Julkiselle sektorille yksinoikeus palkkatyöntekijöihin

Anonyymi-ap

Yrittäjiltä pitää estää työvoiman palkkaus. Koska ovat niin fiksuja, niin yrittäkööt itse tehdä paskahommansa ja rikastua omalla työpanoksellaan.

13

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kaiken pitäisi yhteiskunnassa perustua talkoisiin ja vapaaehtoistöihin. Yhdessähän täällä ollaan, ja ainoastaan kerran.

      • Anonyymi00004

        Ei tuo aloittajan malli ainakaan työllisyyttä paranna.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ei tuo aloittajan malli ainakaan työllisyyttä paranna.

        Periaatteessa tulee täystyöllisyys, jos julkinen sektori ottaa kaikki palkkalistoilleen. Maksaahan se nykyäänkin työttömyyskorvaukset. Eihän se ole kuin terminologian säätöä.


    • Eli sitten ainoa vaihtoehto on että kaikista työntekijöistä tehdään yrittäjiä, tämä on ihan hyvä vaihtoehto myös.

      • Anonyymi00002

        Palkkatyöntekijät ovat yhteiskunnan palveluksessa ja nämä ns. yrittäjät saavat kutsua omia puuhastelujaan vaikka apinoinniksi.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Palkkatyöntekijät ovat yhteiskunnan palveluksessa ja nämä ns. yrittäjät saavat kutsua omia puuhastelujaan vaikka apinoinniksi.

        Siis kommunismia jossa tuotantolaitokset sekä palvelut ovat yhteiskunnan hallussa.
        No, et taida tuohon ajatuksesi paljoa kannatusta löytävän.
        Nythän ennemmin koitetaan ”peräänkuuluttaa” lisää yrittäjiä ja yrityksiä työllistämään ihmisiä.

        Yhteiskunnan tulee tuottaa vain peruspalvelut ja infra ja muut asiat tulee tuottaa yksityisen sektorin toimesta.


      • Anonyymi00003
        santtu_1975X kirjoitti:

        Siis kommunismia jossa tuotantolaitokset sekä palvelut ovat yhteiskunnan hallussa.
        No, et taida tuohon ajatuksesi paljoa kannatusta löytävän.
        Nythän ennemmin koitetaan ”peräänkuuluttaa” lisää yrittäjiä ja yrityksiä työllistämään ihmisiä.

        Yhteiskunnan tulee tuottaa vain peruspalvelut ja infra ja muut asiat tulee tuottaa yksityisen sektorin toimesta.

        Ei tässä ole kukaan tuotantolaitoksista tai kommunismista ennen sinua maininnut mitään.

        Kyllä yrittäjä saa perustaa itselleen vaikka paskantuotantolaitoksen. Sellaisihan ne usein ovatkin. Mutta paskahommansa saa tehdä itse, koska on sellainen neropatti.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ei tässä ole kukaan tuotantolaitoksista tai kommunismista ennen sinua maininnut mitään.

        Kyllä yrittäjä saa perustaa itselleen vaikka paskantuotantolaitoksen. Sellaisihan ne usein ovatkin. Mutta paskahommansa saa tehdä itse, koska on sellainen neropatti.

        Eli täysautomatisoituja robottitehtaitatako kaipaat vaiko sitä että kyseisissä laitoksissa työskentelevät ihmiset olisivat työntekijöiden sijasta yrittäjiä?
        Tuossahan ne vaihtoehdot sitten sinun mallissaan olisivat.


      • Anonyymi00005

        Julkisen sektorin työntekijät ovatkin varsinaisia palkannauttijoita.


      • Anonyymi00008
        santtu_1975X kirjoitti:

        Eli täysautomatisoituja robottitehtaitatako kaipaat vaiko sitä että kyseisissä laitoksissa työskentelevät ihmiset olisivat työntekijöiden sijasta yrittäjiä?
        Tuossahan ne vaihtoehdot sitten sinun mallissaan olisivat.

        Saa ne yrittäjät keskenään tehdä mitä lystäävät. Mutta palkattua työvoimaa eivät saa. Tehkööt itse, kun ovat kerran muita parempia, omistavaa luokkaa, kapitalistiporvareita. Näkevätpähän ettei ne pääomatulot ilman evien heiluttelua itsestään synny.


    • Anonyymi00009

      Sä oot Yrumpin linjoilla, kaikki firmat pitäis olla vation omaisuutta, samoin ihmiset. Paitsi tietty miljonäärien firmat kuuluu heille itelleen.

      • Anonyymi00010

        Valtiolla ei tule olla firmoja, vaan pelkkiä voittoa tavoittelemattomia liikelaitoksia.


    • Anonyymi00011

      Vappupäivän horinoita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe