Rydman ei sortunut pyytelemään ja lepyttelemään itkupotkuraivarin partaalla olevaa naista jonka ajatuksenjuoksu on viisivuotiaan tytön asteella.
Tämä suomeen kehittynyt säätiöaateli on hävitettävä ja siitä tietenkin nousee helvetillinen meteli, ministeripalkkoja nostava tyhjäntoimittajalauma osaa kyllä räkyttää asemansa puolesta.
Hyvin vedetty.
55
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Wille on mies joka ei pyytele tekemisiään anteeksi, juurikin hänen kaltaisiaan tarvitaan vihervassujen kukistamiseen...
- Anonyymi00012
Eli persut käyvät taistelua suomalaisia vastaan?
- Anonyymi00031
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli persut käyvät taistelua suomalaisia vastaan?
Kyllähän Wille ylitti hyvä käytöksen rajan aika rumasti. Tuollaisessa käytöksessä ei ole mitään puolusteltavaa. Saati sitten kun huomioidaan, että hän oli enimmäkseen väärässä.
Kokoomuslainen tuttavani totesi, että oli hyvä, kun Rydman ajautui perussuomalaisiin. Näkemyseroja saa olla, mutta pitää osata käyttäytyä. - Anonyymi00040
Köyhien nujertamiseen?
- Anonyymi00046
Lasten paneksija.
- Anonyymi00047
Totta, leveät on hartiat, js iso pää kuten pikkuvauvoilla tapaa olla.
- Anonyymi00051
T.1.5.5.1.T
- Anonyymi00052
Anonyymi00047 kirjoitti:
Totta, leveät on hartiat, js iso pää kuten pikkuvauvoilla tapaa olla.
Mitkä vtun leveät hartiat??, pullokaula mulkvist SE on.....
- Anonyymi00002
Yle selvitti, että Rydman puhui pehmeitä.
https://yle.fi/a/74-20223042- Anonyymi00003
yleltä pitää puolet leikata tai jakaa se oikeistolaiseen yleen ja vasemmistolaiseen 😠
kysyimme jääveiltä edunsaajilta mielipidettä 🤣🤣🤣ylen linja ei petä - Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
yleltä pitää puolet leikata tai jakaa se oikeistolaiseen yleen ja vasemmistolaiseen 😠
kysyimme jääveiltä edunsaajilta mielipidettä 🤣🤣🤣ylen linja ei petäAi heille pitää kostaa koska he puhuvat totta? No kuulostaa ihan persunatsismilta, joten ei mitään uutta taivaan alla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
yleltä pitää puolet leikata tai jakaa se oikeistolaiseen yleen ja vasemmistolaiseen 😠
kysyimme jääveiltä edunsaajilta mielipidettä 🤣🤣🤣ylen linja ei petäJos viesti ei miellytä, älä ammu viestin tuojaa.
- Anonyymi00014
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..
Voitko näyttää sen säännön jota vastaan ne ovat?
Ja miksi teistä persuista ei ole näköjään mihinkään muuhun kuin itkemään ja valittamaan? Meinasitteko joskus kasvaa aikuiseksi? - Anonyymi00017
Eo persuja tarvitse mustamaalta, he tekevät sen ihan itse.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..
"Anonyymi00014
2026-04-29 09:04:22
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon.."
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sama litania numero YKSI.
Ei meistä kukaan maalita ketään.
Eihän teillä ole yksinoikeus Punikitella tulevaa hallitusta. - Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eo persuja tarvitse mustamaalta, he tekevät sen ihan itse.
ikuinen kopiokone..
- Anonyymi00029
Eli valehtelit kuten persun pitää, koska et pystynyt vastaamaan näinkin yksinkertaiseen kysymykseen. Mutta mitä luulet saavuttavasi tuolla jatkvualla valehtelulla? Yritätkö antaa persuista huonon kuvan?
- Anonyymi00032
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos viesti ei miellytä, älä ammu viestin tuojaa.
Ei tuo mikään viestintuoja ole. Ihan vaan tavallinen yksinkertainen persjantteri.
