Huvittava tämä villitys kun nuoret vaihtaa traktoreiden äänenvaimentimen tilalle suoran putken, turboton traktori möykkää kuin syötävä.
Tosi siistiä!
😂😂😂
Traktoreissa suora putki
33
1523
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikä siinä vielä kaikki. Koulujen pihat täynnä isien traktoreita joita käytetään koulumatkoja varten ja löpöllä ajellaan. Virkavalta voisi ottaa näytteet polttoaineista, mitä käytetään ei maatalous käytössä olevista traktoreissa oikeasti on.....valtiolta jää hurjasti verotuloja saamatta. Se on varmaa ettei löydy muuta kuin löpöä ja muutenkin maataloudessa polttoainekulut ovat verovähennyksiin laitettavia kuluja joihin ei todellallakaan kuulu koulumatkoilla kuluneet polttoaineet. Oikeus ja velvollisuus puuttua vilpillisen toimintaan yhdenvertaisuuden nimissä.
- Anonyymi00030
Juurikin näin.
- Anonyymi00002
Meillä ainakin on kersoolle sanottu, että huurattaa sitä riisseliä niin saatanasti siinä kylällä, jotta saa Suomi24:sen paskahousutki jotaan kirjooteltavaa.
- Anonyymi00015
Äläny ittehes ota.
- Anonyymi00003
Ne on kepulaisia. Eli suojassa kaikesta laista yleensäkin. Kauhavalla
- Anonyymi00004
ilmoitus rekisteri numeron mukaan verottajalle niin tuoet lopetetaan
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
ilmoitus rekisteri numeron mukaan verottajalle niin tuoet lopetetaan
No jopas
- Anonyymi00005
Mopoissa on sellainen jännä ominaisuus että niitä pitää kaasutella ihan helkkaristi kaupan oven vieressä kun eivät muuten pysy käynnissä.
Tai sitten on kädessä joku pakkoliike.- Anonyymi00023
Oon saman huomannut, itsellä pappa-tunuri.
- Anonyymi00006
Samat nuaret ajeloovat harrikoolla ja kaanioolla.
- Anonyymi00008
Sama helekutin möykkä oli turpo tai ei, isännäkki innolla pakoputki virittelöövät, talipäät.
- Anonyymi00014
Luuloovat notton komiaa, ku rattorista lähtöö kova meteli.🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️😂️😂️
- Anonyymi00018
Uudempien traktoreiden virittely, on laitonta puuhaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Luuloovat notton komiaa, ku rattorista lähtöö kova meteli.🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️😂️😂️
On varmasti tehoa enee, ainaki äänitehoa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Luuloovat notton komiaa, ku rattorista lähtöö kova meteli.🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️😂️😂️
On varmasti tehoa enee, ainaki äänitehoa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Luuloovat notton komiaa, ku rattorista lähtöö kova meteli.🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️🤣️😂️😂️
On varmasti tehoa enee, ainaki äänitehoa.
- Anonyymi00024
On se komiaa, kun on iso kiiltävä pakoputki. Kuuloovat naapuritkin, kun meillä tehdään töitä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Uudempien traktoreiden virittely, on laitonta puuhaa.
Ei oo.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei oo.
Kyllä on. Ei täytä määräyksiä, jos moottorin ohjelmia mulkkailtu.
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
On se komiaa, kun on iso kiiltävä pakoputki. Kuuloovat naapuritkin, kun meillä tehdään töitä.
Ja savupiipusta tuloo pikimusta savu.
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
On se komiaa, kun on iso kiiltävä pakoputki. Kuuloovat naapuritkin, kun meillä tehdään töitä.
Ja useimmin kakan värinen traktori.😆️
- Anonyymi00039UUSI
Taas o kova mökä yätä päivää, ku isännät leikkii rattoriilla, ja suralla putkella.
- Anonyymi00010
No jo on murheet
- Anonyymi00011
Isännät ajeloo paskapötit peräs, ja surallaputkella. Taskut täynnä tukiaasia.
- Anonyymi00013
Pötit täynnä maataloustukiaasia!!! Ja verovähennyksiä, kyllä sen haistaa.
- Anonyymi00026
Peräsuali putkella.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Peräsuali putkella.
Pitkällä putkella. 😂 🤣
- Anonyymi00035
Isännät rökää suaraaputkia.
- Anonyymi00012
Tukiaaset tuninkiin, soon meirän motto.
- Anonyymi00017
Näistä aina ilmoitus poliisille. Ei tarvitse antaa omia tietojaan mutta turhaan ei viestiä kannata lähettää. Poliisit kaivaa kyllä väärien ilmiantojen tekijät esiin.
https://poliisi.fi/liikennevalvontapyynto - Anonyymi00027
Monet traktorit menöö niin kovaa ettei teinien kortit riitä Luetaan liikenne traktoreiksi
- Anonyymi00028
Kyllä on taas vasurilla sattunut sieluun..
- Anonyymi00033
Kiamurahan putket.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592