Joskus näen kun menen ostamaan ruokaa

Anonyymi-ap

ja ennen ostoskeskusta näen kerjäläisen ja hän on yleensä nainen.Hän katsoo mutta en halua katsoa takaisin.Kun minulla on ruokakassi täynnä ja palaan samaa reittiä takaisin niin tämä kerjäläisnainen taas katsoo minua mutta joskus häntä ei ole ja olen helpottunut.Ehkä sitten voin olla onnellinen että kukaan ei arvostele minua koska olen vain kauppareissulla ei muuta.

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuskin se sua arvostelee siellä. Se on ihan ittessäs tuo tunne.

• Anonyymi00002

Tunnetko syyllisyyttä?

• Anonyymi00003

Ei niille kanna mitään antaa! Niitä tulee vaan lisää jos alat lahjoittaa rahaa!! Ikävää mutta totta!

• Anonyymi00004

Ajattelepa hetki tuota asiaa toisella tavalla.

Haluaakohan se olla siellä anelemassa almuja?
      Onkohan siitä mukavaa olla siellä kerjäämässä ja kattomassa kuinka kantelet siellä niitä sun ruokakassejasi arvostellen ja inhoten häntä.

Sulla on kaupasta tullessasi kassillinen ruokaa, joiden kanssa menet siitä lämpöiseen kotiisi.

Mitä sillä kerjäläisellä on?
      Onko sillä ruokaa?
      Entä onkohan sillä lämmin?
      Entä kotia, tai ketään ihmistä elämässään?

Entäpäs jos seuraavalla kauppareissulla tuon kerjäläisnaisen ohi kulkiessasi kysyisitkin kelpaisiko hänelle vaikkapa kupponen kahvia tai teetä lämmikkeeksi?
      Ei kai sellainen ihan kamalasti maksa.
      Ja siihen lisäksi vaikka joku croisantti vois olla ihan kiva.

Olisitko onnettomampi, vaiko onnelisempi
      jos voisit auttaa tuota kerjäisnaista jotenkin?

Kaataisiko se sun maailman ja sun talouden,
      jos auttaisit vähän tuota kerjäläisnaista?

Pari kolikkoa vähäosaiselle ihmiselle
      tuskin kaataa kenenkään taloutta ja elämää.

Ehkä sä kuitenkin olet onnellinen sitten kun KUKAAN EI KYTTÄÄ JA ARVOSTELE SUA,
      kun sähän olet vaan hakemassa kaupasta sitä kassillista ruokaa.

Onkohan se kerjäläisnainen onnellinen?

Noh, joku kaunis päivä vielä se sua arvosteleva kerjäläisnainenkin saa olla onnellinen sekä helpottunut kun sä et kulje hänen ohitse enää arvostellen häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      12
      1540
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1120
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      950
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      942
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      868
    10. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    Aihe