Joka puristelit kaikki sokkarin tomaatit pilalle. Eikö yhtään hävetä ja miksi niitä pitää puristella ???? Missä ajatukset oikein pyörii ????
Sinä kevyttoppatakkinen frouva
25
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö sullakaan elämässä muuta ole kuin kytätä ihmisiä kaupassa. Jonkunnäköinen hoito olisi paikallaan.
- Anonyymi00002
taidat olla sellanen tomaatinpuristelija :D
- Anonyymi00004
Piti ostaa hyviä ja kovia tomaatteja, mut kaikki oli puristettu pilalle.
- Anonyymi00011
Se ei todellakaan tarkoita sitä, että hekilöllö ei ole elämässä muuta, jos hän kysyy aloittajan mainitsemaa asiaa. Jotkut pystyvät elämässään monenlaisiin asioihin, jotkut eivät oikein muuhun kuin tomaattien puristeluun?
- Anonyymi00003
Oliko kovin fiini kokoomuskotka? Sieraimet kohti taivasta?
- Anonyymi00005
Veikkaan että rouvalla oli tarve testata tomaattien kypsyys, koska vain paras on kyllin hyvää? Testaus tapahtuu WC käynnin jälkeen kun inkontinenssivaivainen on vaihtanut täyden tenan tilalle uuden ja jättänyt käsipesut väliin.Ai mitä herkkujuustoa ja nesteitä muilla asiakkailla on rouvan jälkeen mahdollista saada tomskujen kanssa perheen ruokapöytään.
- Anonyymi00006
No ei ihme, ku tomaatit haisee usein virtsalle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ei ihme, ku tomaatit haisee usein virtsalle.
Ja sillille!
- Anonyymi00008
Voi näitä kukkahattupuristelijatätejä.
- Anonyymi00009
Eikö sokkarin vartijat voisi vähän seurata noita tomaattien puristelijoita. Saavat aikaan isot menetykset ruokaosastolle, kun kukaan ei viitsi ostaa ruttuun puristettuja tomaatteja.
Laittaa niin vihaksi. - Anonyymi00010
Diipa daa porukkaa nämä puristelijat. Joku puristusfetissi, kun kotona ei voi puristella.
- Anonyymi00012
Sininen toppatakki?
- Anonyymi00016
Vihreä, ja suupielessä iso huuliherpesrupi.
- Anonyymi00013
Anteeksi, kyllä minä muuta tapani ja alan toimimaan sinun toiveesi mukaan ja skannaan tomaatit koskematta niihin ja valitsen pelkän katseen perusteella.
- Anonyymi00014
Jos ei katseella osaa valita tomaattia, on aika tumpelo varmasti kaikessa muussakin, vai kuinka on? Ei niitä ole tarkoitus puristella, vaikka kaikki itsekkäät älykääpiöt niin toimivatkin! Ja vielä tyhmemmät, jotka eivät edes sitä osaa, täälle heitä puolustelevat?
- Anonyymi00015
Minä en enää puristele tomaatteja. Olen siirtynyh sitruunoihin.
- Anonyymi00017
kohderyhmä siis vaihtui :D
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
kohderyhmä siis vaihtui :D
Hän koskettelee itseään :D
- Anonyymi00023
Kauhee homma puristella muutama sata tomaattia
- Anonyymi00024
hirvee himo
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
hirvee himo
Suurempi ongelma on mun mielestä irtokarkkihyllyt. Kaikki nenänkaivajat paskanäpit näpläilee niitä kauhoja ja ottaa lattialta pudonneita karkkeja ja panee takaisin lokeroon. Olen nähnyt kun kansi auki aivasteltiin niin että pisarat lenteli. Näin ne koronat leviää. Ei pitäisi olla tuollaisia karkkihyllyjä olemassa ja vartioimatta enää näinä tautien päivinä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Suurempi ongelma on mun mielestä irtokarkkihyllyt. Kaikki nenänkaivajat paskanäpit näpläilee niitä kauhoja ja ottaa lattialta pudonneita karkkeja ja panee takaisin lokeroon. Olen nähnyt kun kansi auki aivasteltiin niin että pisarat lenteli. Näin ne koronat leviää. Ei pitäisi olla tuollaisia karkkihyllyjä olemassa ja vartioimatta enää näinä tautien päivinä.
Paistopisteet.Paljain käsin C-hepatiittisormilla tavaraa sieltä vaikka ne pihditkin on vieressä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Paistopisteet.Paljain käsin C-hepatiittisormilla tavaraa sieltä vaikka ne pihditkin on vieressä.
Niitä pihtejä ei ole pesty Kekkosen jälkeen. Monet ovat ihan paksussa tatinassa. En suosittele niihin koskemaan.
- Anonyymi00027
Eräässä cittarin omenassa oli jotain ruskeaa mönjää. En titänyt, mitä se oli. Kerroin myyjälle, joka korjasi ison osan omenista pois. Pudisteli päätään.
Heh. Olisko ollut ulostetta ??- Anonyymi00029
Että oikein CITTARIN omenassa! Prisman omenat taas ovat jo valmiiksi mätiä. Ne roudataan sitten Mikkolasta maakuntaan maalaistollojen iloksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2393061Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171718Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.211410- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952