Vaikuttaa nyt siltä että suomalaisilla ei ole moraalia.Suomalaiset kuluttavat luonnonvaroja jopa 4 maapallon veran vuodessa.
Tämä todistaa että suurin osa suomalaisista haluaa varastaa kaikki luonnonvarat tulevaisuuden sukupolvilta.Eli suomalaiset tappavat eläimiä ja luontoa 24 h.Ja jotkut vielä ihmettelevät että miksi loppuu jauheliha kaupoista eli suomalaiset tappavat pyhiä lehmiä niin paljon että ei mitään rajaa enää.
Raamatussa ja Bhagavad Gitassa kuvaillaan näitä lopun aikoja.Lopun aikoina ihmisistä tulee niin sairaan moraalittomia että ihmiset kuvittelevat että tämä moraaliton käytös on normaalia.Ja Bhagavad Gita kirja varoittaa kaikkia henkisiä ihmisiä että kun sinusta tulee Jumala tietoinen ihminen niin älä sitten ihmettele että saat paljon viha miehiä.Tämä on totta.Jos puhun vaikka vaan parikin sanaa rakkauden Jumalasta tai jos puolustan eläimiä ja luontoa vaikka vaan yhden sekunnin verran niin saan turpaani tai minut yritetään tappaa heti eli häpeän olla täällä 24 h.Mutta karman laki on totta joten kaikki nämä kapitalisti materialisti urpot saavat kyllä rangaistuksen.Ja se näkyy jo nyt.Kyllä iskee esim.suolistosyöpä lihan yli mässäilijöille jne...
Ei moraalia
Anonyymi-ap
3
96
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä ite oot asialle tehnyt?
- Anonyymi00002
Vaikuttaa myös siltä että olet fanaattinen ja väärässä.
- Anonyymi00003
"Bhagavad Gita kirja varoittaa kaikkia henkisiä ihmisiä, että kun sinusta tulee Jumalatietoinen ihminen, niin älä sitten ihmettele saadessasi paljon vihamiehiä."
Kyllä se on niin. Suurin osa kaikesta ongelmakäytöksestä johtuu ruuan riittävyydestä, ja osin siitä, että lapsia synnytetään milloin vain, ikäänkuin "valitse siunaus" -käskystä ei tiedettäisi mitään. Ehkei tiedetäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521