- Anonyymi00033
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lehtiartikkelien massapostauksen (sääntöjen vastaista) juhlaa kuten aina ennenkin 24/7-365vrk vuodessa. Kaikissa viestiketjuissa poikkeuksetta ja yksi ja sama s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut trolli aina asialla. Ja KAIKKI sitä häiritsevät viestit poistoon..
Sulle näkyy olevan paha aivojumi. Ota viinaa, paljon. Ei se auta,mutta sammut ja saamme olla rauhassa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voitko näyttää sen säännön jota vastaan ne ovat?
Ja miksi teistä persuista ei ole näköjään mihinkään muuhun kuin itkemään ja valittamaan? Meinasitteko joskus kasvaa aikuiseksi?Persujen uhriutuminen on heidän aikuistumista : )
- Anonyymi00053
Anonyymi00003 kirjoitti:
yleltä pitää puolet leikata tai jakaa se oikeistolaiseen yleen ja vasemmistolaiseen 😠
kysyimme jääveiltä edunsaajilta mielipidettä 🤣🤣🤣ylen linja ei petäYlen johtokunta on nykyjään OIKEISTOLAINEN!!!🤣🤣🤣
- Anonyymi00054
Siks ku sä kysyt antipaska halla-aholta, eiks oo sama???
- Anonyymi00005
Rydmanin käytös oli ala arvoista ministerille täysin sivistymätöntä, mutta onhan hän persu. Opposition edustaja voi puhua ärhäkkäämmin, mutta ei istuva sosaaliministeri.
- Anonyymi00006
Jos Sofiasta tulee pääministeri, hän peruu leikkaukset.
- Anonyymi00055
Juu, Sofiassa on sitä " .unaa!!", ei pelkää mitään. 💪💪💪💪
- Anonyymi00007
Persujen aamuterapia alkamassa.....
- Anonyymi00010
Kovin aktiivisesti näyttää hirvitteleviä Sofia-aloituksia pukkaavan juu.
- Anonyymi00021
"Anonyymi00007
2026-04-29 08:42:33
Persujen aamuterapia alkamassa....."
////////
Niinpä ei niillä ole töihin Kiirre.
Se ei ole niiden luontais Piirre. - Anonyymi00056
Jep, Willem sai KYYTIÄ👍
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jep, Willem sai KYYTIÄ👍
Siis wille, IHAN SAMA!!!!
- Anonyymi00019
Miksi persuja ei vaan syytetä kansanmurhasta ?
Miksi himmaillaan ?- Anonyymi00022
Anonyymi00019
2026-04-29 10:24:51
Miksi persuja ei vaan syytetä kansanmurhasta ?
Miksi himmaillaan ?"
-------------------------
Ei fiktiivisyydestä voi syyttää.
Ovathan ne kyllä esim ilmoittaneet että
SisällisSota jäi kesken jne - Anonyymi00060
Anonyymi00022 kirjoitti:
Anonyymi00019
2026-04-29 10:24:51
Miksi persuja ei vaan syytetä kansanmurhasta ?
Miksi himmaillaan ?"
-------------------------
Ei fiktiivisyydestä voi syyttää.
Ovathan ne kyllä esim ilmoittaneet että
SisällisSota jäi kesken jneKo ne o turust!!!, pienet pipulit, mut, pimperot pesufatei!!!näi turuus!!!!
- Anonyymi00023
Hallitus joutuu leikkaamaan ja nyt kysytään toiselta leikatulta onko oikein leikata.
Mikä vitsi!!!!- Anonyymi00038
Arvovalintakysymyksiä. Ja persujen arvovalinta on EK:n linja. Kansasta viis.
- Anonyymi00061
Tunnin juuuna jyskyttää . . . . . .
- Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Tunnin juuuna jyskyttää . . . . . .
Järkeen ei . . . . mut jyskyttää, orpo sen HALUAA, VAIKKA EI TULE KOSKAAN KÄYTTÄMÄÄN, EI EDES KANNATA, heh..heh... orpo junassa "noubodyna" . . . . jep, odotan. , , , . .!, no hyöty olis, et vois kysyy onko juntti vai sammakko?, vastais kuitenki VÄÄRIN!!!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024
2026-04-29 11:10:36
UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voitko näyttää sen säännön jota vastaan ne ovat?
