Rasismia postiluukusta

"... miljoonan muukalaisen raja ylittyy ennen 2040." tuli postiluukusta.

Tyypillinen rasistinen virhe. Kaikki ainakin n. 2035 mennessä Suomeen tulleet ovat jo ihan suomalaisia. Kaikki, joilla on Suomen kansalaisuus ovat täysivaltaisia suomalaisia. Muu ajattelu on rasismia. Suomalaiset eivät ole muukalaisia.

Jos tulee kansainvaellus, meillä on poikkkeuslait.

46

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Onko sun teltassa postiluukku? 🤭🤣🤣🤣

    • Anonyymi00005

      Rasisteille ihonväri ratkaisee kaiken, niin ihmisarvon kuin ihmisoikeudet kuin suomalaisuudenkin. Väärän ihonvärin omaavat eivät voi koskaan olla suomalaisia rasistin mielestä, eiväthän he rasistin mielestä ole edes ihmisiä.

      • Anonyymi00007

        Ja vihavasemmisto ottaa aina puheeksi muiden ihonvärin 🤷‍♂️


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ja vihavasemmisto ottaa aina puheeksi muiden ihonvärin 🤷‍♂️

        Ihonväriä ne maahannuuttovastaiset rasistitkin ajattelevat. Valkoiset ukrainalaiset olivat tervetulleita, mutta mustat afrikkalaiset eivät.

        Jotkut vihreät ja vasemmistolaiset ateistit ovat kyllä ilmaisseet olevansa niin hölmöjä, että heille kristityt pakolaiset eivät kelpaa muutakuin jos ilmoittavat olevansa homoseksuaalisen suuntautuneisuutensa takia vainottuja. Venäjältä tulevalla sodanvastaisuus ei kelpaa turvapaikan saamiseen.


      • Niin, suomalaisia ovat jokainen, joka on kansalainen. Eikä orpoja, leskiä eikä muukalaisia saa sortaa.


      • Anonyymi00020
        santtunen2 kirjoitti:

        Niin, suomalaisia ovat jokainen, joka on kansalainen. Eikä orpoja, leskiä eikä muukalaisia saa sortaa.

        Suomalaiset ovat valkoisia. Ei ei-valkoinen voi olla suomalainen


      • Anonyymi00022
        santtunen2 kirjoitti:

        Niin, suomalaisia ovat jokainen, joka on kansalainen. Eikä orpoja, leskiä eikä muukalaisia saa sortaa.

        On suomalaiset ja sitten 'Suomen kansalaiset'.
        Kun lehdessä kerrotaan jostain rikoksen tekijästä maassamme, niin usein on maininta, että tekijä on 'Suomen kansalainen'.

        Tämä kertoo, että kyseessä EI OLE suomalainen.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        On suomalaiset ja sitten 'Suomen kansalaiset'.
        Kun lehdessä kerrotaan jostain rikoksen tekijästä maassamme, niin usein on maininta, että tekijä on 'Suomen kansalainen'.

        Tämä kertoo, että kyseessä EI OLE suomalainen.

        Suomalaisuus on etnisyyttä ja genetiikkaa. Suomen kansalaisuus on politiikkaa.


      • Anonyymi00032
        santtunen2 kirjoitti:

        Niin, suomalaisia ovat jokainen, joka on kansalainen. Eikä orpoja, leskiä eikä muukalaisia saa sortaa.

        Oletko vajakki, juttusi ovat.


    • Sini mustat ja perusti ovat vain äärioikeiston, fasistinen ja natsien ym äärioikeistolaisten peitetejärjestöjä. Kannattajat eivät tajua sitä tai ovat itse innolla mukana äärioikeistossa.

      Koti, uskonto, isänmaa 30 luvun tavalla.

      Nyt koti on tasa-arvoinen, uskonvapaus vallitsee ja EU puolustaa demokratiaa ja ihmisoikeuksia yhdessä Suomen kansan ja valtion kanssa.

      • Persut


      • Anonyymi00012

        Vihavasemmisto ei ole ikinä ollut isänmaan puolella.


      • Anonyymi00021
        santtunen2 kirjoitti:

        Persut

        Typerys.


      • Anonyymi00036

        Allahu akhbar! Eiks niin?


      • Anonyymi00036 kirjoitti:

        Allahu akhbar! Eiks niin?

        Ins Allah! Kaikki mitä tapahtuu on Jumalan tahto. Sopii muillekin uskonnoille, kun ei ota liian vakavasti. Jumala sallii pahankin, koska niin on säätänyt, mutta pahalla on rajat.


