Miksi ukrojen sodan tukemista ei saa kritisoida?

Anonyymi-ap

MAHTAAKO SE OLLA NIIN IHANAA, JOS SITÄ EI SAA edes KRITISOIDA?
Kuka sitä edes kannattaa? JOS/ KUN sille ei saa sanoa EI!

SAAKO SEN RAHOITTAJAT KORRUPTIO- OSUUKSIA
JOLTAIN JOSTAIN?

19

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ihmeellistä, että
      jos 3 poliitikkoa HALUAA TUKEA SOTAA

      NE MAKSATTAA SEN TOISTEN RAHOISTA.
      SUOMEN VEROVAROISTA!

      Tän täytyy olla laitonta!

      • Anonyymi00009

        Kuten jokaisessa valtiossa on lakien noudattamista valvomassa poliisit, etteivät väkivaltaiset pääse heikompiaan kiusaamaan, samoin pitää sivistyneiden kansojen estää kaikin keinoin myös valtiollinen rikollisuus .


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kuten jokaisessa valtiossa on lakien noudattamista valvomassa poliisit, etteivät väkivaltaiset pääse heikompiaan kiusaamaan, samoin pitää sivistyneiden kansojen estää kaikin keinoin myös valtiollinen rikollisuus .

        Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia.

        Azoooovv...!! Pimeydestä raikaa spurguputleristien aivoissa vain yksi sana. Azooooovvvv..... azoovvv..


    • Anonyymi00002

      Onko ukraina
      KEHITYSAPULISTALLA?

      Edes ukrot itse ei halua sotia sitä sotaa!

    • Anonyymi00003

      Ukraina siivilöi rahaa kentältä
      omille tileilleen,

      SE MAA EI UUDISTU
      KOSKAAN EDES SODAN KAUTTA.

    • Anonyymi00004

      Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa, Ukrainan naisia ja lapsia. Ja laskun siviilien surmaamisesta maksaa Suomen veronmaksajat.

    • Anonyymi00005

      Suomi saa sitä mitä on tilannut kun päättäjänsä on valinnut.

    • Anonyymi00006

      Ei ihme että talous ei kasva tässä maassa kun kaikki rahat syydetään ulkomaille ilman takaisinmaksu velvoitetta. Kyllä tämä on sairas maa nykyisin.

    • Anonyymi00007

      Zele ostanut lähisukulaiselleen asunnon Dubaista,oli artikkeli jossain....sotaa käyvän maan pressa voi tehdä näin?No Ukrainahan on yksi maailman korruptoituneista valtioista

    • Voithan sitä kritisoida sen mitä haluat, mutta kritisointisi vaikutus on hyvin vähäinen.

      Nuo tuet päätetään hallitus/eduskuntasasolla, ei palstojen kirjoituksilla.

      Nyt seuraavissa eduskuntavaaleissa sinulla on mahdollisuus omalta osaltasi vaikuttaa eduskunnan kokoonpanoon jolla sitten taas saattaa olla vaikutusta Ukrainan tukeen.

      Mutta aika vähissä on eduskunnassa puolueet jotka eivät kannata Ukrainan tukea.

      • Anonyymi00008

        Sinä sen sijaan kannatat suomen tuhoa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sinä sen sijaan kannatat suomen tuhoa.

        Kannatan Ukrainan tulemista siihen asti kunnes Venäjä joutuu vetäytymään miehittämistään Ukrainan alueilta ja lopettaa sotatoimet Ukrainaa vastaan.
        Katson tuon asian olevan Suomenkin tulevaisuuden kannalta tärkeä asia.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kannatan Ukrainan tulemista siihen asti kunnes Venäjä joutuu vetäytymään miehittämistään Ukrainan alueilta ja lopettaa sotatoimet Ukrainaa vastaan.
        Katson tuon asian olevan Suomenkin tulevaisuuden kannalta tärkeä asia.

        Maksa se omistas.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kannatan Ukrainan tulemista siihen asti kunnes Venäjä joutuu vetäytymään miehittämistään Ukrainan alueilta ja lopettaa sotatoimet Ukrainaa vastaan.
        Katson tuon asian olevan Suomenkin tulevaisuuden kannalta tärkeä asia.

        Sun mieletä?

        Ja taas lähti 200 miljoonaa tai 3 miljardia
        sotiin. JONNEKIN!


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Maksa se omistas.

        Olen jo sanonut useaan otteeseen että minulle käy hyvin että minun maksamat verorahat käytetään Ukrainan tulemiseen mutta taitaa olla että tuo ”korvamerkitseminen” kohteen mukaan ei onnistu.

        Valtion budjetissa on runsaasti kohteita joihin en halua että minun verorahoja käytettäisiin, mutta siinäkään asiassa en pysty vaikuttamaan, kuten sinäkään et pysty vaikuttamaan Ukrainalle annettavaan apuun.


      • Anonyymi00015
        santtu_1975X kirjoitti:

        Olen jo sanonut useaan otteeseen että minulle käy hyvin että minun maksamat verorahat käytetään Ukrainan tulemiseen mutta taitaa olla että tuo ”korvamerkitseminen” kohteen mukaan ei onnistu.

        Valtion budjetissa on runsaasti kohteita joihin en halua että minun verorahoja käytettäisiin, mutta siinäkään asiassa en pysty vaikuttamaan, kuten sinäkään et pysty vaikuttamaan Ukrainalle annettavaan apuun.

        Muistelisin,
        että ennen sauli niinistöä
        SOTIVAN MAAN SOTATOIMIEN TUKEMINEN OLI PETOS.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Muistelisin,
        että ennen sauli niinistöä
        SOTIVAN MAAN SOTATOIMIEN TUKEMINEN OLI PETOS.

        Kerrotko tuohon lisää lähteitä?

        Puolustussotaa käyvän maan tukeminen on sallittua.


    • Anonyymi00016

      Aina kun Ukrainan tukea kritisoidaan, niin menee hetki ja ketjuun tulee muutama venäjätrolli haukkumaan ketjun avannutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe