En jaksa enää...
Miksi et voi laittaa edes viestiä suoraan!!?
18
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt ei lähdetä näihin
- Anonyymi00002
Ei nii, tää joku hörhö joka kuvittelee kaikenlaista tyhmää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei nii, tää joku hörhö joka kuvittelee kaikenlaista tyhmää.
Ja sinä hörhö sinnikkäästi juonnat palstaäijän monotonisia avauksia ja ohjailet lukijoita suomikakosen riu’ulla🥱
- Anonyymi00003
mix et itse?
- Anonyymi00004
Miksi lähettäisin viestin? Ei ole mitään asiaa erikseen just hänelle. Someen laitoin yleiset vapuntoivotukset.
Nainen- Anonyymi00005
Heipps.
- Anonyymi00006
Kun ei kiinnosta olla sun kans tekemisissä
- Anonyymi00007
Voin kun tuojotat mua tarpeeks
- Anonyymi00010
Riittääkö vartti?
- Anonyymi00008
En uskalla jos vaikka miehesi näkee ne ennen sinua.
- Anonyymi00009
Niin ei käy. Kukaan ei näe mun viestejä mun puhelimesta. Ilmoitusasetukset.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin ei käy. Kukaan ei näe mun viestejä mun puhelimesta. Ilmoitusasetukset.
Jaahas
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jaahas
Ajattele touhukas tenava taas löytyi palstaäijän performaatiosta relevanttia ja kaikille kuuluvaa tietoa. Vieläkö tähän tonttuun monetkin uskoo tarinallisuuksien aisankannattajana? T
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ajattele touhukas tenava taas löytyi palstaäijän performaatiosta relevanttia ja kaikille kuuluvaa tietoa. Vieläkö tähän tonttuun monetkin uskoo tarinallisuuksien aisankannattajana? T
Jaahas jaahas jaahas kuulemma kuulemma kuulemma vähän luulis pätkivän jo kuunnelman mutta
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jaahas jaahas jaahas kuulemma kuulemma kuulemma vähän luulis pätkivän jo kuunnelman mutta
Ehkä toimii just ja just jotenkin yskien periferiassa mutta kuinka itse sylttytehtas, innovaatioiden keskus onko menetetty?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ai tähänkin taas tartuttiin. Toisen ei tarvitse sanoa kuin yksi sana, ja tädit ryhtyy toimiin.
- Anonyymi00012
Ei kiinnosta siitä mitään panoa kummempaa seuraa kuitenkaan
- Anonyymi00015
Sitä toista ei kiinnosta kuin ehkä se. Itse olisin enemmänkin jatkamassa, mihin viimeksi jäätiin. Ihan siis ystävyystasolla ollaan oltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656