Naiset tuijottaa minua muttei tule juttelemaan

Anonyymi-ap

Koko keskipitkän elämän näin on mennyt aina että naiset kyllä vahtaa mua muttei tuu juttusille. Ehkä joku komeus , aura tai itsevarmuus vai olisiko ruumiinrakenne joka vetää naisia puoleeni. En osaa sanoa.

Eivät vain tuu jutteleen.

Kerrankin haapajärven kaupassa eräs leidi tuijotti ihan simona. Sitten kerran kauppiasnainen aina tuijotti mua pitkään . On niitä paljon tällaisia tapauksia.

6

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyseessä voi olla jonkinlainen erikoisuus. Oletko katsonut ettei housujen hintalappu ole jäänyt irrottamatta tai vaatteet ovat siistit? Naama voi myös olla erikoinen. Huomasin itsekin viimeksi eilen, että lenkillä vastaantuleva nainen tuijotti. Aina välillä näin tapahtuu. Itse olen komeaksi kehuttu.

• Anonyymi00002

ulkonäkö mulla ihan ok mutta voisi olla ehkä se että oon ihmisten ilmoilla erilaisempi kuin muut eli arempi ja ujompi enkä ole sinut itseni kanssa joten ihmiset voi huomata sen ja katsoo pitempään. Myös pääkallon muoto voi herättää huomiota. Kun jos mulla lyhyt tukka , sänki tai hiukset on päälakea vastaan hilautuneet tasaiseksi päälakea myötäileväksi, silloin pääkalloni erikoisempi muoto näkyy selvästi. Semmonen pääkallon muoto jossa takaraivoa ei ikäänkuin ole ollenkaan että pään takaosa puuttuisi ja korvatkin aika kaukana silmistä mut varmaan korvat on siksi takaraivossa koska pään takaosa puuttuu minulta käytännössä. Eihän se kokonaan voi puuttua sillä muuten en olisi terve mutta kyllä sitä takaraivoa on tosi niukasti.

Peilistä kun katson itseäni edestä päin, en huomaa mitään poikkeavaa paitsi joskus kasvot on kyllä tosi kapeat että voisko ihmiset vahdata siksi kun kasvoni on normaalia normi-ihmisen kasvoja hieman kapeammat. Sen takia saatan näyttää esim nälkiintyneen oloiselta.

voi ihmiset vahdata myös minua kun pidän ylläni urheiluvaatteita ja tyylikkäitä kirkkaanvärisiä lenkkitossuja ja takissani on sponsoreita. Välillä koen olevani ihmispaljoudessa myös itsevarma vaikka oonkin sellainen ihminen että ihmiset ei tuu jutteleen joka varmaankin johtuu ihan itsestäni kun en tee aloitetta että kunhan vain ostan ostokset, katson ympärillä olevia kanssaihmisiä enkä juttele vaan sosiaalinen kanssakäynti kaupoissa sun muissa paikoissa on semmosta rajoittunutta hieman että ehkäpä ihmiset siksi välttelee ja osa katsoo pitempään kun jos arvioi käytökseni poikkeavana.

Kiitos kun vastasit.

minuakin on jotkut sanoneet komeaksi. Yksi asko ruukkaa aina sanoa mua kommeeksi.
        En mä sitten tiiä oonko mä nyt niin komea. Toisinaan peilistä näytän jopa komialta mut toisinaan aika keskinkertaisen näköiseltä, jopa vähän oudolta. Jos kasvoni on kapeampana, näytän ehkä oudommalta. Jos kasvoissa on pyöreyttä, niin näytän kait silloin paremmalta.

• Anonyymi00003

mutta siis ihan älytöntä se kun ihmiset vahtaa että ärsyttää joskus mua.

• Anonyymi00004

Mee ja kysy miks vahtaa? Mä kerran kysyin yheltä tuijottajalta et oonko vieny sun eväät vai mitä tölläät.

• Anonyymi00005

On huono tapa tuijottaa liika-paljon. Ei minusta oikein kuulu hyviin käytöstapoihin. Tuntuu idioottimaiselta kun joku tuijottaa koko ajan melkein.

• Anonyymi00006

Mut ei ne mitään pahaa tuskin tarkoita. Niillä on semmonen tapa mutta ei kiva juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      91
      2047
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      56
      1230
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1013
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      968
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    10. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      959
    Aihe