kun eläke on näköjään 2300€ niin se riittää kyselyn mukaan kaikilla hyvin menojen jälkeen.
onkohan kyselty niiltä jotka on joutuneet eläkkeelle sairauksien takia ja eläke on 1400 euroa tai niiltä jotka on olleet töissäesim tehtaissa/ sahatyöntekijöinä jonka eläke on 1200€/kk?
mitenkäs heidän eläkkeensä riittää jos on vielä asuntovelka päällänsä?
kysykääpäs näitä kyselyitä vaikkapa siikalatvan ihmisiltä huvikseen.
eläke on kyselyn mukaan riittävä
22
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
nämä on näitä hesa äijjien gallupeja
- Anonyymi00002
olin koko ikäni metsurina niin 1650€/ kk on eläke.
- Anonyymi00003
daamien gallupit ovat ihan eri juttu
- Anonyymi00004
eipä taida gallupin tekiät tietää eläkkeen määristä hevon sittiä
- Anonyymi00005
mä jouduin syövän ja nikamasairauksien takia eläkkeelle ja just oli hankittu omakotitalot yms.
jättieläkkeillä hoidettu elämää yllä ja talolainaa ja perhettä.
eikait siinä mutta ei oo näkynyt 2300 euron eläkettä,edes palkka ollut tuo kun kävi töissä oli 1500€ nettina mitä käteen jäi- Anonyymi00006
nettona siis
- Anonyymi00007
iltalehdessä kerrottu että eläke 2300€😂😂😂
- Anonyymi00015
No minun eläke yrittäjäuran jälkeen on tuo 2300€/kk tosin on myös vapaaehtoisia eläkkeitä ja sijoitustuottoa.
Eikä mitään ökyyellejä maksellut vaan 34 000€ vuositienestin mukaan ja veikkaan että aika monilla duunareillakin vuositulot nousee tuonne 30 000 - 40 000€ korville - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
No minun eläke yrittäjäuran jälkeen on tuo 2300€/kk tosin on myös vapaaehtoisia eläkkeitä ja sijoitustuottoa.
Eikä mitään ökyyellejä maksellut vaan 34 000€ vuositienestin mukaan ja veikkaan että aika monilla duunareillakin vuositulot nousee tuonne 30 000 - 40 000€ korville1150€/kk pyhäntä tehtaat
- Anonyymi00008
Harva saa noin paljon edes palkkaa kuukaudessa. Työtönkin "elää" alle 600 e /kk tuloilla.
- Anonyymi00009
tämähän se,mistä näitä lukuja revitään?
- Anonyymi00010
ihan sontaahan tuo galluppi on.
varmaan kysytty jostakin helsingin arabianrannan talon asukkailta - Anonyymi00011
Olen ollut töissä 16 v lähtien
ilman taukoja,
en saa enää edes tuollaista palkkaa.
Työsopimukset on lakkautettu,
eläkenaksut on maksettu,
ja kadotettu.
Odotan eutnasiapilleriä. - Anonyymi00012
Asuntolainaa?
Monellako työssäköyvällä
on edes asuntoa enää?
Minkäänlaista. - Anonyymi00013
mitäkähän il sanoisi jos tekisin gallupin eläkkeistä pohjois savo/ pohjois pohjanmaan ihmisiltä?
- Anonyymi00014
Mitenkä sairauden takia eläkkeelle jääneen eläke on huonompi kuin kyseiseltä alalta vanhuuseläkkeelle päässeen?
Eläkehän on vakuutus eli saa eläkkeen jos saavutat eläkeiän tai joudut työkyvyttömyyseläkkeelle.
Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja minulla on tasan se eläke mikä olisi tullut eläkeiässä, tai no indeksi korottavat eläkettäni joka vuosi joten nouseehan se eläkeikään mennessä.- Anonyymi00016
riippuu ammatista
- Anonyymi00017
ei ainakaan edes palkkaa tule tuota 2300€/ kk vaikka 9 tuntia painaa joka päivä,saatikka sitten eläkettä!
- Anonyymi00019
miten voi tulla tuon kokoinen eläke jos tuntipalkka on 8.70-10,20 euroa tunnissa??
- Anonyymi00020
Näyttelemälöä homoa sitä voi saada nostettua?
- Anonyymi00021
Äiti tehnyt paljon töitä koko ikänsä mutta nettoa tulee eläkettä vain vähän yli 1000 /kk .. sitä tutkittukin mutta oikein muka.. jokin mättää ettei kova työ sen enempää, kulumiakin se aiheutti.
- Anonyymi00022
Palkatkin suurimmalla osalla alle tuon eläkkeen.
Joten tulevat eläkkeetkin jäävät tonnin päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658