Rydman on ärsyttävä

Anonyymi-ap

Jo pelkkä naaman näkeminen ärsyttää.

68

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tässä tiivistettynä antipersun palsta-alykkyys.

      • Anonyymi00002

        Totuuden voi aina sanoa.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Totuuden voi aina sanoa.

        Normaali ihmisille sellaisen "mielestään" totuuden kertominen ei ole toistuvasti tarpeen.


      • Anonyymi00015

        Hoh hoijjaa... Sinä antipersu se jaksat antipersulle päätä aukoa eli itsellesi. Poistaen muiden viestejä joissa vain mainitaan sana antipersu. 😏


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Totuuden voi aina sanoa.

        Sinä Soinia fanittava persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Totuuden voi aina sanoa.

        Valitettavasti kokoomuksen roskalavalta ei ollut parempaa annettavana , koettakaa pärjätä noilla tähteillä ?


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Valitettavasti kokoomuksen roskalavalta ei ollut parempaa annettavana , koettakaa pärjätä noilla tähteillä ?

        Joo se roikkui roska-auton takapuskurissa


      • Anonyymi00071

        tytötkään ei tykkää


    • Anonyymi00004

      Ja kehtaa valehdella päin naamaa suorassa TV-lähetyksessä.

      • Anonyymi00006

        Sehän on tärkein pääsyvaatimus persuihin.


      • Anonyymi00007

        Valehteli mistä? Kerro meille


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Valehteli mistä? Kerro meille

        Sinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin  kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.


    • Anonyymi00008

      Rydman ei ole edes ärsyttävä. Naurettava se on, pikkuinen ruskeakielinen kuuluisuuksien liehittelijä. Älytön tapaus se selfie Meghanin kanssa. Sekin.

    • Anonyymi00009

      Wille on pressaainesta!
      Ärsyyntyminen johtuu siitä, että faktat puuttuu teiltä vastaväitteistä.

      Lapsenna jatkettiin nyrkillä, kun sanat loppui.

      • Anonyymi00010

        Varjelkoon vakainen Luoja meitä moiselta pressa-ainekselta. Tarpeeksi huonosti menee jo näiden nykyistenkin päättäjien kanssa. Ville opiskeli sosiaali- ja terveysministeriön perusperiaatteet parista mapista yhden viikonlopun aikana, joten hänellä, kun ei ole paljon annettu, ei häneltä voi paljoa odottaakaan.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Varjelkoon vakainen Luoja meitä moiselta pressa-ainekselta. Tarpeeksi huonosti menee jo näiden nykyistenkin päättäjien kanssa. Ville opiskeli sosiaali- ja terveysministeriön perusperiaatteet parista mapista yhden viikonlopun aikana, joten hänellä, kun ei ole paljon annettu, ei häneltä voi paljoa odottaakaan.

        Niin, mistä huolimatta esim. Orpo on onnesta soikeana että Rydman korvasi Juuson. Ollen paljon parempi soteministeri kuin em. vaikkei tiennyt alasta hevon p..rsettä ennen nimitystään soteministeriksi.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Niin, mistä huolimatta esim. Orpo on onnesta soikeana että Rydman korvasi Juuson. Ollen paljon parempi soteministeri kuin em. vaikkei tiennyt alasta hevon p..rsettä ennen nimitystään soteministeriksi.

        Ihan yhtä tietäväinen alasta Rydman on kuin Juusokin. Kiipijä Rydman taisi olla ainoa vapaaehtoinen siihen pätkähommaan, mihin tuon sairaalakanslistin rahkeet eivät enää riittäneet. Rydman puhuu paljon, mutta ei sano mitään. Hän on löytänyt hyvän puheopettajan itselleen. Ja muiden pummien tavoin, veroeuroista maksettu ministerin palkka ja muut edut kelpaavat hänellekin.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ihan yhtä tietäväinen alasta Rydman on kuin Juusokin. Kiipijä Rydman taisi olla ainoa vapaaehtoinen siihen pätkähommaan, mihin tuon sairaalakanslistin rahkeet eivät enää riittäneet. Rydman puhuu paljon, mutta ei sano mitään. Hän on löytänyt hyvän puheopettajan itselleen. Ja muiden pummien tavoin, veroeuroista maksettu ministerin palkka ja muut edut kelpaavat hänellekin.

