Varmasti tietävät tasokeskustelut, mitä sinkut palstalla on ollut. Eli ylimmän, keskitason ja alimman tason miehet.
Sos-kriisikeskus ja Mieli Ry
61
305
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten liittyy siihen, että tarjoavat palveluitaan kaikentasoisille miehille?
- Anonyymi00002
Siten, että ne Keskustelut voivat aiheuttaa mielenterveysongelmia.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Täytyykö niitä keskusteluja lukea ? Kukaan ei pakota lukemaan sinkut palstaa jos se heikentää mielenterveyttä ja hyvinvointia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Täytyykö niitä keskusteluja lukea ? Kukaan ei pakota lukemaan sinkut palstaa jos se heikentää mielenterveyttä ja hyvinvointia.
Tiedän, etteivät ne ole totta eikä niitä ole pahemmin enää tullutkaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kuule auta nyt yhtään minua ymmärtämään.
Miten joku keskustelu aiheuttaa mielenterveysongelmia? Tai miten ihmisten kriisit liittyy tasoihin? - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tiedän, etteivät ne ole totta eikä niitä ole pahemmin enää tullutkaan.
Kannattaa tehdä asioita ja keskittyä siihen mikä tukee sun mielenterveyttä ja hyvinvointia. Jos suomi24 palstat saa sut voimaan huonosti niin niitä ei kukaan pakota lukemaan. Voi keksiä elämäänsä muuta sisältöä ja tekemistä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kannattaa tehdä asioita ja keskittyä siihen mikä tukee sun mielenterveyttä ja hyvinvointia. Jos suomi24 palstat saa sut voimaan huonosti niin niitä ei kukaan pakota lukemaan. Voi keksiä elämäänsä muuta sisältöä ja tekemistä.
Kuten tavata ihmisiä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuten tavata ihmisiä.
kyllä. ulkoilla, hankkia harrastuksen
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
kyllä. ulkoilla, hankkia harrastuksen
Voin suositella. Harrastukset on kuitenkin helpoin tapa tavata ihmisiä joilla on samoja mielenkiinnon kohteita, joista on helppo jutella, vaikka kuinka kuivittelee itsensä jotenkin oundon nicheksi, niin aina löytyy joku, jolla on sama harrastus.
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
En tiedä pilasiko tuo palsta entistä pahemmin mun itsetunnon ja mielenterveyden kun aloin joskus 22-vuotiaana lukemaan näitä ylemmän tason, keskitason ja alemman tason mies juttuja. Aloin heti pitämään niitä täytenä totuutena ja uskoin 100% olevani alemman tason mies joka ei koskaan tule näistä saamaan. Ja niin mulle melkein on käynytkin ja oon jo 37-vuotias. Toki en mä ollut saanut naista ennen noihin tasoteorioihinkaan tutustumista mut eipä se vielä silloin mua kauheasti ahdistanut. Kai ne sitten kuitenkin totta on noi tasojutut kun kerran en ole kelvannut naisille enkä kelpaa vieläkään. Nyt enemmänkin masentaa ja on semmonen olo että kaikki on jo menetetty.
Masentunut Mies - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
En tiedä pilasiko tuo palsta entistä pahemmin mun itsetunnon ja mielenterveyden kun aloin joskus 22-vuotiaana lukemaan näitä ylemmän tason, keskitason ja alemman tason mies juttuja. Aloin heti pitämään niitä täytenä totuutena ja uskoin 100% olevani alemman tason mies joka ei koskaan tule näistä saamaan. Ja niin mulle melkein on käynytkin ja oon jo 37-vuotias. Toki en mä ollut saanut naista ennen noihin tasoteorioihinkaan tutustumista mut eipä se vielä silloin mua kauheasti ahdistanut. Kai ne sitten kuitenkin totta on noi tasojutut kun kerran en ole kelvannut naisille enkä kelpaa vieläkään. Nyt enemmänkin masentaa ja on semmonen olo että kaikki on jo menetetty.
Masentunut MiesJos uskoisi tasoihin, niin pitää uskoa että on olemassa myös eritasoisia naisia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos uskoisi tasoihin, niin pitää uskoa että on olemassa myös eritasoisia naisia.
Niinkai niitä onkin mut niillä alempitasoisilla naisillakin on huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada seuraa eikä heillekkään kelpaa alempitasoiset miehet ehkä joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.