Ja miksi teistä persuista ei ole näköjään mihinkään muuhun kuin itkemään ja valittamaan? Meinasitteko joskus kasvaa aikuiseksi?
Lue lisää
"Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista"
https://www.suomi24.fi/opastus/saannot
Ja kuten aina ennenkin sinä SÄÄNTÖJÄ RIKKOVA luotsi hyökkäät kaikilla s24 palstoilla ihmisten kimppuun jotka sinua arvostelee SÄÄNTÖJEN RIKKOMISESTA joiden noudattamista sinun luotsina tulisi valvoa. Mikä naurettavinta KAIKKI sinun sääntöjen vastaiset avaukset ja viestit säästyy sensuurilta vaikka niistä tehtäisiin ilmoitus ylläpidolle koska niiden sääntöjen vastaisten avausten ja viestien kirjoittaja on s24 modertaattori. Jolle olisi pitänyt antaa ikuiset estot s24 palstoile jo vuosia sitten. Sinun tänäänkin tehtailless valtavia määriä SÄÄNTÖJEN VASTAISIA avauksia eri s24 palstoille hyökäten ihmisten kimppuun jotka sinun keskustelujen avauksiin erehtyy vastaamaan. Ja kun olet tänäänkin tappanut sensuurillasi jne. kaiken muun viestiliikenteen paits omasi, sinä alat raivoamaan viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta riippumatta palstasta mitä milloinkin terrorisoit trollaamisellasi valtavine määrineen lehtiartikkelien kopioita vuoden jokaisena päivänä massapostauksineen.- Anonyymi00030
Tämä on yksityisen yrityksen omistama palsta ja he saavat tehdä ihan mitä haluavat täällä oleville viesteille.
Olet nämä ehdot hyväksynyt kun olet kirjoittanut tänne. Joten ihan turhaan olet asiasta itkemässä.
Muutenkin tunnut olevan aika pihalla todellisuudesta, kun keksit näitä typeriä tarinoita. Yritätkö pilata persujen maineen, vai mitä yrität näillä sinun harhoillasi? - Anonyymi00036
Ei täällä ole mitään sensuuria. Voisitko edes ottaa mitä se tarkoittaa, niin et nolaa itseäsi enempää. ;)
Ja mitään sääntöjä ei ole rikottu, koska omistaja päättää mitä heidän tuotteella tehdään. Olet hyväksynyt nämä käyttöehdo, joten ihan turhaan itket asiasta.
Jos säännöt eivät kelpaa, niin ei täällä ole mikään pakko olla pahoittamassa mieltä.
Miltä tuntuu olla noin pihalla todellisuudesta ja nolata itsensä koko ajan? Vai yritätkö msutamaalata persuja tuolla typerällä käytöksellä? - Anonyymi00065
Kuinka ITSE??
- Anonyymi00035
Käyhän se ylpeyden päälle, kun saa jauhot suuhun jopa blondibimbolta.
- Anonyymi00037
Rydman on tainnut vedellä jotain muuta kuin aloittajan tarkoittamaa.
- Anonyymi00067
Jep, näpelöi itteään!!!, paremman puutteessa!!!
- Anonyymi00072
Rydi runkhaa öisin, haitanneeko kuin "lakananpesiöitä", no. . . .
- Anonyymi00041
Rytmanilla persumaista! Ota loputkin, kellä vähän on!
- Anonyymi00044
Tyypplinen naisia ahdisteleva persu!
- Anonyymi00069
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tyypplinen naisia ahdisteleva persu!
Juu, vaikka persut ahdistelee yleensä = samaa sukupuolta!!!
- Anonyymi00043
Minun repliikki näköjään poistettu.
Sofia voittaa koska sensori auttaa. - Anonyymi00048
Miksi Rydman ei puuttunut. kun KD:n Poutala jakoi omilleen avustuksia vastoin esitystä?
- Anonyymi00058
Eihän sitä nyt sentään kaverille sellaista tehdä.
- Anonyymi00059
Ristuspuolueella on eri standardit.
- Anonyymi00071
Hyvä kysymys???
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592