    • Anonyymi00009

      Joskus tuntuu siltä kuin jotkut maahanmuuttajataustaiset olisivat suomalaisempia ollessaan kiinnostuneita yhteiskunnasta kuin persut, jotka eivät välillä eduskunnassakaan vaikuta ymmärtävän mitä ovat tekemässä.

      • Persut on täysin turha puolue Suomen asioiden ajamiseen. Protestina se menettelee. Puolueet eivät millään pysty poistamaan epäkohtia. Ei työttömyyttä, ei köyhyyttä, ei maahanmuuton ongelmia, ei yritysten ongelmia, ei talouden ongelmia. Vain ulkopolitiikka ja turvallisuuspolitiikka on kunnossa. Ja homojen oikeudet. Ja palestiinalaisten tukeminen, mutta Israel on unohdettu.

        Kansalaispalkka ja kaikkien epäkohtien poistaminen ratkaisisi asiat, mutta oikeisto haraa vastaan, koska rahat ovat siellä eikä etuoikeuksista luovuta.


    • Anonyymi00010

      Teksti TV 6.5.2026:
      Ulkomaalaisten vankien määrä Suomen vankiloissa kasvoi 22% vuonna 2025, vuodesta 2024.

    • Suomen somalit ovat suomalaisia. Vain rasistit ajattelevat toisin.

      • Anonyymi00013

        Ja, kun menet lomalle Viroon, sinusta tulee virolainen.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ja, kun menet lomalle Viroon, sinusta tulee virolainen.

        Asiaton kommentti.


      • Anonyymi00016

        Oletko rasisti, ku puhut suomalaisista Suomen somaleina?


      • Anonyymi00023

        Ei ole suomalaisia. Jotkut ovat kyllä Suomen kansalaisia. Mutta somaleja ne on, ei suomalaisia!
        Vain pösilöt sanoo noita suomalaisiksi!


      • Anonyymi00024
        santtunen2 kirjoitti:

        Asiaton kommentti.

        Olet siis oman määritelmäsi mukaisesti rasisti. Mites nyt noin kävi? 🤭


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei ole suomalaisia. Jotkut ovat kyllä Suomen kansalaisia. Mutta somaleja ne on, ei suomalaisia!
        Vain pösilöt sanoo noita suomalaisiksi!

        Australiassa melkein ensimmäinen kysymys yleensä oli, kun olin avannut suuni: 'What is your ethnic background?'. Minua tuo kysymys ärsytti, kun olin silloin vielä punaviherhörhö. Vastasin olevani australialainen. Mutta se ei kysyjille riittänyt. Kansalaisuus nähtiin eri asiana kuin etninen tausta. Ja olen ihan kalpeaihoinen suomalainen.


      • Anonyymi00029

        Ei! Jos somalille on myönnetty Suomen kansalaisuus, niin hän on Suomen kansalainen, ei suomalainen! Hän on somalialainen!

        Meillä on romanivähemmistö, jotka ovat Suomen kansalaisia, mutta he ovat romaneja! Kysy vaikka Veijo Balzarilta, jollet usko!


      • Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ei! Jos somalille on myönnetty Suomen kansalaisuus, niin hän on Suomen kansalainen, ei suomalainen! Hän on somalialainen!

        Meillä on romanivähemmistö, jotka ovat Suomen kansalaisia, mutta he ovat romaneja! Kysy vaikka Veijo Balzarilta, jollet usko!

        Romanitkin ovat suomalaisia.


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        Australiassa melkein ensimmäinen kysymys yleensä oli, kun olin avannut suuni: 'What is your ethnic background?'. Minua tuo kysymys ärsytti, kun olin silloin vielä punaviherhörhö. Vastasin olevani australialainen. Mutta se ei kysyjille riittänyt. Kansalaisuus nähtiin eri asiana kuin etninen tausta. Ja olen ihan kalpeaihoinen suomalainen.

        Australiassa rasismi on aika avointa, yleinen mielipide melkein.


      • Anonyymi00031
        santtunen2 kirjoitti:

        Romanitkin ovat suomalaisia.

        Ei ne halua olla muuta kuin romaneja.


    • Anonyymi00014

      Postiluukut pitää kieltää.