Masentunut Mies - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Masentunut MiesPelkään, että tämä on juuri se ongelma. Jokaisella meistä menee joskus huonosti, ja jos sattuu siinä vaiheessa "ympäröimään" itsensä sellaisella "toksisella" ympäristöllä ja tulee imettyä mukaan sinne, niin ihmisen valmiiksi vähän heikko itsetunto vaan heikkenee. Eli siitä lähtee sellanen negatiivinen noidankehä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinkai niitä onkin mut niillä alempitasoisilla naisillakin on huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada seuraa eikä heillekkään kelpaa alempitasoiset miehet ehkä joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.
Masentunut MiesKäsittääkseni suomessa on about saman verran miehiä ja naisia. Ehkä hieman ikäryhmistä riippuen, naisia on jopa enemmän.
Eli en jaksa uskoa minkään tasoteorian mukaisesti, että alemman tason naiset menis naimisiin keskitason miesten kanssa, ja että keskitason naiset pariutuisi sitten ylimmän tason miesten kanssa.
Mihin nämä ylimmän tason naiset sitten mene? Onko he kaikki homoseksuaaleja ja pairutuvat keskenään, vai muuttaavatko kiinaan missä on huutava pula naisista?
Eli tilastollisesta näkökulmasta tasoteoriat on puppua, ja jokaiselle pitäisi löytä kumppania.
Ellei sitten. Kaikki supertason naiset shoppaile tämän tavaratalon kuudennesta kerroksesta. Sitten tietysti joku jää aina ilman.
https://www.youtube.com/watch?v=PDamWB3P9-4
Todellisuudessa todennäköisempää on, että myös naisissa on se oma joukkonsa, joka ei jostain syystä pariudu. Oma veikkaukseni on, että mielenterveys syyt näyttelevät merkittävää osaa, sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi00009
No tuommoiset keskustelut on tarkoitettu alemman tason ihmisille, ylemmän tason väki on liian kiireistä edes ehtiäkseen miettimään jotain masennuksia.
- Anonyymi00010
Miten tasojutut liittyy... Noihin?
- Anonyymi00011
Kai sitä masentaa se kun itse on alemman tason mies, eikä voi sille mitään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kai sitä masentaa se kun itse on alemman tason mies, eikä voi sille mitään.
Mut tasojutut on valetta
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mut tasojutut on valetta
Masennus on myös valetta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mut tasojutut on valetta
Ootko varma että on valetta?
Masentunut Mies - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Masennus on myös valetta.
Mikä se sitte on kun ei jaksa enää edes sängystä ylös nousta saati sitten että jaksais harjata hampaita, tehdä kotitöitä, käydä kaupassa, hoitaa muita asioita? Tämän viestin vielä jaksoin kirjoittaa. Tuskin jaksan enää mitään muuta tämän jälkeen.
Masentunut Mies - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikä se sitte on kun ei jaksa enää edes sängystä ylös nousta saati sitten että jaksais harjata hampaita, tehdä kotitöitä, käydä kaupassa, hoitaa muita asioita? Tämän viestin vielä jaksoin kirjoittaa. Tuskin jaksan enää mitään muuta tämän jälkeen.
Masentunut MiesSe on vaan samanlaista kuvittelua kuin ne tasojutut. Ja kaikki muukin...
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ootko varma että on valetta?
Masentunut MiesOlen. Ja ihan nainen olen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen. Ja ihan nainen olen.
Se selittääkin kaiken kun sulla tietenkään naisena ei ole mitään kokemusta siitä että joutuu elämään koko elämänsä ilman parisuhdetta tai seksikumppaneita.
Masentunut Mies - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se selittääkin kaiken kun sulla tietenkään naisena ei ole mitään kokemusta siitä että joutuu elämään koko elämänsä ilman parisuhdetta tai seksikumppaneita.
Masentunut MiesSeurustelin ekaa kerran 22 vuotiaana joka nykyinen kihlattuni. En joo siis osaa siltä osin sympata mut taosteoriat ei kyllä tota selitä
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Masentunut MiesMitä olet tehnyt sen eteen että se parisuhde voisi syntyä? Missä olet yrittänyt tututustua naisiin,kun olet kertonut ettet käy missään sosiaalisten tilanteden pelon takia? Miten ihmeessä silloin voi edes tavata ihmisiä jos sille pelolle ei tee mitään?
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
Masentunut MiesHaluat parisuhteen vaikka et jaksa huolehtia itsestäsi? Jos saat naisen niin jaksat alkaa huolehtii itsestäsi ja itsetuntosi/itsesi arvominen on kiinni siitä että saat naista. Ei. Se ei mene niin .
