Tiedätkö miksi en enää usein kirjoita?

Anonyymi-ap

Välillä täällä on kauniita viestejä jotka voisivat olla sinulta mutta välillä on semmoisia inhottavia viestejä joissa on sanoja joita käytät niin nekin voisi olla sinulta.

En siis tiedä onko kirjoitukseni toivottavia vai ei. Joskus sitten tuntuu että mielikuvasi minusta saattaa muuttua tiuhaan ja se on asia mikä ei ole hyvä juttu ollenkaan. Välillä olen ihana ja välillä olen sitte 💩

26

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi et soita tms. Sujac

• Anonyymi00002

Sika

• Anonyymi00003

Paska

• Anonyymi00005

Häpeä itseäsi

• Anonyymi00006

Juuri tätä tarkoitin hävyttömyyksiä kirjoitat.

ap

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juuri tätä tarkoitin hävyttömyyksiä kirjoitat.

ap

Ei ole minun kirjoituksia tuollaiset!

• Anonyymi00004

Ei kuule kannata ottaa kaikkia viestejä itselle. Tämän palstan seura tekee kaltaisekseen. Sanoja ja sanontoja omitaan, ja välillä muutama haluaa tahallaan matkia toisia, jotta kaikki menisi oikein sekaiseksi. Hyvää vappua!

• Anonyymi00007

En kirjoita inhottavia juttuja. Olen mukava ihminen täällä, niin kuin oikeassa elämässäkin. Miehelle.

• Anonyymi00008

Jatkan vielä: Pidän hänen kirjoituksistaan.

• Anonyymi00009

Se oli mukava kuulla.

ap

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jatkan vielä: Pidän hänen kirjoituksistaan.

...ja rakastan häntä, vaikka hän olisi välillä ihan 💩.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

...ja rakastan häntä, vaikka hän olisi välillä ihan 💩.

Niin minäkin rakastan 😊💗

ap

• Anonyymi00010

Teet itsellesi karhunpalveluksen kun elät tunteitasi palstalla.

• Anonyymi00012

Ihan randomit täällä viestittelee. Useinkin näkee hyvin oman tyylisiä viestejä, joissa kuitenkin viestin sävy tai sanoma on ihan erilainen. Hän ei kuitenkaan huomaisi varmaan mitään eroa, kun ei voi tietää ajatuksiani niin hyvin.

• Anonyymi00013

Tää vois olla kuin mun kynästä. Ainoa vaan että olen nainen.

• Anonyymi00014

Lisään vielä, että tuntuu että hän tosiasn on ilkeä, toisinaan taas kirjoittaa kaipaavasti. Luultavasti joku siis esittää häntä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lisään vielä, että tuntuu että hän tosiasn on ilkeä, toisinaan taas kirjoittaa kaipaavasti. Luultavasti joku siis esittää häntä?

Tuosta voit olla varma, miehenä saman olen huomannut.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olen ajatellut ihan samoin!

• Anonyymi00016

🌻.

• Anonyymi00018

Joku omii täällä kaikki tunnisteeni ja käyttämäni sanat joten ei kannata uskoa kaikkea.

• Anonyymi00021

En kirjoita täällä enää yhtään mitään. Yhtään en enää tuhlaa aikaani tähän. Soita jos olet kiinnostunut. Sinulla on numeroni nyt. Ai niin, eihän sinua todellisuudessa kiinnostanut.

• Anonyymi00022

Tämä paikka ei ole hyväksi ollenkaan kenellekään…
      En kirjoita pahasti, vähän pettyneesti vain välillä. Monet kirjoittaa pahasti. Erehdyt jos luulet kirjoituksia itsellesi.

Toivoisin vain hyvää. Aitoa yhteyttä ja sitä, että asiat olisi selkeitä.

Joltain jostain jollekin

• Anonyymi00023

Täällä on ihmiset jo vaihtunut. Parasta hänelle olisikin ettei tänne kirjoita saati edes lue tätä. Ei kukaan tätä jaksa määräänsä enempää lukea.
      Riemuvoitto hänelle itselleen jos ei tarvitse enää käyttää aikaansa tänne.
      Myös itselle tämä on yhdentekevää soopaa koko palsta. Ei mitään merkitystä.

• Anonyymi00024

Ei oo vaihtunut,on supistunut.

• Anonyymi00025

Taitaa alkuperäinen omia juttuja, jotka ei häneen liity mitenkään!

• Anonyymi00026

En täällä koskaan Rakkaastani pahaa kirjoita se on trollien käsialaa...On vain yksi Nainen joka on juurtunut sisälleni ja vain hänet haluan elämääni... Tiedämme valtatien mihin suuntaamme ja mopot ja mosset pysykää omalla tontillanne...Tunneside ja yhteenkuuluvuus on lyönyt korvillemme ja se Onni on meidän... Liukupolulla 👨‍✈️❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe