MAHTAAKO SE OLLA NIIN IHANAA, JOS SITÄ EI SAA edes KRITISOIDA?
Kuka sitä edes kannattaa? JOS/ KUN sille ei saa sanoa EI!
SAAKO SEN RAHOITTAJAT KORRUPTIO- OSUUKSIA
JOLTAIN JOSTAIN?
Miksi ukrojen sodan tukemista ei saa kritisoida?
19
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmeellistä, että
jos 3 poliitikkoa HALUAA TUKEA SOTAA
NE MAKSATTAA SEN TOISTEN RAHOISTA.
SUOMEN VEROVAROISTA!
Tän täytyy olla laitonta!- Anonyymi00009
Kuten jokaisessa valtiossa on lakien noudattamista valvomassa poliisit, etteivät väkivaltaiset pääse heikompiaan kiusaamaan, samoin pitää sivistyneiden kansojen estää kaikin keinoin myös valtiollinen rikollisuus .
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuten jokaisessa valtiossa on lakien noudattamista valvomassa poliisit, etteivät väkivaltaiset pääse heikompiaan kiusaamaan, samoin pitää sivistyneiden kansojen estää kaikin keinoin myös valtiollinen rikollisuus .
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia.
Azoooovv...!! Pimeydestä raikaa spurguputleristien aivoissa vain yksi sana. Azooooovvvv..... azoovvv..
- Anonyymi00002
Onko ukraina
KEHITYSAPULISTALLA?
Edes ukrot itse ei halua sotia sitä sotaa! - Anonyymi00003
Ukraina siivilöi rahaa kentältä
omille tileilleen,
SE MAA EI UUDISTU
KOSKAAN EDES SODAN KAUTTA. - Anonyymi00004
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa, Ukrainan naisia ja lapsia. Ja laskun siviilien surmaamisesta maksaa Suomen veronmaksajat.
- Anonyymi00005
Suomi saa sitä mitä on tilannut kun päättäjänsä on valinnut.
- Anonyymi00006
Ei ihme että talous ei kasva tässä maassa kun kaikki rahat syydetään ulkomaille ilman takaisinmaksu velvoitetta. Kyllä tämä on sairas maa nykyisin.
- Anonyymi00007
Zele ostanut lähisukulaiselleen asunnon Dubaista,oli artikkeli jossain....sotaa käyvän maan pressa voi tehdä näin?No Ukrainahan on yksi maailman korruptoituneista valtioista
Voithan sitä kritisoida sen mitä haluat, mutta kritisointisi vaikutus on hyvin vähäinen.
Nuo tuet päätetään hallitus/eduskuntasasolla, ei palstojen kirjoituksilla.
Nyt seuraavissa eduskuntavaaleissa sinulla on mahdollisuus omalta osaltasi vaikuttaa eduskunnan kokoonpanoon jolla sitten taas saattaa olla vaikutusta Ukrainan tukeen.
Mutta aika vähissä on eduskunnassa puolueet jotka eivät kannata Ukrainan tukea.- Anonyymi00008
Sinä sen sijaan kannatat suomen tuhoa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä sen sijaan kannatat suomen tuhoa.
Kannatan Ukrainan tulemista siihen asti kunnes Venäjä joutuu vetäytymään miehittämistään Ukrainan alueilta ja lopettaa sotatoimet Ukrainaa vastaan.
Katson tuon asian olevan Suomenkin tulevaisuuden kannalta tärkeä asia. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kannatan Ukrainan tulemista siihen asti kunnes Venäjä joutuu vetäytymään miehittämistään Ukrainan alueilta ja lopettaa sotatoimet Ukrainaa vastaan.
Katson tuon asian olevan Suomenkin tulevaisuuden kannalta tärkeä asia.Maksa se omistas.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kannatan Ukrainan tulemista siihen asti kunnes Venäjä joutuu vetäytymään miehittämistään Ukrainan alueilta ja lopettaa sotatoimet Ukrainaa vastaan.
Katson tuon asian olevan Suomenkin tulevaisuuden kannalta tärkeä asia.Sun mieletä?
Ja taas lähti 200 miljoonaa tai 3 miljardia
sotiin. JONNEKIN! Anonyymi00013 kirjoitti:
Maksa se omistas.
Olen jo sanonut useaan otteeseen että minulle käy hyvin että minun maksamat verorahat käytetään Ukrainan tulemiseen mutta taitaa olla että tuo ”korvamerkitseminen” kohteen mukaan ei onnistu.
Valtion budjetissa on runsaasti kohteita joihin en halua että minun verorahoja käytettäisiin, mutta siinäkään asiassa en pysty vaikuttamaan, kuten sinäkään et pysty vaikuttamaan Ukrainalle annettavaan apuun.- Anonyymi00015
santtu_1975X kirjoitti:
Olen jo sanonut useaan otteeseen että minulle käy hyvin että minun maksamat verorahat käytetään Ukrainan tulemiseen mutta taitaa olla että tuo ”korvamerkitseminen” kohteen mukaan ei onnistu.
Valtion budjetissa on runsaasti kohteita joihin en halua että minun verorahoja käytettäisiin, mutta siinäkään asiassa en pysty vaikuttamaan, kuten sinäkään et pysty vaikuttamaan Ukrainalle annettavaan apuun.Muistelisin,
että ennen sauli niinistöä
SOTIVAN MAAN SOTATOIMIEN TUKEMINEN OLI PETOS. Anonyymi00015 kirjoitti:
Muistelisin,
että ennen sauli niinistöä
SOTIVAN MAAN SOTATOIMIEN TUKEMINEN OLI PETOS.Kerrotko tuohon lisää lähteitä?
Puolustussotaa käyvän maan tukeminen on sallittua.
- Anonyymi00016
Aina kun Ukrainan tukea kritisoidaan, niin menee hetki ja ketjuun tulee muutama venäjätrolli haukkumaan ketjun avannutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514