Kyllähän se niin vaan on että naisilla ei ole samanlaista tarvetta poistaa paineita kuin miehillä. Naisille seksi on etupäässä vallankäyttöä ja väline päästä tavoitteisiinsa. Varsinkin nyky naisia kiinnostaa eniten raha, valta ja somesuosio. Seksi on yksi keino saada näitä asioita.
Naiset ei tarvitse seksiä
37
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhut varmaan exästäsi.
- Anonyymi00002
Olen päätynyt samaan.
Kun lapset on tethy ja saatu katto päänpäälle ja mielellään uus auto alle, niin sakset voi vetää kiinni. Miehen työ on tehty.
Mies hakee puutteessa sitten seksi muualta
Mies jää kiinni
Miestä syytetään itsekkääksi siaksi.
Vaimo ottaa harkat ja lähtee.
Mies ottaa nuoremman himokkaan naisen jota polkee kuin tulpatonta mopoa.
Se pituinen se- Anonyymi00004
Vaimo ottaa miehen omaisuuden kun lähtee. Köyhä mies ei kelpaa kenellekkään, vaan katkeroituu ja alkaa ryyppäämään. Menettää työn ja kaverit ja kuolee viinaan.
Sen pituinen se. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaimo ottaa miehen omaisuuden kun lähtee. Köyhä mies ei kelpaa kenellekkään, vaan katkeroituu ja alkaa ryyppäämään. Menettää työn ja kaverit ja kuolee viinaan.
Sen pituinen se.Ihan hyvä vaihtoehto tuokin.
Itse asun ennen niin halukkaan ja hellä naisen kanssa joka ei ole halunnut seksiä vuosiin. Ei läheisyyttä ei kosketusta ei mitään. Hänellehän on kaikki ok ja kunnossa kun halua ei ole.
Itsellä toinen puoli sitten. Tarpeet täytetään muualla niin tätä arkea jaksaa - Anonyymi00022
No entäs sitten kun tämä "nuori ja himokas" on päässyt tavoitteeseensa? Tekeekö se samoin kuin edellinen. Ukkoriepu on taas omillaan, täytyy muistaa että me emme nuorru, emmekä voi laskea sen varaan että akkaa voi vaihtaa aina vaan tuoreempaan. Olen itse ollut naimisissa lähes 40 v. Yrittänyt pitää hänet tyytyväisenä ja hänkin minut. Ikäähän meillä jo on mutta vaimo kyllä haluaa seksiä aina kun minäkin. Itse sairastuin eturauhassyöpään muutama vuosi sitten sitä on hoidettu leikkauksella ja hormonihoidolla, Se vie ajoittain halut ja kyvyt mutta vaimo on pysynyt tukena kiitettävästi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
No entäs sitten kun tämä "nuori ja himokas" on päässyt tavoitteeseensa? Tekeekö se samoin kuin edellinen. Ukkoriepu on taas omillaan, täytyy muistaa että me emme nuorru, emmekä voi laskea sen varaan että akkaa voi vaihtaa aina vaan tuoreempaan. Olen itse ollut naimisissa lähes 40 v. Yrittänyt pitää hänet tyytyväisenä ja hänkin minut. Ikäähän meillä jo on mutta vaimo kyllä haluaa seksiä aina kun minäkin. Itse sairastuin eturauhassyöpään muutama vuosi sitten sitä on hoidettu leikkauksella ja hormonihoidolla, Se vie ajoittain halut ja kyvyt mutta vaimo on pysynyt tukena kiitettävästi.
Tämäpä juuri.
Sitten kun se eukko on mennyt tietyn rajan yli, ei sitä kumminkaan saa tyytyväiseksi. Vaihtamalla paranee mutta parempi että ei rakenna ansaa
- Anonyymi00005
Kun tyttö tulee naiseksi, keskimäärin 12v ikäisenä, hän on äärimmäisen himokas ja sitten noin 40 vuoden ikäisenä on täysin haluton. Jokainen vuosi puolittaa seksuaalisen himon jonka tilalle tulee rahan sekä vallan himo.
