ja ennen ostoskeskusta näen kerjäläisen ja hän on yleensä nainen.Hän katsoo mutta en halua katsoa takaisin.Kun minulla on ruokakassi täynnä ja palaan samaa reittiä takaisin niin tämä kerjäläisnainen taas katsoo minua mutta joskus häntä ei ole ja olen helpottunut.Ehkä sitten voin olla onnellinen että kukaan ei arvostele minua koska olen vain kauppareissulla ei muuta.
Joskus näen kun menen ostamaan ruokaa
4
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuskin se sua arvostelee siellä. Se on ihan ittessäs tuo tunne.
- Anonyymi00002
Tunnetko syyllisyyttä?
- Anonyymi00003
Ei niille kanna mitään antaa! Niitä tulee vaan lisää jos alat lahjoittaa rahaa!! Ikävää mutta totta!
- Anonyymi00004
Ajattelepa hetki tuota asiaa toisella tavalla.
Haluaakohan se olla siellä anelemassa almuja?
Onkohan siitä mukavaa olla siellä kerjäämässä ja kattomassa kuinka kantelet siellä niitä sun ruokakassejasi arvostellen ja inhoten häntä.
Sulla on kaupasta tullessasi kassillinen ruokaa, joiden kanssa menet siitä lämpöiseen kotiisi.
Mitä sillä kerjäläisellä on?
Onko sillä ruokaa?
Entä onkohan sillä lämmin?
Entä kotia, tai ketään ihmistä elämässään?
Entäpäs jos seuraavalla kauppareissulla tuon kerjäläisnaisen ohi kulkiessasi kysyisitkin kelpaisiko hänelle vaikkapa kupponen kahvia tai teetä lämmikkeeksi?
Ei kai sellainen ihan kamalasti maksa.
Ja siihen lisäksi vaikka joku croisantti vois olla ihan kiva.
Olisitko onnettomampi, vaiko onnelisempi
jos voisit auttaa tuota kerjäisnaista jotenkin?
Kaataisiko se sun maailman ja sun talouden,
jos auttaisit vähän tuota kerjäläisnaista?
Pari kolikkoa vähäosaiselle ihmiselle
tuskin kaataa kenenkään taloutta ja elämää.
Ehkä sä kuitenkin olet onnellinen sitten kun KUKAAN EI KYTTÄÄ JA ARVOSTELE SUA,
kun sähän olet vaan hakemassa kaupasta sitä kassillista ruokaa.
Onkohan se kerjäläisnainen onnellinen?
Noh, joku kaunis päivä vielä se sua arvosteleva kerjäläisnainenkin saa olla onnellinen sekä helpottunut kun sä et kulje hänen ohitse enää arvostellen häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san121540Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867