmärrä, että äänestävät vielä niitä, ketkä kusee niiden päälle. On ihmeen vähäjärkisiä nämä Vasurit ja Vihurit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268