ja ennen ostoskeskusta näen kerjäläisen ja hän on yleensä nainen.Hän katsoo mutta en halua katsoa takaisin.Kun minulla on ruokakassi täynnä ja palaan samaa reittiä takaisin niin tämä kerjäläisnainen taas katsoo minua mutta joskus häntä ei ole ja olen helpottunut.Ehkä sitten voin olla onnellinen että kukaan ei arvostele minua koska olen vain kauppareissulla ei muuta.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tuskin se sua arvostelee siellä. Se on ihan ittessäs tuo tunne.
- Anonyymi00002
Tunnetko syyllisyyttä?
- Anonyymi00003
Ei niille kanna mitään antaa! Niitä tulee vaan lisää jos alat lahjoittaa rahaa!! Ikävää mutta totta!
- Anonyymi00004
Ajattelepa hetki tuota asiaa toisella tavalla.
Haluaakohan se olla siellä anelemassa almuja?
Onkohan siitä mukavaa olla siellä kerjäämässä ja kattomassa kuinka kantelet siellä niitä sun ruokakassejasi arvostellen ja inhoten häntä.
Sulla on kaupasta tullessasi kassillinen ruokaa, joiden kanssa menet siitä lämpöiseen kotiisi.
Mitä sillä kerjäläisellä on?
Onko sillä ruokaa?
Entä onkohan sillä lämmin?
Entä kotia, tai ketään ihmistä elämässään?
Entäpäs jos seuraavalla kauppareissulla tuon kerjäläisnaisen ohi kulkiessasi kysyisitkin kelpaisiko hänelle vaikkapa kupponen kahvia tai teetä lämmikkeeksi?
Ei kai sellainen ihan kamalasti maksa.
Ja siihen lisäksi vaikka joku croisantti vois olla ihan kiva.
Olisitko onnettomampi, vaiko onnelisempi
jos voisit auttaa tuota kerjäisnaista jotenkin?
Kaataisiko se sun maailman ja sun talouden,
jos auttaisit vähän tuota kerjäläisnaista?
Pari kolikkoa vähäosaiselle ihmiselle
tuskin kaataa kenenkään taloutta ja elämää.
Ehkä sä kuitenkin olet onnellinen sitten kun KUKAAN EI KYTTÄÄ JA ARVOSTELE SUA,
kun sähän olet vaan hakemassa kaupasta sitä kassillista ruokaa.
Onkohan se kerjäläisnainen onnellinen?
Noh, joku kaunis päivä vielä se sua arvosteleva kerjäläisnainenkin saa olla onnellinen sekä helpottunut kun sä et kulje hänen ohitse enää arvostellen häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???311192- 106963
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha614916- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666