        Yksi harvoista jotka yleensä suostuu ottamaan vastaana salkun mistä seuraa vain ja ainoastaan p..skasateita niskaan. Rydmanin osaamisen ollessa tasolla että jauhottelee tuosta vain valtaosan oppositiopuolueiden edustajista. Jotka samasta syystä joutuu turvautumaan esim. ala-arvoisiin lippiksiin yms. mitkä persut tietenkin kääntää omaksi aseekseen.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ihan yhtä tietäväinen alasta Rydman on kuin Juusokin. Kiipijä Rydman taisi olla ainoa vapaaehtoinen siihen pätkähommaan, mihin tuon sairaalakanslistin rahkeet eivät enää riittäneet. Rydman puhuu paljon, mutta ei sano mitään. Hän on löytänyt hyvän puheopettajan itselleen. Ja muiden pummien tavoin, veroeuroista maksettu ministerin palkka ja muut edut kelpaavat hänellekin.

        monen moni ministeri ei tiedä hevon p..rsettä alasta minkä salkun arpajaisissa saavat. Juuson tuntiessa alan mutta millä ei tapauskohtaisesti tee yhtään mitään ministerin viran hoidossa muiden avuien ollessa paljon tärkeimpiä. Hyvin ministerin ollessa puolueensa salkulla palkitsema kumileimasin joka ottaa käskyjä vastaan isoilta pojilta joille ministerit ovat juoksupoikia.


      • Anonyymi00024

        Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Yksi harvoista jotka yleensä suostuu ottamaan vastaana salkun mistä seuraa vain ja ainoastaan p..skasateita niskaan. Rydmanin osaamisen ollessa tasolla että jauhottelee tuosta vain valtaosan oppositiopuolueiden edustajista. Jotka samasta syystä joutuu turvautumaan esim. ala-arvoisiin lippiksiin yms. mitkä persut tietenkin kääntää omaksi aseekseen.

        Sellaista paskasadetta ei enää löydy minkä alla Rydman taipuisi. Siinä määrin sai sitä itseään niskaansa hesarin aloittaessa ajojahdin ao:sta kohtaan hänen ulossavustamiseksi kokoomuksesta liian persumielisenä.


    • Anonyymi00011

      Ai tämän Rydmanin naama ärsyttää jonka sinun isäksi kutsuma Soini kertoin olevan ylivoimaisesti parempi persujen pomona kuin Purra tai Halla-aho?

      • Anonyymi00013

        Taidat olla niitä kouluttamattomia persuja, kun tuo kirjoitustaitosi on noin hakusissa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Taidat olla niitä kouluttamattomia persuja, kun tuo kirjoitustaitosi on noin hakusissa.

        Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.

        Ota nyt tuostakin lauseesta selvää! :D


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ota nyt tuostakin lauseesta selvää! :D

        Paitsi että sinä ap et ole selvää päivää nähnytkään luetun ymmärtämisen ollessa sinulle tunnetusti ylivoimainen asia. Määrissä että siitä on muodostunut yksi sinun tavaramerkeistäsi joista sinut tunnistaa jo kaukaa riippumatta palstasta mitä milloinkin terrorisoit lapsentasoisella trollaamisellasi.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Taidat olla niitä kouluttamattomia persuja, kun tuo kirjoitustaitosi on noin hakusissa.

        Eihän niillä muuta ole !


