Miksi asialla päätäni vaivaisin, koska eivät ole minun velkaa?
En ole maksanut penniäkään valtion velkaa
23
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja sinähän osallistut kiltisti yhteiseen velanmaksuun, halusit tai et!!!
- Anonyymi00002
En ole koskaan maksanut muiden velkoja, en siis edes valtion. Omat velkani olen hoitanut sopimusten mukaisesti, ja tällä hetkellä olen täysin velaton.
On mielestäni typerää ajanhukkaa murehtia muiden raha-asioista, tai asioista ylipäätään. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole koskaan maksanut muiden velkoja, en siis edes valtion. Omat velkani olen hoitanut sopimusten mukaisesti, ja tällä hetkellä olen täysin velaton.
On mielestäni typerää ajanhukkaa murehtia muiden raha-asioista, tai asioista ylipäätään.Asiaapa ei sinulta kysytä! Sinä maksat ja sillä siisti!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Asiaapa ei sinulta kysytä! Sinä maksat ja sillä siisti!
En tietenkään maksa, koska en ole velkaa itse sopinut, tai ollut edes takaajana. Minulla ei ole osaa eikä arpaa valtion velkaan.
Miksi siis vaivaatte päitänne muiden veloilla? Sehän on pelkkää typerehtimistä. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tietenkään maksa, koska en ole velkaa itse sopinut, tai ollut edes takaajana. Minulla ei ole osaa eikä arpaa valtion velkaan.
Miksi siis vaivaatte päitänne muiden veloilla? Sehän on pelkkää typerehtimistä.Uskottele itsellesi mitä huvittaa, mutta fakta on se, että sinä maksat!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Uskottele itsellesi mitä huvittaa, mutta fakta on se, että sinä maksat!
En tietenkään maksa, koska minä en ole osallinen kyseisiin velkoihin. Nimeäni ei löydy velkasopimuksista.
Miksi te siis märehditte pää märkinä jostain valtion velasta? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tietenkään maksa, koska minä en ole osallinen kyseisiin velkoihin. Nimeäni ei löydy velkasopimuksista.
Miksi te siis märehditte pää märkinä jostain valtion velasta?Olet ollut tekemässä sitä velkaa siinä missä muutkin, joten sinä maksat, vaikka kuinka ottaisi päähän!
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
On mielestäni typerää ajanhukkaa murehtia muiden raha-asioista, tai asioista ylipäätään.Veroja maksaessasi maksat samalla lailla kuin muutkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi te siis märehditte pää märkinä jostain valtion velasta?Onko sinulla verokortti, siinä nimeäsi aivan tarpeeksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet ollut tekemässä sitä velkaa siinä missä muutkin, joten sinä maksat, vaikka kuinka ottaisi päähän!
En tietenkään maksa, koska minulla ei ole juridista velvollisuutta maksaa muiden velkoja?
Teetkö itse tilisiirtoja valtiokonttorille, vai kuinka olet maksanut valtion velkaa? - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Veroja maksaessasi maksat samalla lailla kuin muutkin.
Nyt ei ole kyse veroista, vaan valtion velkaeristä. Minä en maksa niistä penniäkään, joten miksi minä asialla päätänä vaivaisin ja meuhkaisin asiasta vuosikausia eri foorumeilla?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko sinulla verokortti, siinä nimeäsi aivan tarpeeksi.
Muiden velka tässä nyt keskustelun aiheena. Miksi kukaan murehtii päivät pitkät muiden veloista, joissa ei ole itse edes takaajana?
- Anonyymi00013
SYYTÄÄKÄÄ VAAN LOPUTKIN RAHAT SINNE UKRAINAN SODALLE. MUUTA TÄSSÄ MAASSA EI OSATA TEHDÄ. SITTEN IHMETELLÄÄN KUN TALOUS EI KASVA TÄSSÄ MAASSA.
KYLLÄ TÄMÄ ON HÖLMÖJEN MAA.
VELKARAHAA OTETAAN, JOTTA SITÄ VOIDAAN JAKAA ILMAISEKSI MILJARDIKAUPALLA UKRAINAN SODALLE. OMAN MAAN TALOUS JA TYÖLLISYYS ON PÄIN HELVETTIÄ, EIKÄ MITÄÄN TEHDÄ ASIAN ETEEN. KYLLÄ TÄMÄ ON SAIRAS MAA NYKYISIN!- Anonyymi00015
Talous ei ole kasvanut 20 vuoteen, ja Ukrainan sota on kestänyt vain 4 vuotta. Eli se ei ainakaan ole mikään perustelu talouskasvun puutteelle. Sotatarviketuotanto ainakin TNT-tehtaan myötä tulee hieman nostamaan Suomen bruttokansantuotetta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Talous ei ole kasvanut 20 vuoteen, ja Ukrainan sota on kestänyt vain 4 vuotta. Eli se ei ainakaan ole mikään perustelu talouskasvun puutteelle. Sotatarviketuotanto ainakin TNT-tehtaan myötä tulee hieman nostamaan Suomen bruttokansantuotetta.
Kyllä nuo rahat olisi parantaneet suomen taloutta ja työllisyyttä, mutta HÖLMÖT EIVÄT SITÄ ITSE EDES TAJUA!
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vappuna sotkettu paljon puistoja, siivous vaatii lisämiehitystä, nostaa Suomen bruttokansantuotetta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä nuo rahat olisi parantaneet suomen taloutta ja työllisyyttä, mutta HÖLMÖT EIVÄT SITÄ ITSE EDES TAJUA!
Ukrainaa on avustettu lähinnä vanhentuneiden ampumatarvikkeiden ja kaluston lahjoituksina. Se mikä suorana rahana on annettu, olisi täällä mennyt osinkoihin ja ulkomaalaisille pääomasijoittajille, eli lopputulos olisi ollut vieläkin huonompi, koska rahoilla ei olisi saatu hankittua Suomelle lisäturvaa kuten Ukrainaa auttamalla.
- Anonyymi00014
Maa suomi tunnetaan HÖLMÖLANDIANA.
- Anonyymi00017
APUKOULUTASON MATEMATIIKALLA TÄMÄKIN ONNISTUU. SE ON HALLITUKSEN MOTTO!
- Anonyymi00020
Valtion ottamalla velalla sinua elätetään. Mikset kieltäydy?
- Anonyymi00023
Yleisön pyynnöstä:
Apua! Orkesteri - Maksamme velkaa
https://www.youtube.com/watch?v=lZb3hZkuHf0 - Anonyymi00024
Käyn töissä ja maksan veroa siitä.
- Anonyymi00025
Romania lienee ainoa valtio, jonka päämies päätti maksaa velat pois.
Palkkioksi kansalaiset reijittivät hänet emäntineen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134