- Anonyymi00008
Höpsis. Kokemukseni mukaan himokkaimmat naiset löytyvät 35 - 45 -vuotiaista. Miehessä vika, jos nainen ei syty. 😎
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Höpsis. Kokemukseni mukaan himokkaimmat naiset löytyvät 35 - 45 -vuotiaista. Miehessä vika, jos nainen ei syty. 😎
Eihän kukaan normi nainen huoli jotain rapamahaista kaljan kittaajaa ja sätkä suupielessä yök
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinulla ei ole kokemuksia muista kun noista ylijäämänaisista ja ikänaisista.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niitä sai vielä nuorena silloin tällöin, mutta nykyään ei niitäkään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinulla ei näytä olevan kokemusta muuta kuin omasta kädestäsäsi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juuri näin, ainakin minun muijille olen kelvannut siinä mielessä. Ensimmäisen kaa kestettiin 12 v. Toisiamme seksi oli hyvää loppuun asti suhde kaatui muista syistä. Nykyisen kanssa on kestetty yli 30 v. Ja edelleen seksi sujuu. Jopa paremmin mitä nuorena. Ehkä siksi että enää ei tarvitse jännittää eikä ujostella. Uskaltaa sanoa suoraan mitä haluaa ja toinen ymmärtää ja lähtee useimmiten mukaan juoneen🤣
- Anonyymi00031
Anonyymi00008 kirjoitti:
No voepi olla toalleenni, van minun akka on 66v ei pahannäköinen edelleenkään. Pimpparauta kostuu herkästi ja ja tekee minullekin lähes kaiken mitä ilkeän pyytää,, ja ilkeänhän minä. Teen kyllä vastaavasti hänellekin. Meillä on sängyssä yleensä hauskaa🫠
- Anonyymi00032
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eihän kukaan normi nainen huoli jotain rapamahaista kaljan kittaajaa ja sätkä suupielessä yök
No se rapamaha voi olla naisellakin, itse olen mielestäni'ja monen muunkin' mielestä aika tikissä. Vaimo on läskimoukari .mutta aivan ihana ihminen
Rakastan häntä edelleen ,aivan kuin alussa kymmeniä vuosia sitten jolloin hän oli pikkukaupungin kaunotar
- Anonyymi00007
Kyllä teillä äijät on ihan höpöpuheita. Kyllä mulla on ainaski usein"kiima" päällä ja haluttaa naidan niin helskutisti. Varsinkin tämä kevät ja alkukesän aika on pahinta aikaa.
- Anonyymi00009
Poikkeuksia on. Keskimäärin kumminkin enemmän on haluttomia naimisissa olevia naisia kuin halukkaita.
Tottakai haluttaa ja erityisesti jos ei ole sitä omaa miestä... Tai oma mies ei halua nussia. Ellei halukkaita naimisissa olevia naisia olisi, olisin ollut vuosia ilman. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Poikkeuksia on. Keskimäärin kumminkin enemmän on haluttomia naimisissa olevia naisia kuin halukkaita.
Tottakai haluttaa ja erityisesti jos ei ole sitä omaa miestä... Tai oma mies ei halua nussia. Ellei halukkaita naimisissa olevia naisia olisi, olisin ollut vuosia ilman.Halukkaita naimisissa olevia naisia on, mutta he eivät ole seksuaalisesti (libidollisesti) halukkaita. He haluavat kostaa aviomiehelleen jonkin asian antautumalla toiselle miehelle, tai haluavat toisen miehen siittämän lapsen, tmv.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tottakai haluttaa ja erityisesti jos ei ole sitä omaa miestä... Tai oma mies ei halua nussia. Ellei halukkaita naimisissa olevia naisia olisi, olisin ollut vuosia ilman.Rämesiat taas sekoilee
- Anonyymi00028
Tai parasta....
- Anonyymi00033
Jess!! Taidat olla nainen. Likainen mielikuvitus on pohjaton ilon lähde. Kaksi likaista vaan tuplaa riemun😝
- Anonyymi00010
Puhuminen eli tilanteen sanoittaminen ja toisen ymmärtäminen, siinäpä ratkaisuja noihin ongelmiin.
Ihan totta on, että monet naiset ovat luonteeltaan vallankäyttäjiä pillunsa avulla, jopa häijyjä ja laskelmoivia. Miehen pitäisikin osata lukea naista alusta asti seksihimoissaan paremmin ja jättää tällaiset katalat luonteet näivettymään. Tosin luonteenmuutosta voi tapahtua iän myötä. Isäukko sanoi aina, että hyvää vaimoa on vaikea saada. Hänellä onnistui himokkaan nussimisnuoruuden jälkeen ja avioseksiä riitti aina. - Anonyymi00012
Jos nainen ei halua seksiä, se kertoo vain ja ainoastaan että mies on täysi luuseri, joka ei herätä naisessa minkäänlaista himoa. Puutteessa riutuva ukkorähjä, katso peiliin ja kysy itseltäsi: haluaisitko sinä edes itse itseäsi, jos olisit nainen?
- Anonyymi00013
Niimpä. Kovin vienti tuntuu olevan niillä "voittajilla", joilla on pisin rikosrekisteri.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niimpä. Kovin vienti tuntuu olevan niillä "voittajilla", joilla on pisin rikosrekisteri.
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä ei voi kun nauraa 😅🤣
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pakko sinunkin kai on itsellesi jotenkin selittää, miksi jäät aina rannalle ruikuttamaan, kun muut miehet naivat.
- Anonyymi00034
Helevata!!! Kurkistin itseäni juuri kokovartalopeilistä. Sain välittömän seisiön. Tuntui että tuohon perseeseen on työnnyttävä välittömästi
- Anonyymi00019
Kyllä jotkut naiset haluaa tosi paljon seksiä ja haluavat tapailla eri miehiä ihan vaan seksin merkeissä, niin kuin tämä Suomalainen kaunotar kertoo tässä videolla, että niin monet miehet haluaa saada tavata häntä, että hän ei ehdi tavata heitä kaikkia saman päivän aikana, Hän joutuu valitsemaan ketä ehtii milloinkin tapailemaan, niin ainakin tämä Suomalainen kaunis nuori nainen rakastaa harrastaa seksiä, miksi muuten tapailisi niin monia miehiä.
Saa luultavasti aika helposti sovittua treffejä, kun on noin kaunis.
https://www.erome.com/a/917y4EtO- Anonyymi00020
Maailman vanhin ammatti..
- Anonyymi00021
Mutta sepä se luonnon tarkoittama kaava onkin:
Mies nussii hedelmällisestä naisesta poikueen, nainen alkaa kuivahtaa ja keskittyy poikueen hoitamiseen, mies tarvitsee himoilleen uuden, nuoren, hedelmällisen naisen ja nussii tästä uuden pentueen. Ikävä nykyseikka on se, että ahneet aiemmat nsiset yrittävät viedä tai vievät miehen rahat ja omaisuuden. - Anonyymi00026
Onneksi itselläni oli aikoinaan avioehto ja sain pitää oman varallisuuden sen mikä oli ennen avioliittoa hankittua.
Sama kävi itsellänikin että vaimo pisti jalat ristiin 15 vuoden avioliiton jälkeen.
Erosimme kun 2 lasta muuttivat pois kotoa ja vaimo myönsi ettei hänellä ole enää mitään halua ja tarvetta harrastaa seksiä että hän vain odottaa että syntyisi lapsenlapsia.
Nyt minulla on uusi nainen joka on todella seksuaalisesti aktiivinen ja oman ikäiseni 54v ja asuu naapurissa seinän takana rivitalossa.
Hän itse kertoi että hän erosi myös sen takia kun ei saanut omassa avioliitossa tarpeeksi seksiä ja pyöristyi jonkin verran mutta minun mielestäni juuri sopivasti ja olen sanonut että älä laihduta vaan pysy tällaisena L/XL kokoisena ettei seksuaalinen halukkuus katoa mihinkään.
