On niillä vaikeaa.
Kannatus sakkaa, vitutus ei lakkaa.
😎😎😎😎
Persut käy kuumana
49
481
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin täsmällistä puhetta, ettei tarvi lisätä mitään!
- Anonyymi00002
"Turpaan tuli". "Vituttaa ja saa vituttaa", sanoi Riikka Purra, kun vaalitulokset paljastui...
- Anonyymi00003
Onhan se persuilla aika haikeaa, kun on vaikeaa...
Sitä saa mitä tilaa. - Anonyymi00005
Populismi ei pitänyt SMP:a pinnalla, kun vastuunkannon aika tuli.
Persujen populismi oli höystetty lisäksi niin railakoilla valheilla, ettei ole mitään syytä ihmetellä persujen kannatuksen tippumista.
Jos joku on eri mieltä, saa olla, mutta jostain syystä persujen kannatus nyt kuitenkin on laskenut. Ei pelkästään gallupeissa, vaan myös 2023 jälkeisissä vaaleissa.- Anonyymi00007
Sitä saa mitä tilaa 🤣
- Anonyymi00006
Ja Purran tie se tulimereen vie.
- Anonyymi00008
Voi voi, ei kantsi pelihousuja repiä, sillä vaaleissa tulos nähdään. Venaa vuosi, näet verenseisauttavan persujen iskun, kun käppyrät ampaisevat yläviistoon
- Anonyymi00009
Ettei kävisi niin, että persujen vitutuskäyrä ampaisee yläviistoon entisestäänkin?
Noo, en tiedä, aika näyttää.
- Anonyymi00010
En kyllä mitenkään voi uskoa, että persut ottaisivat Timo Vornasen enää ehdokkaakseen, vaikka Vornanen on halukkuutensa palata persuihin ilmaissut.
- Anonyymi00011
Persujen vornasfarssi. Siihen kytkeytyi lyhyessä ajassa aika monta käännettä.
Ja jatkoa seurannee...
Aaria persuoopperasta Vornanen viihteellä...
Tässä myös yksi persutollake:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6de67b2-3363-4390-a890-e6b1dcbdb0e6 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Persujen vornasfarssi. Siihen kytkeytyi lyhyessä ajassa aika monta käännettä.
Ja jatkoa seurannee...
Aaria persuoopperasta Vornanen viihteellä...
Tässä myös yksi persutollake:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6de67b2-3363-4390-a890-e6b1dcbdb0e6Kappas vaan. Persukansanedustaja poistetaan lentokoneesta turvallisuussyistä.
Kone ei nouse kentältä ennen kuin persuhäirikkö on poistettu.
Ajojahtia varmaan persuja kohtaan, kaikki on persuja vastaan, lentokoneen kapteenikin on taatusti joku kommunisti, samoin henkiläkunta ja poliisitkin ovat persuvastaisia kommunisteja, jotka noutavat persuhäirikön pois koneesta?
Muistaakseni Tomi Immonen, tuo humalikkopersu oli saattelemassa kertomansa mukaan muistisairasta seuralaistaan?
Siinäpä oivallinen saattomies. Oikein peruspersu. - Anonyymi00047
Anonyymi00011 kirjoitti:
Persujen vornasfarssi. Siihen kytkeytyi lyhyessä ajassa aika monta käännettä.
Ja jatkoa seurannee...
Aaria persuoopperasta Vornanen viihteellä...
Tässä myös yksi persutollake:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6de67b2-3363-4390-a890-e6b1dcbdb0e6"Kansanedustaja Tomi Immosen (ps) koneesta poistamiseen tarvittiin lopulta poliisit. Virkavallan saavuttua Immonen ”poistui nopeasti ja liukkaasti”.
"
Immonen sai käräjoikeudessa tuhannen euron sakot häiiriköinnistään. Aika vähän?
- Anonyymi00013
Wow..... Hienoa Työtä, Jatkakaa👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻
https://www.suomenuutiset.fi/talous-nousuun-oppositio-hyokkaa-valikysymyksella/- Anonyymi00015
Persujen uutisaviisi Suomen Uutiset. Näkee aina linkistä, ettei kannata avata, sen verran olen noita juttuja aikoinaan lukenut, etten lue enää. Niin pahasti puolueellista PS-tarinaa, etten viitsi enää lukea, kun tarjolla on puolueetontakin tiedonvälitystä.