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Haluat parisuhteen vaikka et jaksa huolehtia itsestäsi? Jos saat naisen niin jaksat alkaa huolehtii itsestäsi ja itsetuntosi/itsesi arvominen on kiinni siitä että saat naista. Ei. Se ei mene niin .
Niinpä. Sinun pitää pystyä osoittamaan sille naiselle että olet kykenevä kaikenlaisiin asioihin, että olet jonkun tasoinen, ennenkuin se nainen voi sinusta mitenkään kiinnostua.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Masentunut MiesYksinäiset naiset tietävät hyvin, minkälaista on olla yksinäinen tai elää ilman parisuhdetta.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niinpä. Sinun pitää pystyä osoittamaan sille naiselle että olet kykenevä kaikenlaisiin asioihin, että olet jonkun tasoinen, ennenkuin se nainen voi sinusta mitenkään kiinnostua.
Tämä oli varmaan osoitettu tuolle masentuneelle miehelle. Minä en ole naisena kiinnostunut naisten välisestä seksistä enkä intiimistä kanssakäymisestä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Masentunut MiesVoisko johtua siitä juomisesta
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Yksinäiset naiset tietävät hyvin, minkälaista on olla yksinäinen tai elää ilman parisuhdetta.
Joo mut kokee ehkä eritavalla
- Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Seurustelin ekaa kerran 22 vuotiaana joka nykyinen kihlattuni. En joo siis osaa siltä osin sympata mut taosteoriat ei kyllä tota selitä
No et ole sitten mikään sanomaan ettei tasoteoriat olisi totta.
Masentunut Mies - Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä olet tehnyt sen eteen että se parisuhde voisi syntyä? Missä olet yrittänyt tututustua naisiin,kun olet kertonut ettet käy missään sosiaalisten tilanteden pelon takia? Miten ihmeessä silloin voi edes tavata ihmisiä jos sille pelolle ei tee mitään?
"Mitä olet tehnyt sen eteen että se parisuhde voisi syntyä? Missä olet yrittänyt tututustua naisiin,kun olet kertonut ettet käy missään sosiaalisten tilanteden pelon takia? Miten ihmeessä silloin voi edes tavata ihmisiä jos sille pelolle ei tee mitään?"
No ei voikkaan. Olen kuulluut että moni mies on tehnyt kaikkensa löytääkseen parisuhteen tai seksisuhteen mut sama lopputulos. Jotenkin on helppo uskoa tämä.
Masentunut Mies - Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Haluat parisuhteen vaikka et jaksa huolehtia itsestäsi? Jos saat naisen niin jaksat alkaa huolehtii itsestäsi ja itsetuntosi/itsesi arvominen on kiinni siitä että saat naista. Ei. Se ei mene niin .
En mä mitään parisuhdetta halua mutta seksi kyllä piristäisi kyllä jos sitä edes joskus saisi. Tai no eikai se parisuhdekkaan täysin pois-suljettu asia ole. Siis jos löytäisi niin täydellisen naisen jonka kanssa voisi kuvitella sitoutuvansa. Mut eihän mussa itsessäkään toki muuta ole kuin vikoja.
Masentunut Mies - Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
"Niinpä. Sinun pitää pystyä osoittamaan sille naiselle että olet kykenevä kaikenlaisiin asioihin, että olet jonkun tasoinen, ennenkuin se nainen voi sinusta mitenkään kiinnostua."
Eikö riitä että sijoitusten arvo on miljoona euroa ja omistaa muutaman kiinteistön? Siis vaikka ei muuten mitään osaakaan. Ja on alkoholiinmenevä latvasta laho?
Masentunut Mies - Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Yksinäiset naiset tietävät hyvin, minkälaista on olla yksinäinen tai elää ilman parisuhdetta.
Koska minä olen jo kerran ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja siitä aloitteestani eronnut, en ole kokenut mitään tarvetta saada uutta parisuhdetta! Etsin pelkkää ystävävyyssuhdetta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voisko johtua siitä juomisesta
Sama homma se on silloinkin ollut kun en ole juonut. Masennuksesta se johtuu ja siitä ettei mikään enää kiinnosta. Kun ei saa elämässä niitä asioita joita haluaa niin totta helvetissä siinä masentuu ja alkaa juoda tai käyttää huumeita.
Masentunut Mies - Anonyymi00040
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miksi ne ei sitten laita viestiä vaikka mulle? Itse en ole missään tavannut yksinäisiä naisia. Vai kotonako nekin piileskelee kuten itsekkin?