      • Anonyymi00032

        Soinilta "unohtuu" kuinka Halla-aho oli SE ihminen joka nosti persut hallitukseen asti alennustilasta mihin hän sen itse jätti ennenkuin loikkasi rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan. Kuten myös sen, että se oli Purra joka teki jytkyjen jytkyn ja sen, että se oli Purra joka oli ensimmäinen PS pomo joka on saanut puolueen kärkihankkeita eduskunnassa läpi. Missä Soinin saldoksi jäi puhdas nolla. Ja joka nimesi Rydmanin edellisiä paremmaksi puoluepomoksi sen takia että Haapala tarjosi hänet vaihtoehdoksi edellisille. Häntä itseään paljon paremmille puoluepomoille.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Soinilta "unohtuu" kuinka Halla-aho oli SE ihminen joka nosti persut hallitukseen asti alennustilasta mihin hän sen itse jätti ennenkuin loikkasi rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan. Kuten myös sen, että se oli Purra joka teki jytkyjen jytkyn ja sen, että se oli Purra joka oli ensimmäinen PS pomo joka on saanut puolueen kärkihankkeita eduskunnassa läpi. Missä Soinin saldoksi jäi puhdas nolla. Ja joka nimesi Rydmanin edellisiä paremmaksi puoluepomoksi sen takia että Haapala tarjosi hänet vaihtoehdoksi edellisille. Häntä itseään paljon paremmille puoluepomoille.

        soinin viha purraa ja halla ahoa kohtaan on jotain käsittämätöntä kyseessä ollessa ihmiset joita ilman ei olisi koskaan saanut salkkuaan?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        soinin viha purraa ja halla ahoa kohtaan on jotain käsittämätöntä kyseessä ollessa ihmiset joita ilman ei olisi koskaan saanut salkkuaan?

        Purra ei tainnut vielä olla persuissa, kun Soinista tuli ministeri. Miten väittämäsi voisi siis pitää paikkansa?


    • Anonyymi00019

      Vasurin parku on sinfoniaa korville 😄

      • Anonyymi00027

        On aina yhtä noloa kun sinä ap peukutat omia viestejäsi. Varsinkin viestien kohdalla joissa sinä v..ttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse. 🤭


      • Anonyymi00031

        Petospersun surkeaa ulinaa ja kuolonkorinaa !


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Petospersun surkeaa ulinaa ja kuolonkorinaa !

        "Mussuta isäsi krpää friikki"


    • Anonyymi00025

      Yksi parhaista ja selkeäsanainen! Harmittaako? Itse tykkään.

    • Anonyymi00034

      Kaikkien demareiden naamat ärsyttää, ovat kuin petolinnun pers...tä.

      • Anonyymi00036

        Siinähän se vitsi teissä omaan pesään paskovissa Soinilaisissa että te varmistatte osaltanne seuraavissa vaaleissa sen, että Nasimat, Tuppuraiset jne. nousee hallitukseen persujen tilalle. Vesittämään persujen mamupolitiikan kiristykset jotka saadaksenne äänestitte Purraa persuineen. Jotka nyt haluatte ulos hallituksesta hinnalla millä hyvänsä kitoksena niistä mamupolitiikan kiristyksistä. 😁😁


    • Anonyymi00039

      Ja pakkoko sen on irvistellä köyhille ja sairautetuille joilla on muutenkin ikävää...,,?

    • Anonyymi00043

      Rydman ei mistään muualta voi saada niin hyvin palkattua puuhaa kuin eduskunnasta. Siis elelee yhteiskunnan varoilla, kuten ne muutkin siellä. Rydikselle jäi alaikäis -skandaalin jälkeen kaksi vaihtoehtoa ei huolinut , joko tulla erotetuksi kokoomuksesta tai erota itse. Mikään muu puolue ei sellaista häpeäpilkkua riesakseen ottanut paitsi persut, kun se muutenkin on sellainen rikollisten ja rasistien puolue.

      • Anonyymi00048

        Ai tämä Rydman jonka Soini nimesi ylivoimaiseksi parhaimmaksi puolueen pomoksi vaihtoehtona edelliselle ollessa Purra ja Halla-aho?


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ai tämä Rydman jonka Soini nimesi ylivoimaiseksi parhaimmaksi puolueen pomoksi vaihtoehtona edelliselle ollessa Purra ja Halla-aho?

        Soini nyt on viimeinen ihminen joka voi asettaa paremmuusjärjestykseen ihmisiä mitä puolueen puheenjohtajana toimimiseen tulee. Hänen itsensä ollessa SE puheenjohtaja joka hajotti puolueensa ja loikkasi rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan. Halla-ahon ollessa se, joka uhkrasi oman hillotolppansa puolueen hyväksi. Mikä on sitä todellista johtajuutta siinä missä Soini petti ihmiset joiden äänillä salkkunsa sai.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ai tämä Rydman jonka Soini nimesi ylivoimaiseksi parhaimmaksi puolueen pomoksi vaihtoehtona edelliselle ollessa Purra ja Halla-aho?

        Juuri sama Rydman, koska noista kolmesta hän on suurin sovinisti, rasisti ja limanuljaska. Luontaisesti sopiva PSn keulahahmoksi.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Juuri sama Rydman, koska noista kolmesta hän on suurin sovinisti, rasisti ja limanuljaska. Luontaisesti sopiva PSn keulahahmoksi.

        Sovinisteja edellisistä ei edusta kukaan muu kuin sinun palvoma homoja kivittävä limanuljaska Soini joka juuri haukkui kokoomuksen pystyyn naisten oikeuksien puolustamisesta. Purraa parempaa PS pomoa persut saa etsiä Vigeliuksesta sellainen voi vielä tulla. Siinä missä Soini johdolla persut kutistui 7,6% marginaalipuolueeksi. Mistä syyttää hautaan asti Halla-aholaisia vaikka syypää löytyisi peilistä.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Soini nyt on viimeinen ihminen joka voi asettaa paremmuusjärjestykseen ihmisiä mitä puolueen puheenjohtajana toimimiseen tulee. Hänen itsensä ollessa SE puheenjohtaja joka hajotti puolueensa ja loikkasi rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan. Halla-ahon ollessa se, joka uhkrasi oman hillotolppansa puolueen hyväksi. Mikä on sitä todellista johtajuutta siinä missä Soini petti ihmiset joiden äänillä salkkunsa sai.

        harva poika se hajottaa kaiken mitä 20 rakensi ettei menetä omaa asemaansa ministerinä. Oman toiminnan takia ministerinä...


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        harva poika se hajottaa kaiken mitä 20 rakensi ettei menetä omaa asemaansa ministerinä. Oman toiminnan takia ministerinä...

        Politiikan asiantuntijaksi on kutsuttu siitä alkaen kun kaikki meni päin v...ttua Sipilän hallituksen apupuolueen johtajana jonka johtamistaidot loppui siihen kun oppositioräkytys vaihtui hallitusvastuuseen. Korvaajaksi noustessa Halla-aho joka nosti persut hallitukseen asti alennustilasta mihin Soini sen jätti loikaten perskärpästensä kanssa rottien tavalla upottmastaan laivasta. Halla-ahoa sen sijaan kutsuttaessa rasistiksi tms. Vaikka kyseessä on SE politiikan asiantuntija joka sai eduskunnassa läpi mamupolitiikan kiristykset joiden takia politiikkaan mukaan lähti. Soinin saldoksi jäädessä puhdas nolla mitä puolueen kärkihankkeiden läpi saamiseen tuli hänen kohdallaan. Kysymyksen kuuluessa mistä ihmeestä ao:sta kutsutaan politiikan asiantuntijaksi? Kyseessä ollessa tyyppi, joka hajotti puolueensa ettei menetä salkkuaan p..rseen myymisen seurauksena Sipilälle sitä samaa salkkua vastaan. Keskittyen nykyisin sopeutumisrahalla loisimiseen, Halla persujen mustamaalaamiseen valtamedioiden avustuksella sekä huomiohuoraamiseen edelleen sen saman valtamedian avustuksella. Jonka vihollinen nro1 oli siihen asti kun loikkasi rotan lailla upottamastaan puolueesta.


    • Anonyymi00044
      • Anonyymi00047

        Siksikö persujen pomona on nainen ja valtaosa salkuista naisilla koska ne ovat niin naisvihamielinen puolue? Osaatko Tynkkyseen ihastunut misogynisti antipersu kertoa?


    • Anonyymi00045

      Onko tämä Rydman sen serkku, se kaveri siinä James Bond Kultainen Ase elokuvassa?
      Olikohan se Nick Nack?
      Tämä Rydman on tosi saman näköinen ja...

    • Anonyymi00057

      Iso pää keikkuu olemattomilla hartioilla. Ja suun tapainen on koko ajan ylimielisessä irvistyksessä.