Suomen Uutiset ei kuulu edes Julkisen sanan neuvostoon, että voi julkaista huoletta älyvapaita kirjoituksiaan, joiden todenperäisyyttä se ei edes tarkista. Sen ne tarkistaa, ettei sinne päästetä persuja kritisoivia kommentteja.
- Anonyymi00014
Kaikki käy kuumana.
https://www.youtube.com/watch?v=uhnJb_my75E- Anonyymi00016
Sinänsä hauska video ja mukavasti jokainen saa osansa tasapuolisesti irvailusta.
Mutta siinä se nähdään taas myös se tekoälyn haittapuoli. Sillä voidaan tehdä mitä vaan, josta kuulija/katsoja/lukija ei koskaan voi olla varma, onko se tuotos aito vai väärennös.
Jotain kai kertoo sekin, että YLE:n ja MTV:n toimittajat ovat televisiossa joutuneet kertomaan, että heidän identiteettinsä ei ole se, jota on jossain tekoälyväärennöksiksi hyväksi käyetty.
- Anonyymi00017
Persuista tuli pelkkiä valtakunnanpellejä tämän hallituksen myötä.
- Anonyymi00018
Persujen poliittista "osaamista" kuvaa se, että ne osaa venyttää silmiään hassusti.
Sitten ne peukuttaa somessa toisiaan, kun persu venyttää silmiään. Purrakin peukutti.
Näinhän niitä asioita hoidetaan, kun on osaajat asialla? Tulosta tulee... - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Persujen poliittista "osaamista" kuvaa se, että ne osaa venyttää silmiään hassusti.
Sitten ne peukuttaa somessa toisiaan, kun persu venyttää silmiään. Purrakin peukutti.
Näinhän niitä asioita hoidetaan, kun on osaajat asialla? Tulosta tulee...Persuilla on kivaa keskenään. Ja Petterin kanssa.
https://x.com/pilvihyvonen/status/1764738695192543483 - Anonyymi00051UUSI
Purra pääsi piikomaan kokoomukselle.
- Anonyymi00020
Onhan tässä aikaa vielä vajaa vuosi käytellä niitä kuuluisia saksia.
- Anonyymi00032
Jos vain kuuluisat rahaa on
Rahat ilmastoon
Velat saadaan poistettua
Lisään edelliseeni
- Anonyymi00021
Syöksykierre.
- Anonyymi00022
Vapaa pudotus...
- Anonyymi00023
Eikä lakkaa. Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te vassut huolen.
Katso aloittaja Saksaan mitä olette saaneet aikaan. Siellä te olette nostaneet oikeistopuolueen ykköseksi. Te toimillanne sen olette tehneet.- Anonyymi00024
Korjaan sakkaa
- Anonyymi00027
Se on teidän syytä että oikeisto nousee joka puolella Eurooppaa. Miettikääs vähän mitä olette tehneet.
Olkoon putte missä tahansa, hän ei kuulu tähän millään tavalla. - Anonyymi00028
😎😎😎
Marinin halllituksen velkaperintö silkkaa kakkaa
Ois jakanut wittuaan muullloin kuin Uniperin aikaan jjajahahhaahahhahaahhahahaahhaahhahaahhahahaahhahahahaahhahagagagahahaaghahahahahahahahhha - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se on teidän syytä että oikeisto nousee joka puolella Eurooppaa. Miettikääs vähän mitä olette tehneet.
Olkoon putte missä tahansa, hän ei kuulu tähän millään tavalla.Te hyysäätte vain näitä tulijoita, ettekä välitä oman kansan hädästä sekä toimeentulosta mitään. Kansa on huolissaan omasta toimeentulosta ja erityisesti turvallisuudestaan kun te tuotte vaikka kuinka vaarallista väkeä Eurooppaan muiden tulijoiden mukana.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Te hyysäätte vain näitä tulijoita, ettekä välitä oman kansan hädästä sekä toimeentulosta mitään. Kansa on huolissaan omasta toimeentulosta ja erityisesti turvallisuudestaan kun te tuotte vaikka kuinka vaarallista väkeä Eurooppaan muiden tulijoiden mukana.