Masentunut Mies - Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
"Niinpä. Sinun pitää pystyä osoittamaan sille naiselle että olet kykenevä kaikenlaisiin asioihin, että olet jonkun tasoinen, ennenkuin se nainen voi sinusta mitenkään kiinnostua."
Eikö riitä että sijoitusten arvo on miljoona euroa ja omistaa muutaman kiinteistön? Siis vaikka ei muuten mitään osaakaan. Ja on alkoholiinmenevä latvasta laho?
Masentunut MiesJotenkin sitä kuvittelisi että iso omaisuus tekee pakostakin ketmin eli vähintään keskitason miehen vaikka olisi lähtökohtaisesti atm eli alemman tason mies. Siis sellainen jonka kasvot ei miellytä naista, on liian lyhyt mieheksi, kaljuuntunut, kärsiin mielenterveysongelmista. Mutta jos sijoitusten arvo on vähintään miljoona niin se nostaa miehen keskitason mieheksi. Toki tuollaisesta miehestä ei silti koskaan tule ytm eli ylemmän tason miestä joka saa halutessaan kenet tahtoo. Niin ja voi pyörittää vaikka yli 10 naisen haaremia samaan aikaan eikä se ole mikään ongelma näille naisille.
Masentunut Mies - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jotenkin sitä kuvittelisi että iso omaisuus tekee pakostakin ketmin eli vähintään keskitason miehen vaikka olisi lähtökohtaisesti atm eli alemman tason mies. Siis sellainen jonka kasvot ei miellytä naista, on liian lyhyt mieheksi, kaljuuntunut, kärsiin mielenterveysongelmista. Mutta jos sijoitusten arvo on vähintään miljoona niin se nostaa miehen keskitason mieheksi. Toki tuollaisesta miehestä ei silti koskaan tule ytm eli ylemmän tason miestä joka saa halutessaan kenet tahtoo. Niin ja voi pyörittää vaikka yli 10 naisen haaremia samaan aikaan eikä se ole mikään ongelma näille naisille.
Masentunut MiesSen sijaan jos niinsanottu atm eli alemman tason mies edes vitsillä erehtyisi haaveilemaan jostain haaremista niin olis välittömästi joku älöttävä sika ja sais samantein varmaan aiheettomat raiskaus-syytteet niskaansa. Näin se menee elämässä perkele!
Masentunut Mies - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miksi ne ei sitten laita viestiä vaikka mulle? Itse en ole missään tavannut yksinäisiä naisia. Vai kotonako nekin piileskelee kuten itsekkin?
Masentunut MiesVaikka yksinäisyys on hyvin henkilökohtainen tunne, niin en näe mitään syytä, miksi yksinäisyys eroaisi jotenkin olennaisesti sukupuolten välillä. Miski yksinäiset naiset piiloutuisi jotenkin eri tavalla tai eri paikkaan kuin yksinäiset miehet?
Vanha sanonta "Alkoi Lyyti kirjoittamaan kun sai osoitteen" Pätee mielestäni hyvin molempiin sukupuoliin. Eihän yksinäiset olisi yksinäisiä, jos ne kävisi rimputtelemassa tositensa ovikelloja ja kyselisi, että asuuko täällä toinen yksinäinen.
Eli ihminen joutuu tekemään jotain sen oman yksinäisyytensä poistamisen eteen. - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jotenkin sitä kuvittelisi että iso omaisuus tekee pakostakin ketmin eli vähintään keskitason miehen vaikka olisi lähtökohtaisesti atm eli alemman tason mies. Siis sellainen jonka kasvot ei miellytä naista, on liian lyhyt mieheksi, kaljuuntunut, kärsiin mielenterveysongelmista. Mutta jos sijoitusten arvo on vähintään miljoona niin se nostaa miehen keskitason mieheksi. Toki tuollaisesta miehestä ei silti koskaan tule ytm eli ylemmän tason miestä joka saa halutessaan kenet tahtoo. Niin ja voi pyörittää vaikka yli 10 naisen haaremia samaan aikaan eikä se ole mikään ongelma näille naisille.
Masentunut MiesMiksi täyspäinen nainen haluaisi olla joku haaremin seksiorja?
Vai onko tämän tasoteorian takana vain yksinkertainen naisviha, että jokasiella miehellä pitää olla tasoistaan heikompitasoinen nainen, että pääsee pätemään?