    • Anonyymi00015

      Onko jollain aikaa ja rahaa ottaa joka päivä kunnon päiväkänni ja alkaa sitten tehtailemaan harhaisia juttuja tänne ?
      Ota nyt jo itseäsi niskasta ja reipastu vähän, aloita vaikka ihan lyhyellä lenkillä päivittäin ja sitten lisäät matkaa jonkin ajan kuluttua.
      Sitten voit aloittaa varovaisen harjoittelun ihmiskontakteihin ihan vaikka pienellä nyökkäyksellä vastaantulijalle kunnes rohkaistut kuiskaamaan "hei", siitä se sitten lähtee.

      • Ohi maalin.


      • Anonyymi00017

        "Onko jollain aikaa ja rahaa ottaa joka päivä kunnon päiväkänni ja alkaa sitten tehtailemaan harhaisia juttuja tänne ?"

        On, mutta vain vasureilla, KELA, tarjoaa.


      • Anonyymi00019
        santtunen2 kirjoitti:

        Ohi maalin.

        Ole rasisti hiljaa.


    • Anonyymi00027

      Täysin eri merkitys sanoilla suomalainen ja "Suomen kansalainen". Etenkin silloin, kun puhutaan ihmisestä Suomen maaperällä!

      • Anonyymi00028

        Suomen kansalainen on suomalainen ja suomalainen on Suomen kansalainen.


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        Suomen kansalainen on suomalainen ja suomalainen on Suomen kansalainen.

        Niin, vain rasisti ajattelee toisin.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Suomen kansalainen on suomalainen ja suomalainen on Suomen kansalainen.

        En oo koskaan harrastanu mumu mömelöintiä.


      • Anonyymi00033
        santtunen2 kirjoitti:

        Niin, vain rasisti ajattelee toisin.

        Housuissas on "rhäsisti"! Koko rasisti-sana on viherpunikkien toimesta merkityksensä menettänyt pilkkanimitys. Tämä kortti vedetään yhtä usein esiin kuin kulunut natsikorttikin!


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Suomen kansalainen on suomalainen ja suomalainen on Suomen kansalainen.

        Onko sulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Suomen kansalainen on suomalainen ja suomalainen on Suomen kansalainen.

        Jos esimerkiksi Venäjän kansalaisella on myös Suomen kansalaisuus, niin kyseessä ei ole suomalainen, vaan venäläinen Suomen kansalainen! ( ikäviä tapauksia )

        Somali, joka saa Suomen kansalaisuuden ei ole suomalainen, vaan somalialainen Suomen kansalainen.

        Näin se menee!


    • Aihe on siinä mielessä ongelma ja kritiikki, sekä uhkakuvien korostaminen on perusteltua, koska kyseessä ei ole luonnollinen ihmisten liikkuminen, vaan organisoitu massojen siirtely, johon sisältyy useita erilaisia ongelma-alueita. Asiaa pahentaa se, että organisoinnin kustantaa tavalliset ihmiset, jotka myös samalla maksaa veroja yhteiskunnan hyvinvoinnin yIIäpitämiseksi, jota taas maahanmuuttopolitiikka kannibalisoi. Lisäksi massojen siirtely aiheuttaa muitakin ongelmia, kuten turvallisuuden heikentymistä, rikollisuuden kasvua, työmarkkinoiden vääristymistä, vastakkainasettelua, polarisaatiota, kulttuurisia konflikteja jne. Lisäksi täytyy muistaa myös muut kyseenalaiset toimet, kuten esim. Nazima Ratsmyarin wok-bisnes ja sosialistien kiirehtiminen vieraskielisten kansalaisuuden saamiseksi, että heistä saa myös äänestäjiä.

      Tällaisessa tilanteessa ei mitenkään voi puolustella yhteiskuntamme vastuutonta ja härskiä vahingoittamista sillä, että vieraskieliset on tai niistä tulee "suomalaisia". Kun vielä muistetaan, että nykymenolla suomalaiset tulee kuolemaan sukupuuttoon, niin pitäisi oikeasti ymmärtää päästää irti ideologisesta rasismivouhotuksestakin.

      ☝️🙄

      • ....ja katsoa totuutta silmiin ilman värilaseja ja poliittisia sumutuksia.


      • Anonyymi00037
        Mr.Perfect kirjoitti:

        ....ja katsoa totuutta silmiin ilman värilaseja ja poliittisia sumutuksia.

        Onko sun teltassa seisokki? 🤭🤣🤣🤣


    • Riitely estää järkevän maahanmuuttopolitiikan. Antaa kulloisenkin hallituksen päättää. Se on demokratiaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe