Tulehan sinäkin Jeesus-marssille. Monissa kaupungeissa tätä marssia järjestetään vappuna. Minäkin olen monena vappuna käynyt marssimassa. Tule ja ota kaveritkin mukaan. 🎶🎈☀️🎈🎵
https://jeesus-marssi.fi/
Vappuna taas marssitaan!
6
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä en rakenna sitä, mitä Jeesuskaan ei rakenna!
- Anonyymi00004
Mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa ja tullut takaisin Maan päälle, ei "Jeesus-marsseja" tarvitsisi järjestää.
Petkuhuiputtaja, sanon minä.
Matteus 16: 27-28.
"27 Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan. 28 Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana."
- Anonyymi00002
Lähimmäistä voi rakastaa marssimattakin.
- Anonyymi00003
Toki voi. Eihän se marssiminen ole pakollista mutta se on hieno mahdollisuus.
Antenniosasto tahdissa MARS!🦵🦵🦿🦿🦵🦵👍
- Anonyymi00005
Sana todistaa: "Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät." Jumala ei tue eikä rakenna, sitä mikä on Hänen Sanansa vastaista. Onhan ihmisen mielestä nättiä ja kivaa yhteiskirstillisyys, mutta yhteiskristillisyyteen sisältyy aina myös vieraiden oppien ja toisenlaisen evankeliumien hyväksyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914123
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2111610- 761420
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401120Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051050Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3291046- 491009
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en136949Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86929- 98919