Tuleeko se ongelma siinä vaiheessa, että itse on niin "alhaalla" ettei enää löydy ketään alistettavaa? - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Masentunut MiesEsim kaverihaku sivustolla on yksinäisiä naisia. Että oletko ihan sokea?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Masentunut MiesMiten suhun saa yheyden kun sun elämä on täällä suomi24 palstoilla ja sulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa niin miten sä meinaat kohdata ihmisiä sun pelkojen takia?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sama homma se on silloinkin ollut kun en ole juonut. Masennuksesta se johtuu ja siitä ettei mikään enää kiinnosta. Kun ei saa elämässä niitä asioita joita haluaa niin totta helvetissä siinä masentuu ja alkaa juoda tai käyttää huumeita.
Masentunut MiesOlet masentunut mutta naista tekee mieli ja muna seisoo vaikka masentaa. Seksi kyllä maistuu vaikeasta masennuksesta huolimatta. Jos juominen ja huumeet auttaa sua niin se sun tapa sitten voida paremmin. Ihme uhriutumista. Luuletko että fiksu nainen haluaa tavata alkoholistin ja huumeiden käyttäjän ja vielä sitten panna sellasen kanssa?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
En mä mitään parisuhdetta halua mutta seksi kyllä piristäisi kyllä jos sitä edes joskus saisi. Tai no eikai se parisuhdekkaan täysin pois-suljettu asia ole. Siis jos löytäisi niin täydellisen naisen jonka kanssa voisi kuvitella sitoutuvansa. Mut eihän mussa itsessäkään toki muuta ole kuin vikoja.
Masentunut MiesNo tee sille asialle jotain. Ethän sä tutustu missään naisiin. Sä valitat täällä naisen puutetta ja oletat että joku nainen kiinnostuu susta ja sovitte tapaamisen. Sä kauheen hyvää kuvaa ole itsestäsi täällä palstoilla antanut. Markkinoit itseäsi juomisella ja huumeiden käyttämisellä. Ja sillä että räyhäät ihmisille ja olet joutunut hankaluuksiin virkavallan kanssa. Tälläkö sä yrität saada naisen kiinnostumaan itsestäsi.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Masentunut MiesNo tee sille masennukselle jotain? Ei se masennus ainakaan juomalla ja huumeilla parane.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
No et ole sitten mikään sanomaan ettei tasoteoriat olisi totta.
Masentunut MiesSeurustelu ei tarkota etten olisi ollu tinderissä yms. Suurin osa sai hylkäyksen koska huono profiili/kuva yms tai mielenkiinnon kohteet väärän. EI se liity tasoon jos et osaa ottaa kuvia.
Toinen on et harva mies osaa keskustella. Moi pannaaks yms ei oikein toimi - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Masentunut MiesSori ei. Ihmiset on muutakin kuin raha. EN ainakana ite seurustelis pelkästään rahan takia. Osa voi. Osa ei
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
No tee sille masennukselle jotain? Ei se masennus ainakaan juomalla ja huumeilla parane.
Ei todellakaan parane! Enkä halua olla tekemisissä huumeita käyttävän ja alkoholia paljon juovan ihmisen kanssa! En jaksa ruveta kenenkään hoitajaksi vielä tämän ikäisenä! Haluan ystäväksi miehen, jonka kanssa harrastaisimme paljon liikuntaa ja muita mukavia harrastuksia! Ja ikäeroa voi olla vain muutama vuosi!
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
No tee sille asialle jotain. Ethän sä tutustu missään naisiin. Sä valitat täällä naisen puutetta ja oletat että joku nainen kiinnostuu susta ja sovitte tapaamisen. Sä kauheen hyvää kuvaa ole itsestäsi täällä palstoilla antanut. Markkinoit itseäsi juomisella ja huumeiden käyttämisellä. Ja sillä että räyhäät ihmisille ja olet joutunut hankaluuksiin virkavallan kanssa. Tälläkö sä yrität saada naisen kiinnostumaan itsestäsi.
"No tee sille asialle jotain. Ethän sä tutustu missään naisiin. Sä valitat täällä naisen puutetta ja oletat että joku nainen kiinnostuu susta ja sovitte tapaamisen. Sä kauheen hyvää kuvaa ole itsestäsi täällä palstoilla antanut. Markkinoit itseäsi juomisella ja huumeiden käyttämisellä. Ja sillä että räyhäät ihmisille ja olet joutunut hankaluuksiin virkavallan kanssa. Tälläkö sä yrität saada naisen kiinnostumaan itsestäsi."
Aijaa eikö ne naiset ookaan enää kiinostunut pahoista pojista?
