Levillä taksikuski ajanut toisen päälle

Anonyymi-ap

Edelsi riitatilanne tolpalla klo02 yöllä, Iltasanomat kirjoittaa.
On värinä ettei vaan olisi taas niitä ruoanlaittohetkiä, pelihetkiä ja mukavia muuten vaan hetkiä

16

681

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00005

Ei kai yliajettu ollut taksikuski.
      Vankkaa tekoa kyllä, koska ei saanut vakavia vammoja vaikka hänen päältään ajettiin.

• Anonyymi00009

Mielenkiintoista miten tällainen tuomitaan vai tuomitaanko ollenkaan? Huhujen mukaan hän on elokapinan jäsen ja lakihan ei koske heitä. Mutta odotetaan ja kuunnellaa .

• Anonyymi00010

Minä luulen että tuo taksi joutuu paaliin, niin julmaa kuin se on. Eihän tuollaista taksia voi pitää joka ajaa ihmisten päälle.

• Anonyymi00012

Se on vaan hienoa kun tulee ulkomaalaisia sekoittamaan tätä sisäsiittoista kansaa.

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00014

Kuljettaja lupa ei lähde millään vaikka uhkaa tappaa tai yrittä tappaa,petoksia ym. Siis taksia saa ajaa rikollinen vaikka toisin väitetään. Nyt kiistellä taksamittarin laitosta kun se on niin kallis:) oikeen kansanedustajan suusta. Eikö ihmishenki kuitenkin ole arvokkaampi..

• Anonyymi00015

Onko vaikea ymmärtää luettua? Ei kuski ole ajanut kenenkään päälle vaan taksi. Koittakaa nyt vähitellen ymmärtää, Alkaa tuntua jo maalittamiselta tämä kun kuljettajaa syytetää.

• Anonyymi00016

Tesla taksiin saa nykyään sen FSD toiminnon, auto kuvaa ympäristöään ja First Shoot Diaspora aktivoituu

• Anonyymi00017

Tämä voi olla tesla taksi eikä kuski joka ajoi päälle.

• Anonyymi00018

Levin alkuperäinen taksi ollu, ne on aivan pöljää porukkaa

• Anonyymi00020

Hullu matu taas asialla.

• Anonyymi00021

Pöljiä paikallisia levitaksin suhareita, osata edes autoa ajaa

• Anonyymi00022

Miten se on tuomittu,onko titoo

• Anonyymi00023

HULLU PORO AJOI TAKSII KÄNNISÄ PIMIÄLÄ Tolppa apina putosi piippuun

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe