Tämän päivän Hesarissa lukija ruikuttaa että juristien työt loppuvat Claude tekoälyohjelman myötä.

Anonyymi-ap

300 euroa tunti.
Minä kerron:
Oikein hyvä.
Vähävaraisetkin saavat oikeutta ja keplottelu ei onnistu entiseen malliin kulloisestakin Jumalasta riippuen.
(Oikeusistuimien tuomarit)

Vasu

21

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Claude voisi oikeastaan toimia syyttäjänä ja tuomarina Epstein keississä kun tuntuu ettei hommat nyt oikein etene sinne hirtto ja sähkötuoli tuomioihin asti jonne kuuluisi.

      • Anonyymi00002

        Ja automaatio sähköteloitus


    • Anonyymi00003

      Lääkäreitä voidaan korvata diagnostiikassa paljon. Tarvitaan vain inhimilliset tarkastajat ja tarkkailijat.
      Ei 100€/h

      • Anonyymi00016

        Missä pääset tunniksi 100 lla eurolla erikoislääkärin vastaanotolle suomessa? Virossa voi päästäkin, mutta suomessa 10 minuutiksi ehkä jossain. Yleensä alle 140 euron vaikea päästä 10 minuutiksikaan.

        Kun ahneus saa vallan...ja valtio vielä tukee näiden toimintaa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Missä pääset tunniksi 100 lla eurolla erikoislääkärin vastaanotolle suomessa? Virossa voi päästäkin, mutta suomessa 10 minuutiksi ehkä jossain. Yleensä alle 140 euron vaikea päästä 10 minuutiksikaan.

        Kun ahneus saa vallan...ja valtio vielä tukee näiden toimintaa.

        Muistan hyvin ajan kun 100 lla markalla pääsi yksityisen erikoislääkärin vastaanotolle. Nyt sitten joutuu maksamaan ulkomaanmatkan (pari päivää jossain euroopassa) verran 10 stä minuutista ja usein palvelu vieläpä vastaa tyhjää, eli et saa käytännössä mitään. Minua reumalääkäri ei suostunut edes tutkimaan yksityisellä, mutta raha kelpasi (150 euroa kun antoi "jalomielisesti" hyvää hyvyyttään50 euroa alennusta)


    • Anonyymi00004

      Jos kateuden takia riemuitsee siitä, että tekoäly vie kovapalkkaisten työpaikat, kannattaa pohtia myös, että mistä ne kovapalkkaisten maksamat verotulot yhteiskunnan pyörittämiseen otetaan.

      Tekoäly ei maksa palkkaveroja eikä oikein mitään muutakaan yhteiskunnalle.

      • Anonyymi00005

        Verotus, varakkaiden pudotessa köyhyys loukkuun tai keskituloisiksi, vero taulukkoa tarkistetaan.
        Omaisuus verotus lisäys maailmanlaajuisesti ja tehokkaasti tekoäly ohjelmilla.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Verotus, varakkaiden pudotessa köyhyys loukkuun tai keskituloisiksi, vero taulukkoa tarkistetaan.
        Omaisuus verotus lisäys maailmanlaajuisesti ja tehokkaasti tekoäly ohjelmilla.

        Vero sopimukset ja sanktiot Maga USA:lle ja verovapaus valtioille jos eivät liity mukaan.


      • Anonyymi00007

        Suomessa on niin vähän kovapalkkaista valkokaulusporukkaa että ei suurta vaikutusta verotuloihin. Eli kerrankin jotain hyvääkin tasapäistämisestä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Suomessa on niin vähän kovapalkkaista valkokaulusporukkaa että ei suurta vaikutusta verotuloihin. Eli kerrankin jotain hyvääkin tasapäistämisestä.

        Hyvä bointti


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Vero sopimukset ja sanktiot Maga USA:lle ja verovapaus valtioille jos eivät liity mukaan.

        Kun ei tähänkään asti ole saatu maailmanlaajuisia verosopimuksia aikaan, niin miksi jatkossakaan?
        Aina löytyy valtioita jotka tarjoavat olematonta verotusta.


      • Anonyymi00010
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kun ei tähänkään asti ole saatu maailmanlaajuisia verosopimuksia aikaan, niin miksi jatkossakaan?
        Aina löytyy valtioita jotka tarjoavat olematonta verotusta.

        Sanktiot, kauppasaarrot vaikuttavasti


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sanktiot, kauppasaarrot vaikuttavasti

        Muutama drooni lennokkien armada


    • Anonyymi00008

      Kommunismi nousee yllättäen

    • Anonyymi00012

      Sijoittajien leikkirahat nollaksi

    • Anonyymi00013

      Kannattaisi nyt opetella edes tavaamaan auttavasti näkemänsä jutut jotta ei puhuisi aivan puuta heinää kun jo otsikkokin kertoo laajemmasta aiheesta kirjoituksessa "Tekoäly ei vie vain työpaikkoja vaan koko vanhan yhteiskuntasopimuksen"!!!
      https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011972068.html
      "Claude-tekoälystä tunnetun Anthropicin toimitusjohtaja Dario Amodei arvioi, että yhteiskuntien tulisi varautua jopa 20 prosentin työttömyyteen."

      • Anonyymi00015

        Neiti...Homo taas


      • Anonyymi00018

        Luovuuteen kykenemättömiä pois.


    • Anonyymi00019

      Pääomapiirien varat nollattaviksi.
      Ei tarvita omistaja pelisiirtoja, enään.

      • Anonyymi00020

        Jesh


      • Anonyymi00021

        Jesh2


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe