Minja Koskela on kansan puolella.
Minja Koskela on napakka ja tietävä
17
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos siirtyisi perussuomalaisiin niin äänestäisin ilman muuta häntä. Vasemmistossa voimat vaan käytetään kommunismin edistämiseen ja haaveillaan yhä isä aurinkoisesta.
- Anonyymi00004
Minä en äänestäisi, sillä jos on aktiivinen niin ei se kuitenkaan koskaan poista sitä tosiasiaa, että se ajukoppa on kuitenkin moiseen vasemmistopaskaan langennut.
Arvaamaton ja itsekritiikitön sählä se on. Jos valtaa saa, vaarallinen. - Anonyymi00014
Vasemmisto puolustaa meidän vähosaisiamme, joita perususomaliset tuottavat lisää.
Eikös se teidän Ano Turtiaisenne ole siellä Isä aurinkoisen maassa valimistelemassa teille tietä ?
- Anonyymi00002
Se tää Minja on lähinnä kansan kukkarolla ja yrittää ajaa ideologiaa joka käy kansan hengen päälle pitkässä juoksussa.
- Anonyymi00003
Samanmoinen hillotolppansa nuoleskelija kuin muutkin poliitikot oikealta vasemmalle. Tekeytyy köyhien ja duunarien puolestapuhujaksi ja puhuu niitä mitä näiden korva haluaa kuulla. Muutama vuosi teeskentelyä köyhälistön puolesta ja sen perään siirto oikealle malliin Siimes, Marin ja muut kapitalistit kommarin vaatteissa.
- Anonyymi00015
Kyllähän se oikella keljuttaa kun orpopoika on Sari Essayahin sarjassa.
- Anonyymi00005
on , muttei ainakaan Suomen kansan.
- Anonyymi00007
Valehtelija. Hyvinvointivaltiota ei säilytetä kertomalla ihmisille mielikuvitukseen perustuvia valheellisia unelmia.
- Anonyymi00016
Hyvinvointivaltio on punamullalla rakennettu ja vain sillä palautettavissa kokoomuksen ja persujen jäljiltä.
- Anonyymi00008
"Minja Koskela on kansan puolella."
Tarkennatko MINKÄ KANSAN PUOLELLA!? Ei siis ainakaan SUOMALAISTEN!!!
Kaikkihan muistamme Minjan mielipiteen:
KENENKÄÄN EI TARVITSE TEHDÄ TYÖTÄ, ON OK ELÄÄ SOSIAALITURVAN VARASSA!!!
ERITYISESTI Hänen Vappupuheestaan jäi mieleen lopetus, kun hän sanoi:
KOKOOMUS JA PERUSSUOMALAISET SAIVAT VIIME HALLITUSKAUDELLA OPPOSITIOSTA KÄSIN NÄHDÄ, KUINKA SUOMEN TALOUS JA HYVINVOINTI PASKOTTIIN YHDESSÄ HALLITUSKAUDESSA 2019-2023!!!!
NO, ONHAN TUO TOKI SAAVUTUS:
-50% lisää valtion velkaa, vaikka oli hyvä työllisyys edelliseltä hallituskaudelta
-liki 20% LÄHTI Kansalaisten OSTOVOIMASTA!!!!!
-575000 kansalaista putosi KÖYHYYSLOUKKUUN 7,4miljardin velkasummalla!!!
-40 000 työtöntä ja 60 000 sotapakolaista, TAANTUMA JA SILTI 250 000 UUTTA suomalaista EU:n ULKOPUOLELTA!!!!!
-SUS-SOTE JA SOTILASLIITTO ILMAN RAHOITUSTA!!! Kulut nousseet vuositasolla yli 10miljardia!!!!!
-tunnin juna, metsiemme hiilinielujen romutus, turpeen äänestäminen ei uusiutuvaksi ja siten aiheuttivat hurjan sähkön hintojen nousun, ja tappiot turvetuottajille!!!!
-jne.jne. - Anonyymi00009
Rikkaat ne Minjankin elättää.Ei verovarat taivaasta tipahda.
Voi vasureilla muutama ämpäri kahisevaa tulla naapurista... - Anonyymi00010
Koskela on samanlainen huutaja kuin suuurin joukko naisedustajista, eihän niitä voi kukaan ottaa vakavasti. Eikö ne tajua, eikö edes niiden läheiset uskalla kertoa niille miten hirveää käytöstä ja mallia antavat esim. nuorille?
- Anonyymi00011
Punakirjan sadut pitää kansan taatusti köyhänä. Vasurien lääke on hoivata köyhää pysymään köyhänä!
- Anonyymi00012
Kommari.
- Anonyymi00013
Harva kaipaa vasemmistolaista kansalaisten hyvinvointia, Persukin on parempi.
- Anonyymi00017
Persujen tekemästä hyvinvoinnistahan nyt nautitaan ?
- Anonyymi00018
Vasemmisto: Varmistamme tukien avulla sinun pysymisen ikuisesti köyhänä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181