Välillä täällä on kauniita viestejä jotka voisivat olla sinulta mutta välillä on semmoisia inhottavia viestejä joissa on sanoja joita käytät niin nekin voisi olla sinulta.
En siis tiedä onko kirjoitukseni toivottavia vai ei. Joskus sitten tuntuu että mielikuvasi minusta saattaa muuttua tiuhaan ja se on asia mikä ei ole hyvä juttu ollenkaan. Välillä olen ihana ja välillä olen sitte 💩
Tiedätkö miksi en enää usein kirjoita?
26
391
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi et soita tms. Sujac
- Anonyymi00002
Sika
- Anonyymi00003
Paska
- Anonyymi00005
Häpeä itseäsi
- Anonyymi00006
Juuri tätä tarkoitin hävyttömyyksiä kirjoitat.
ap - Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin hävyttömyyksiä kirjoitat.
apEi ole minun kirjoituksia tuollaiset!
- Anonyymi00004
Ei kuule kannata ottaa kaikkia viestejä itselle. Tämän palstan seura tekee kaltaisekseen. Sanoja ja sanontoja omitaan, ja välillä muutama haluaa tahallaan matkia toisia, jotta kaikki menisi oikein sekaiseksi. Hyvää vappua!
- Anonyymi00007
En kirjoita inhottavia juttuja. Olen mukava ihminen täällä, niin kuin oikeassa elämässäkin. Miehelle.
- Anonyymi00008
Jatkan vielä: Pidän hänen kirjoituksistaan.
- Anonyymi00009
Se oli mukava kuulla.
ap - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jatkan vielä: Pidän hänen kirjoituksistaan.
...ja rakastan häntä, vaikka hän olisi välillä ihan 💩.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
...ja rakastan häntä, vaikka hän olisi välillä ihan 💩.
Niin minäkin rakastan 😊💗
ap
- Anonyymi00010
Teet itsellesi karhunpalveluksen kun elät tunteitasi palstalla.
- Anonyymi00012
Ihan randomit täällä viestittelee. Useinkin näkee hyvin oman tyylisiä viestejä, joissa kuitenkin viestin sävy tai sanoma on ihan erilainen. Hän ei kuitenkaan huomaisi varmaan mitään eroa, kun ei voi tietää ajatuksiani niin hyvin.
- Anonyymi00013
Tää vois olla kuin mun kynästä. Ainoa vaan että olen nainen.
- Anonyymi00014
Lisään vielä, että tuntuu että hän tosiasn on ilkeä, toisinaan taas kirjoittaa kaipaavasti. Luultavasti joku siis esittää häntä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lisään vielä, että tuntuu että hän tosiasn on ilkeä, toisinaan taas kirjoittaa kaipaavasti. Luultavasti joku siis esittää häntä?
Tuosta voit olla varma, miehenä saman olen huomannut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen ajatellut ihan samoin!
- Anonyymi00016
🌻.
- Anonyymi00018
Joku omii täällä kaikki tunnisteeni ja käyttämäni sanat joten ei kannata uskoa kaikkea.
- Anonyymi00021
En kirjoita täällä enää yhtään mitään. Yhtään en enää tuhlaa aikaani tähän. Soita jos olet kiinnostunut. Sinulla on numeroni nyt. Ai niin, eihän sinua todellisuudessa kiinnostanut.
- Anonyymi00022
Tämä paikka ei ole hyväksi ollenkaan kenellekään…
En kirjoita pahasti, vähän pettyneesti vain välillä. Monet kirjoittaa pahasti. Erehdyt jos luulet kirjoituksia itsellesi.
Toivoisin vain hyvää. Aitoa yhteyttä ja sitä, että asiat olisi selkeitä.
Joltain jostain jollekin - Anonyymi00023
Täällä on ihmiset jo vaihtunut. Parasta hänelle olisikin ettei tänne kirjoita saati edes lue tätä. Ei kukaan tätä jaksa määräänsä enempää lukea.
Riemuvoitto hänelle itselleen jos ei tarvitse enää käyttää aikaansa tänne.
Myös itselle tämä on yhdentekevää soopaa koko palsta. Ei mitään merkitystä.- Anonyymi00024
Ei oo vaihtunut,on supistunut.
- Anonyymi00025
Taitaa alkuperäinen omia juttuja, jotka ei häneen liity mitenkään!
- Anonyymi00026
En täällä koskaan Rakkaastani pahaa kirjoita se on trollien käsialaa...On vain yksi Nainen joka on juurtunut sisälleni ja vain hänet haluan elämääni... Tiedämme valtatien mihin suuntaamme ja mopot ja mosset pysykää omalla tontillanne...Tunneside ja yhteenkuuluvuus on lyönyt korvillemme ja se Onni on meidän... Liukupolulla 👨✈️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636