Voiko tyhmempää metsän hakkuumenetelmää olla? Ensin avohakataan eli käytännössä raiskataan koko metsä.Sitten istutetaan kalliit taimet,yleensä mäntyä,jotka hirvet syö pilalle. Sitten alkaa valitus,että vittu hirvet söi taimet.....Ei syyllinen ole hirvi,vaan se tyhmä avohakkaaja.Kyllä ihmisetkin menevät ilmaiseen seisovaan pöytään mielellään syömään,vai olenko väärässä?Metsiä saa ja pitääkin hakata,mutta tuo kusipäinen raiskaus ei mene kaaliin....Metsäkanalinnut häviävät kovaa vauhtia ja luonnon moninaisuus kärsii .Itse olen Suomen Pystykorvamies metsästäjä.Olen vuosia seurannut tätä lunnon tuhoamista.Jatkuvakasvatus olisi hyvä vaihtoehto raiskaamiseen.Silloin olisi riistaa ,sieniä,marjoja ja mukavan näköinen hieno metsä!Pitkällä aikavälillä jatkuvakasvatus tuo myös paremman tuoton metsän omistajille.Mutta ahnehan haluaa heti ja nyt kaiken........
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Olet väärässä tai oikeassa, mutta miksi jälleen sama asia kopioitu uudeksi aloitukseksi. Onko piipertäjillä jokin pisteytys siitä ketkä tekee aloituksia tästä samasta aiheesta? Kansantaloudesta ei sanaakaan yhdessäkään kopiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2721091Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "233876- 98831
- 87744
- 69732
- 103636
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429