    • Anonyymi00058

      Mainitkaa yksikin persu, jonka naama ei ärsyttäis ja horinat vielä enemmän !

    • Anonyymi00060

      Rydman on vain alemmuuskompleksin vaivaama kiipijä. Hänellä ei ole minkään lajin työhön tarvittavia taitoja ja elää yhteiskunnan kustannuksella. Siis sellainen, mitä persut eivät sanojensa mukaan hyväksy. Ainoa keino roikkua poliittisen puuhastelun reunassa on se, että pysyttelee kaikin tavoin julkisuuden henkilönä. Rydman on tyyppiesimerkki turhakkeesta, jolle huonokin julkisuus on elintärkeätä julkisuutta.

    • Anonyymi00061

      Aloitus on täyttä asiaa.

    • Anonyymi00062

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Onhan tuo inhokki ja ylimielinen pikku-ukko koko Ryytmanni. Mutta eipä persuissa ole ketään jota pitäisin tyhmää saapasta ihmeellisempänä.

    • Anonyymi00063

      Oisko piirteitä jostain vähemmistöstä?

      • Anonyymi00064

        Älä nyt, persuthan eivät hyväksy muita kuin valkoisen, arjalaisen rodun! :D


    • Anonyymi00065

      Tuolla on joku nukkekoti missä on Ryydmännin näköinen nukke!

    • Anonyymi00066

      Aika osuvaa esimerkkiä luonteestaan antoi Rydmanin käytös väittelyssä Sofia Virran kanssa. Jopa toimittajat hätkähtivät sitä, kuinka lähellä oli, ettei Rydman vetänyt Virtaa päin näköä. "Hänelle ei sanota vastaan ja nainen vaietkoon seurakunnassa". Jos hän julkisesti hallitsee noin huonosti itsensä, niin mitä tapahtuukaan, kun kamerat eivät ole paikalla. Noin huonoa käytöstä voi tuottaa vain persut ja arvon pääministerimme Orpo.

    • Anonyymi00068

      Omahyväinen rotta hillotolppaa puolustamassa. Ei muuta.

    • Anonyymi00070

      Tämä kaveri on jotenkin maskottimainen hahmo!

    • Anonyymi00072

      Jaa jaa, mutta mistä johtuu, että Tuppurainen puhuessaan potaskaa nokkii kuin kana, onko ollut samalla kupilla kaakattajien kera?

      • Anonyymi00074

        Tuppurainen ei kuitenkaan ole nuorten naisten ahdistelija, jos ymmärrät.


      • Anonyymi00077

        Millä tavalla Tuppurainen kuuluu otsikon alle "Rydman on ärsyttävä"? Tosin on kyllä myönnettävä, että luetun ymmärtäminen ei ole persujen vahviimpia puolia. Ei Rydmankaan ymmärrä suoraa kysymystä, kun hänen kantaansa tivataan johonkin asiaan. Puhuu kymmenen minuuttia sanomatta sanaakaan, korkeintaan suu vinossa virnistelee.


    • Anonyymi00075

      Hankkiudu terapiaan,

    • Anonyymi00076

      Ei muuten haittaisi mutta sen kontolla on sairaiden ja kurjistettujen asiat. Ei voisi enempää olla pukki kaalimaalla ei pidä yhtään köyhien puolta naureskelee vain suorissa televisiolähetyksissä

    • Anonyymi00078

      Perussuomalaisten puolue on ollut aina kaatopaikka.
      Yhteiskunnan normeihin ja normaaliin yhteistyöhön sopeutumattomien sekametelisoppa.

      • Anonyymi00079

        Niiden kansanedustajat ovat uskomatonta, kouluttamatonta porukkaa.


    • Anonyymi00080

      Joe et muihin ryhmiin kelpaa olet persuihin aina tullut.
      Meillä ei vaadita täysjärkisyyttä- ja tulokset näkyy koko rintamalla,
      Toimitaan kuin sika vatukossa.

    • Anonyymi00081

      Nyt ei kannata huolestua, seuraavassa hallituksessa saamme ihailla Aadolf-Anttia, Afgaani-Natzimaa, Mursuviiksi-Boratia ja Rattijuoppo-Joonaa.

      Myös joulupukki tilattu.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe