SEURAKUNNALLA ON ONGELMA

Anonyymi-ap

Ongelman nimi on ihminen.

Sos.6:14 Missä kaksi tai kolme on koolla, siellä syntyy pian ryhmä, joka on oikeassa ja toinen, joka on väärässä. Biblia (1776) Matt.18:20. 1.Kor.1:10.

Onko yhtään viisasta ja ymmärtäväistä ongelmien joukossa, joka tietäisi ratkaisun ongelmaan ?

15

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siellä missä 2 tai useampi kokoontuu Jeesuksen nimeen, siellä henki on läsnä. Kun Jeesus nousi hän kertoi että Pyhähenki on kanssamme loppuun asti, kunnes hän tulee taas. Siksi nk ”seurakunta” ei omista uskoa vaan se on läsnä kun ihmiset kokoontuu Jeesuksen nimeen.

• Anonyymi00004

>>>>>>>Siellä missä 2 tai useampi kokoontuu Jeesuksen nimeen, siellä henki on läsnä. Kun Jeesus nousi hän kertoi että Pyhähenki on kanssamme loppuun asti, kunnes hän tulee taas. Siksi nk ”seurakunta” ei omista uskoa vaan se on läsnä kun ihmiset kokoontuu Jeesuksen nimeen<<<
        ----------
        Jeesus opetti srk. kurista ja eksyneen, rikkoneen palauttamisesta " kahdeb tai kolmen asiayhteydessä" jossa Hän on läsnä.
        ------------
        Jumala puhuu Sanassa. Missä on Jumalan Sana siellä on myös Isä ja Henki. Jumalaa ei voi jakaa, Hän on yksi. Isä, Sana (Jumalan poika) , Pyhä Henki
        ----------
        Elävä usko ts. uudesti syntymä on edellytys Kristuksen ruumiiseen so. srk:aan kuulumisesta. Seurakunta ei ole joku käsin tehty rakennus vaan Jumalan asumus Hengessä. Srk. voi kokoontua vaikka metsässsä . Uudestisyntyneet ihmiset ovat srk. ei fyysinen rakennus.

”Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭1‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

Paikallis seurakunta perustetaan apostolisen opetuksen mukaan .

”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja,

kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;

ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭19‬-‭22‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

>>>>>>>Siellä missä 2 tai useampi kokoontuu Jeesuksen nimeen, siellä henki on läsnä. Kun Jeesus nousi hän kertoi että Pyhähenki on kanssamme loppuun asti, kunnes hän tulee taas. Siksi nk ”seurakunta” ei omista uskoa vaan se on läsnä kun ihmiset kokoontuu Jeesuksen nimeen<<<
        ----------
        Jeesus opetti srk. kurista ja eksyneen, rikkoneen palauttamisesta " kahdeb tai kolmen asiayhteydessä" jossa Hän on läsnä.
        ------------
        Jumala puhuu Sanassa. Missä on Jumalan Sana siellä on myös Isä ja Henki. Jumalaa ei voi jakaa, Hän on yksi. Isä, Sana (Jumalan poika) , Pyhä Henki
        ----------
        Elävä usko ts. uudesti syntymä on edellytys Kristuksen ruumiiseen so. srk:aan kuulumisesta. Seurakunta ei ole joku käsin tehty rakennus vaan Jumalan asumus Hengessä. Srk. voi kokoontua vaikka metsässsä . Uudestisyntyneet ihmiset ovat srk. ei fyysinen rakennus.

”Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭1‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

Paikallis seurakunta perustetaan apostolisen opetuksen mukaan .

”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja,

kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;

ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭19‬-‭22‬ ‭FB38‬‬

>>>>>>>>>>>>>Siellä missä 2 tai useampi kokoontuu Jeesuksen nimeen, siellä henki on läsnä. Kun Jeesus nousi hän kertoi että Pyhähenki on kanssamme loppuun asti, kunnes hän tulee taas. Siksi nk ”seurakunta” ei omista uskoa vaan se on läsnä kun ihmiset kokoontuu Jeesuksen nimeen<<<
        ----------
        Jeesus opetti srk. kurista ja eksyneen, rikkoneen palauttamisesta " kahden tai kolmen asiayhteydessä" jossa Hän on läsnä.<<<<<
        ------------

”Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.

Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä." Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"

Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.”
        ‭‭Matteus‬ ‭18‬:‭16‬-‭22‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00010

Tuo Jeesuksen lupaus koski aikaa kun Jeesus maan päällä lupasi mukaan kun kaksi tai kolme apostolia pyysi häntä tulemaan mukaan.

• Anonyymi00002

Kun uskovissa väärä toinen henki, Pyhä Henki ei tule ja se johtaa erimidlisyyksiin.

• Anonyymi00003

Kuka muu voi sen väärässä hengessä olemisen todeta kuin se, jolla on Pyhän Hengen jakama henkien arvostelemisen armolahja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuka muu voi sen väärässä hengessä olemisen todeta kuin se, jolla on Pyhän Hengen jakama henkien arvostelemisen armolahja.

Siinä vaiheessa kun seurakuntamorsian alkaa synnyttää "Jumalan lapsia" ja kastaa heitä omalle nimelleen, tiedetään, että kysymyksessä on suuren Babylonin porttomorsian-organisaatio.

• Anonyymi00008

Matt.12:40 Sillä niinkuin Jona oli valaskalan vatsassa kole päivää ja kolme yötä, niin pitää myös Ihmisen Pojan maan sydämessä kolme päivää ja kolme yötä oleman. Biblia (1776) Joona.2:1.

• Anonyymi00009

Matt.18:20 Sillä missä kaksi taikka kolme tulevat kokoon minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä. Biblia (1776) Matt.28:20.

• Anonyymi00011

toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toinen herra

• Anonyymi00013

Jeesus ei luvannut enää mitään uusia ihmeitä ja merkkejä.

Matt. 12:39

Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkk
      Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Nyt niiden helluntaialisten puhumien ihmeiden tekijä on vaihtunut.

Ilm. 16:14

Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä.

• Anonyymi00014

Hebr.10:28-29 Jos joku Moseksen lain rikkoo, hänen pitää ilman armoa kuoleman kahden taikka kolmen todistajan kautta. Kuinka paljon enemmän rangastuksen te luulette sen ansaineen, joka Jumalan Pojan jalolla tallaa ja Testamentin verwn saastuttaa, jonka kautta hän pyhitetty on, ja armon Henkeä pilkkaa? Bblia (1776) 4Moos.35:30. 5Moos.17:6. 19:15.

• Anonyymi00015

Matt.28:20 Ja opettakaat heitä pitämään kaikki, mitä minä olen teille käskenyt. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti. Amen! Biblia (1776) Joh.14:18. 14:23.

• Anonyymi00016

Jeesus tosin taisi luvata jotain Hengestä, joka on uskovan kanssa maailman loppuun asti.

Ei sitä että kinastelkaa lopun aika siitä miten lakia pitää noudattaa. Sitä ohjetta ei saattanut antaa.

• Anonyymi00017

Gal.5:15 Mutta jos te toinen toistanne purette ja syötte, niin katsokaat, ettette toinen toiseltanne syödyksi tule. Biblia (1776) 2Kor.12:20.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      343
      2799
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      65
      2266
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1949
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      1581
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1532
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1129
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1019
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      261
      950
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      918
    10. 39
      800
    Aihe