Masentunut Mies - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
No tee sille masennukselle jotain? Ei se masennus ainakaan juomalla ja huumeilla parane.
"No tee sille masennukselle jotain? Ei se masennus ainakaan juomalla ja huumeilla parane."
No mitä sille voi tehdä? Olen jo kaiken kyllä kokeillut. Tai niin ainakin luulen. Huumeita ne on ne masennuslääkkeetkin mitä masennukseen niin kovin paljon suositellaan. Niin enkä mä nyt mitää huumeita ole koskaan kokeillut paitsi kannabista joskus 13 vuotta sitten viimeksi.
Masentunut Mies - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Seurustelu ei tarkota etten olisi ollu tinderissä yms. Suurin osa sai hylkäyksen koska huono profiili/kuva yms tai mielenkiinnon kohteet väärän. EI se liity tasoon jos et osaa ottaa kuvia.
Toinen on et harva mies osaa keskustella. Moi pannaaks yms ei oikein toimiMulla on ollut jo varmaan 12 vuotta kuva yhdellä deittisivulla (ei tinderissä) mut eipä ole tullut yhteydenottoja naisilta enkä ole naisille tuollaisia lähdetäänkö panemaan tai nussimaan viesteijä laittanut. Niin tuo jo varmasti kertoo siitä että olen varmaan joku alemman tason mies kun ei naiset ota yhteyttä. No ehkä joku 5 flirttiä tullut noiden 12 vuoden aikana naisilta eikä nekään miltään nuorilta tai kaikkein hehkeimmiltä naisilta. Vaikka en nyt oikeastaan olekkaan niin nuorten naisten perään toisin kuin varmaan suurin osa miehistä on.
Masentunut Mies - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei todellakaan parane! Enkä halua olla tekemisissä huumeita käyttävän ja alkoholia paljon juovan ihmisen kanssa! En jaksa ruveta kenenkään hoitajaksi vielä tämän ikäisenä! Haluan ystäväksi miehen, jonka kanssa harrastaisimme paljon liikuntaa ja muita mukavia harrastuksia! Ja ikäeroa voi olla vain muutama vuosi!
Jos juon 2 kertaa viikossa 6 lonkeroa se tuskin on paljon tai ei liene edes mikään ongelma. Ihan normaalia suomalaisen miehen alkoholin käyttöä. Näin sen näkisin.
Masentunut Mies - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Esim kaverihaku sivustolla on yksinäisiä naisia. Että oletko ihan sokea?
"Esim kaverihaku sivustolla on yksinäisiä naisia. Että oletko ihan sokea?"
Pelkästään kavereita ne sitten taitaa etsiä ja etupäässä toisista naisista.
Masentunut Mies - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Olet masentunut mutta naista tekee mieli ja muna seisoo vaikka masentaa. Seksi kyllä maistuu vaikeasta masennuksesta huolimatta. Jos juominen ja huumeet auttaa sua niin se sun tapa sitten voida paremmin. Ihme uhriutumista. Luuletko että fiksu nainen haluaa tavata alkoholistin ja huumeiden käyttäjän ja vielä sitten panna sellasen kanssa?
Käyttää naisetkin alkoholia ja jotkut huumeitakin ainakin jotkut yhtälailla kuin miehetkin.
Masentunut Mies - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Käyttää naisetkin alkoholia ja jotkut huumeitakin ainakin jotkut yhtälailla kuin miehetkin.
Masentunut MiesJa et sitten ole koskaan kuullut siitä että masennus voi ilmetä hyvin eri tavoin eri ihmisillä. Toisia masentuneita ei varmaan seksi kiinnosta pätkääkään mut itsellä se on lähes ainut asia joka kiinnostaisi. Ja joo kyllä se kulli seisoo oikein hyvin viimeksi tuossa tunti sitten kun tuli saunottua. Kiitos vaan kysymästä.
Masentunut Mies
- Anonyymi00038
Tässähän se totuus tuli eli tasoteoria on totta.
Masentunut Mies - Anonyymi00045UUSI
Minä otin kunnon PERSKÄNNIN VAPUNPÄIVÄNÄ, vaikka ei olis ollut varaakaan ryypiskellä, mutta tuli kyllä tarpeeseen, pullo ON KÖYHÄN NAISEN PSYKIATRI!
- Anonyymi00054UUSI
Auta kyllä yhtään enää masennukseen tuo juominenkaan tai sitten pitää olla kokoajan kännissä kunnes on naama keltainen ja oksentaa verta.
Masentunut Mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658