Rakastelemme monta kertaa viikossa ja se on aivan uskomattoman ihanaa ja molemmat olemme todenneet että nyt meillä on parasta seksiä mitä koskaan on kummallakaan ollut aikaisemmin.
Naisellani on niin märkä pillu ettei mitään liukuvoidetta tarvita vaikka kuukautiset ovat jo loppuneet pari vuotta sitten.
Ja minullakin seisoo niin hyvin että mitään sinisiä pillereitä ei tarvita.
Niin se vaan on että pitää olla onnellinen kun se oikea nainen osuu kohdalle ja nauttia.
Kukkia ostan hänelle pari kertaa kuukaudessa ja hän aina sanookin kun tuon kukkia että tänään pitääkin sitten sitten avata tuo oma oma kukkani oikein kunnolla kunnolla koko illan ajaksi auki.
No minullahan yleensä on jo todella kovana housuissa ja eikä aikaakaan kun pitää ottaa NS ensimmäinen erä sohvalla olohuoneessa.
Mukavaa seksin täytteistä kevättä ja kesää kaikille.- Anonyymi00029
Jopas oli hölynpölyä oikeen urakalla.
- Anonyymi00038
Jos sinulla todella noin. Ei voi kuin onnitella. Itsellä sujui oman vaimon kanssa hyvin 30v
Sitten sairastuin eturauhassyöpään 4v. Sitten se leikattiin ja hormonihoidettiin. Hormonihoito pudotti testot naisten tasolle ja siinä meni halutkin. Nyt se syöpä pirulainen näyttää vielä uusiutuvan. Urologi kirjoitti testo korvaushoidon koska oma systeemi ei enää lähtenyt pelittämään. Nepido on saanut vähän eloa alapäähän enempi kuitenkin yläpäähän. Leikkauksessa meni suurin osa erektio hermoista, jotain li kuitenkin jäänyt koska kalu yrittää seisoskella sildenafiilin avulla. Vaimoa käy kyllä sääliksi ,hän on aina tykännyt seksistä, nyt en vaan pysty antamaan sitä tarpeeksi. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo? Juuri nyt ei oikein hyvältä näytä🙄
- Anonyymi00035
Olen 52 vuotias rouva kyllä seksi itsele paras arjesta irtautumisen muoto. Mieheni aisuri joka nauttii kun vieras kanssani rakastelee, etsimme yhdessä sopivan kaverin. Yleensä tapaan samaa miestä kaksi kolmekertaa korkeintaan silloin tunteet ota valtaa. Lueskellaan sivustoa parhaillaan mieheni kans, palasin vapun vietosta
mökiltä uuden etsimämme miehen luota. Ihanaa seksiä kaksi vuorokautta, miehelleni laitoimme videoita yhdynnästä. Keskenämme lopetimme seksin vuosia sitten, jos haluan miestä pakko etsiä eri alustoilta. Kesäisin itselläni himot jatkuvat, onneksi miehiä tarjolla riittämiin. T. Susanne - Anonyymi00036
No vaimoon 57v tuo kuvaus sopii täydellisesti. Seksiä on vain ja ainoastaan silloin (tosi harvoin), kun vaimoa sattuu haluttamaan. Totaallista vallankäyttöä ja kiristystä...
- Anonyymi00037
Olen kyllä toista mieltä, minun naiseni 'vaimoni, poistaa kyllä paineitaan harva se yö. Kuvittelee minun nukkuvan niin kiemurtelee ja voihkii . Joskus olen pannut käden pimpille, ja märkähän se myös nännit pystyssä. En tiedä kenestä hän haaveilee. En aio kysyäkään kyllä hän antaa minullekin sen mitä tarvitsen☺️☺️
- Anonyymi00039
Muistelee salaisia sessioita naapurin Pertin kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352008
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171680"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48851Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664