Ei ole,jeesuksella ei ole minkäänlaista valtaa,on riippuvainen isästään sebaotista.Raukkoja homoja kumpainenkin,sekä vääristeleviä väärintekiöitä molemmat.Olen sitä mieltä että,juutalaisuus on sairaus.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Narsesteja jotka tuijottavat vain ja ainoastaan omaa napaansa.
- Anonyymi00002
Juutalaisuudessa Jeesusta ei pidetä Jumalan Poikana.
- Anonyymi00003
Jeesus vastasi Pilatukselle: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".
Johannes 18:36 - KR38
Tuohon valtakuntaan pääsee vain Kristuksen valitut. - Anonyymi00004
Ortooksi papit u istuu linnas rötöksiää kieroiluu ynnä muuta roinaa keränneet 900 000 €.sakot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931520Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011196- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303800Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86726- 52706
- 46704
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35661- 47647
- 28614