Postimerkin kuvassa on edustettuna monen sortin ihmisiä, mutta tavallista heteroa ei näy. Elikkäs pride porukka ei hyväksy tavallisia heteroita, mutta tavallisten heteroiden pitäisi hyväksyä heidät? Juu. Okei.
Se siitä suvaitsevaisuudesta.
Posti julkas Pride postimerkin
10
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos siitä postimerkistä poistettaisiin pari hahmoa se menisi täysin normi postimerkistä!!! Ilmeisesti pitää olla paskaset työvaatteet tai körttipuku päällä jotta tunnistat heteroksi,,,
- Anonyymi00002
Heh. Persut ja kristofasistit aloittavat kai nyt Postin boikotin.
- Anonyymi00006
Sie oot itte persu ja fassari.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sie oot itte persu ja fassari.
hyi saatana
- Anonyymi00003
Eikä postikaan taida olla tasapuolinen kaikille. Sen pitäisi julkaista oma merkki jokaiselle ryhmälle.
- Anonyymi00012
"ryhmälle", siis...?
- Anonyymi00004
Eilkös ne tom of finland postimerkit myyneet aika hyvin ?
- Anonyymi00007
Tom of Finland-postimerkit, ennakkotilauksia 178 maahan ja on Suomen postin historian suosituin postimerkki vieläkin ympäri maailmaa,,,
- Anonyymi00009
Heh, joku pähkinäaivo yritti repiä jopa tom of finlandistakin rässismiä, nätsismiä ja kolonismia :D
Täytyy sanoa että nämä uuden sukupolven kakarat ovat todella k.ehareita. Jo ysärillä vastaavat huusivat kyttä on natsipaska mutta ei voi edes verrata näihin sinihiuksi-sikiöihin jotka sipertävät Suomesta kuinka kaikki on kolonismia ja muita muotisanoja. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heh, joku pähkinäaivo yritti repiä jopa tom of finlandistakin rässismiä, nätsismiä ja kolonismia :D
Täytyy sanoa että nämä uuden sukupolven kakarat ovat todella k.ehareita. Jo ysärillä vastaavat huusivat kyttä on natsipaska mutta ei voi edes verrata näihin sinihiuksi-sikiöihin jotka sipertävät Suomesta kuinka kaikki on kolonismia ja muita muotisanoja.Eikö se äiti vieläkään ole laittanut räkänokkaansa nukkumaan kun vieläkin PalstePerseilee täällä! Ja kannatta muuten siellä äidinkielen tunnilla olla paikalla jotta joskus tekstistäkin saisi selvää eikä olisi täyttä siansaksaa,,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381