"Voi, Herra, kuinka kauan?"

Anonyymi-ap

Psalmit 6:2-11 FB38
[2] Herra, älä rankaise minua vihassasi, älä kiivastuksessasi minua kurita. [3] Herra, armahda minua, sillä minä olen näännyksissä; paranna minut, Herra, sillä minun luuni ovat peljästyneet, [4] ja minun sieluni on kovin peljästynyt. Voi, Herra, kuinka kauan? [5] Käänny, Herra, vapahda minun sieluni, pelasta minut armosi tähden. [6] Sillä kuolemassa ei sinua muisteta; kuka ylistää sinua tuonelassa? [7] Minä olen uupunut huokaamisesta; joka yö minä itken vuoteeni vesille ja kastelen leposijani kyyneleilläni. [8] Minun silmäni ovat huienneet surusta, vanhenneet kaikkien vastustajaini tähden. [9] Väistykää minusta, kaikki väärintekijät, sillä Herra kuulee minun itkuni äänen. [10] Herra kuulee minun anomiseni, Herra ottaa minun rukoukseni vastaan. [11] Kaikki minun viholliseni joutuvat häpeään ja suuren pelon valtaan; äkisti he joutuvat häpeään, kääntyvät pois.

https://bible.com/bible/365/psa.6.2-11.FB38

6

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Sillä kuolemassa ei sinua muisteta; kuka ylistää sinua tuonelassa?".....

Mutta entä taivaat jonne pääsee vain totuuden ja ripin siivin. Sielläkään ei Herraa ylistetä sillä hän on kauhea tuomari ja koston enkeli. Johannes pääsi Uuteen Jerusalemiin totuuden tähden. Hän mm. tunnusti Koko maailma on pahan vallassa. Mutta siellä hän huokaa ja rukoilee : Tule! Herra Jeesus! Vaan pääseekö Jeesus Uuteen Jerusalemiin joka on totuuden kaupunki.

Mulla on muisto 2012 taivaaseen tempaamisesta. Kun pääsin sinne menin ilosta polvilleni aikoen esittää kiitos rukouksen Jeesukselle, mutta taivaan asukkaat estivät ja sanoivat että täällä ei rukoilla Jeesusta.

Kuinka syvää on taivaiden vaatimus totuuden puoleen? Alkukirkon liturgiaan kuului julkinen syntien tunnustaminen henkilö henkilöltä. Enää nykyisin siihen pystyy tuskin kukaan. Elämme aikaa jolloin kaikki taivaassa, maan päällä ja maan alla ovat menettäneet totuuden tajun. Yksin Karitsa ja 144000 vaeltaa täydessä totuudessa, neitsyydessä Karitsaa seuraten. Taivaan suuri joukko laulaa Karitsaa vain saamme kiittää pelastuksesta! Jeesusta eli Jumalan Karitsaa he eivät seurakunta morsiammineen pidä oikean Karitsan veroisena arvollisuudessa.

Totuus on kinkkinen juttu. Siinä monet ensimmäiset tulee viimeisiksi ja monet viimeiset ensimmäisiksi.

• Anonyymi00003

JEESUS VASTUSTI SYNTIOPPIA JA SURMATTIIN JUMALANPILKKASYYTTEELLÄ SEN VUOKSI.

• Anonyymi00004

Ja ensimmäisten ja viimeisten välillä on rajana tuo syntioppi, se olikin suoraan saatanasta. He tulevat viimeisiksi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja ensimmäisten ja viimeisten välillä on rajana tuo syntioppi, se olikin suoraan saatanasta. He tulevat viimeisiksi.

Jotka luulivat kristinuskolla olevansa ensimmäisiä.

• Anonyymi00002

Olemme Vanhasta testamentista siirtyneet evankeliumeiden kautta Paavalin kirjein 50-luvulla luodun kristinuskon jälkeen ilmesstyskirjan 14. lukuun ja 2026 kristinuskon tuhoamiseen.

Kannattaisi tulla pois sieltä 3000 vuoden takaa, kun joka kolkassa maailmassa on nyt jo ne ydinaseet tanassa!

• Anonyymi00006

Mooses kehotti kuuntelemaan sitä hänen jälkeensä tulevaa suurta profeettaa joka on ELÄVÄ LEIPÄ. Joka ei sitä profeettaa kuuntele poistetaan KANSAN keskuudesta.
      Jeesus tuli pelastamaan syntisiä ja SAASTAISIA. Hän tuli antamaan Jumalattomille ihmisen sydämen. Sillä jo Mooseksen aikana saastaiset koottiin leirin ulkopuolelle Ilmestysmajan luokse. Tuli kuitenkin hetkiä jolloin KOKO KANSAA vaadittiin pyhittäytymään. Silloin heidän oli määrä luopua saastaisuudesta ja ottaa käyttöön myös lain ankarat kivityspykälät. Pyhitetty kansa oli kultaa Mooseksen johdolla.

Mutta pyhittämätön kansa on Pronssia Jeshuan johdolla. Miksi on ikuisesti voimassa Mooseksen käsky kuulla sitä suurta profeettaa joka on ELÄMÄN LEIPÄ. Eikö Israel pääse enää milloinkaan pyhityksen kautta kullan asemaan vaan joutuu iäti vaeltamaan pronssina?

Tulee ymmärtää että Jeesus elää iankaikkisesti. Jos hänet korotetaan niin hän korottaa kaikki mukanaan. Hän ei ole pelkkä kirjan teksti vaan monin tavoin maailmassa vaikuttava elävä persoona. Siksi Mooses uskalsi sanoa KUULKAA HÄNTÄ!

Joka tahtoo kaikkien pyhitystä ja korottumista niin ensimmäinen askel on korottaa Jeesus Kristus niin korkeaan kunniaan kuin se on mahdollista. Ei tule hylätä Kristusta ja siirtyä Moosekseen, vaan tulee korottaa Kristus.

Voiko Profeetta Isan joka tuhoo Antikristuksen ja perustaa perheen ylentäminen ajaa saman asian. Se jää nähtäväksi. Hän on Kristuksen suun Henkäys. Vai pitääkö Kristus Korottaa jollakin paremmalla tavalla? Vai pitääkö suosiolla tyytyä olemaan kokonaisuutena pronssia eikä kultaa. Kristus Harun Yahyan mukaan antaa Imaami Mahdille tuhat Agendaa toteen pantavaksi. Parhaat niistä tulee luultavasti ylentämään Kristusta soveliaalla tavalla. Mutta sekin jää nähtäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe