Löydät jotain, mikä kuvaa ikävääsi. Ei liian tarkkaa kuvausta kuitenkaan.
Aloitan: Maailman laidalla. Ei se biisi vaan leffa.
Mistä elokuvasta tai kirjasta
11
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nuoren Wertherin kärsimykset on ainakin klassikko, joka jäi mieleen, mutta en muista mitään.
- Anonyymi00002
Heh..
- Anonyymi00003
Tarzan Viidakon valtias.
- Anonyymi00004
Laitan kaija koon tiskiin :)
https://youtu.be/926UUNewQH4?is=2RT-5pMOaF_PzCp6 - Anonyymi00005
Mun ikävä vie aikamatkalle tulevaan.
Olen siinä se mummo Titanic-leffasta. Silmät kostuneina kyynelistä kerron, kuinka tapasimme, rakastuimme ja kuitenkaan emme voineet olla yhdessä kuin kiitävän hetken.
Kerron siinä tätä meidän tarinaa.- Anonyymi00007
Niin se mummeliinihan oli kihloissa jonkun miehen kanssa jo ja meni panemaan yksittäisellä dramaattisella reissulla jonkun kodittoman typeryksen kanssa, eli koko elämänsä saaden lapsia yms. mutta edelleen muistelee sitä ettei voinut auttaa sitä rassukkaa siihen jäälautalle että olisivat yhdessä selvinneet.
kertoo aika paljon siitä miten sinä näet rakkauden, vain menneisyydessä koska et saanut asialle mitään että pelastaisiet elämäsi Jackin uppoamasta jääkylmään veteen.
Pidä kyynelesi ja pidä lauttasi, sanon minä. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin se mummeliinihan oli kihloissa jonkun miehen kanssa jo ja meni panemaan yksittäisellä dramaattisella reissulla jonkun kodittoman typeryksen kanssa, eli koko elämänsä saaden lapsia yms. mutta edelleen muistelee sitä ettei voinut auttaa sitä rassukkaa siihen jäälautalle että olisivat yhdessä selvinneet.
kertoo aika paljon siitä miten sinä näet rakkauden, vain menneisyydessä koska et saanut asialle mitään että pelastaisiet elämäsi Jackin uppoamasta jääkylmään veteen.
Pidä kyynelesi ja pidä lauttasi, sanon minä.En ihan tavoita sinun ajatusta, on pakko myöntää, etten.
Minun ja huom! Minun leffassani ei ole jäätä eikä se mene noin kuten sinä sen kuvailit. Mikään kohta ei mene noin.
Alkoi naurattaa, kun mietin, miten pystyitkin luomaan oman versiosi minun leffasta, minun elämästä, jota et ole sivunnut kuin tuon verran, mitä luit.
Mikä on sinun leffa tai biisi, saanko kysyä?
- Anonyymi00006
https://youtu.be/t-diA2astQ0?si=4HU6USKvSDTnenCu siinä on elokuva ja biisikin.
- Anonyymi00008
Batman
- Anonyymi00010
Superman
- Anonyymi00011
Carrie on aika kuvaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716