On päivänselvää että kansa silloin kääntyy sellaisten puoleen jotka eivät näin toimi. Näin tapahtuu täälläkin ennenpitkää
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
On päivänselvää että kansa silloin kääntyy sellaisten puoleen jotka eivät näin toimi. Näin tapahtuu täälläkin ennenpitkää
Englannissa Nigel Farage voitti perinteisillä vassujen alueilla. Maahanmuutto oli suurin syy
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Englannissa Nigel Farage voitti perinteisillä vassujen alueilla. Maahanmuutto oli suurin syy
Ehkä ainoa syy
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
On päivänselvää että kansa silloin kääntyy sellaisten puoleen jotka eivät näin toimi. Näin tapahtuu täälläkin ennenpitkää
Vassut ovat niin äärimmäisen itsepäisiä etteivät muuta mitään toiminnassaan vaikka he näkevät kuinka vaalit voittaa oikeisto. Vassut olisivat ylivoimaisia jos he laittaisivat oman kansan edun ykköseksi ja antaisivat lähtöpassit kaikille laittomasti maassa oleville.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vassut ovat niin äärimmäisen itsepäisiä etteivät muuta mitään toiminnassaan vaikka he näkevät kuinka vaalit voittaa oikeisto. Vassut olisivat ylivoimaisia jos he laittaisivat oman kansan edun ykköseksi ja antaisivat lähtöpassit kaikille laittomasti maassa oleville.
Tämä Suomessa oleva vassujen johtoasema on erittäin onttoa ja katoavaa laatua. Neljän vuoden päästä he kyntää syvällä
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tämä Suomessa oleva vassujen johtoasema on erittäin onttoa ja katoavaa laatua. Neljän vuoden päästä he kyntää syvällä
Tämä siitä syystä että he tulevat kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin. Muut Pohjoismaat kiristää yhäkin maahanmuuttoa.
Silloin aukaistaan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla. Tämä jos ei kypsytä kansaa, mikä sitten kypsyttää? - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tämä siitä syystä että he tulevat kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin. Muut Pohjoismaat kiristää yhäkin maahanmuuttoa.
Silloin aukaistaan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla. Tämä jos ei kypsytä kansaa, mikä sitten kypsyttää?Kysymys kuuluu, kumpi asia tuo enemmän äänestäjiä vassuille ja persuille. Tuoko vassuille maahantulijat enemmän ääniä vassuille kuin persuille tuovat näiden vassujen touhuihin kyllästyneet ihmiset?
- Anonyymi00025
Ei tämä ole vielä mitään siihen nähden mitä tulevien vaalien tuloksen selvittyä nähdään.
- Anonyymi00029
PaH fasisti Lindtmania en äänestä
Lisään avaukseeeni
😎😎😎
Marinin halllituksen velkaperintö silkkaa kakkaa - Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
PaH fasisti Lindtmania en äänestä
Lisään avaukseeeni
😎😎😎
Marinin halllituksen velkaperintö silkkaa kakkaaRiikka laittoi heti puolta paremmaksi velanotossa.
- Anonyymi00030
Taas. Näitä parin lauseen
Kuva-avauksia
Alakoululaisilta
Miksi piirtää kuvia ketjuunsa
. - Anonyymi00035
Eräs tunnettu persu myönsi että tunnelma on jo melko panikoitunut.
- Anonyymi00039
Suunnittelevatko seläntakana taas salaista äänestyslistaa puheenjohtajan vaihtamiseksi?
- Anonyymi00041
Ensi keväänä persut tekee siniset.
- Anonyymi00044
Lähtö tulee eduskunnasta yli puolelle persujen edustajia.
- Anonyymi00046
Yle toivottavasti näyttää suorana persujen lauma. saattamisen eduskuntatalon ulko-ovelle ja siitä ulos.
- Anonyymi00048
Ota rauhallisesti. Kyllä Persut nousee vielä. Te nostatte Persut taas parrasvaloihin.
- Anonyymi00049
Nyt trollataan Perussuomalaiset vihdoinkin suureksi! 💪
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Nyt trollataan Perussuomalaiset vihdoinkin suureksi! 💪
Ettäkö ihan trollataan, ja vielä suureksi ? Haaveet on haaveita, ja tosielämä on tosielämää.
- Anonyymi00050
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602