Vihapuhetta?

Olet eri mieltä, koska tiedät totuuden. Pystyt perustelemaan mielipiteesi. Puheesi ja mielipiteesi pysyy vahvana myös silloin, kun sinua painostetaan ja aiheesta on tehty tulenarka, että siitä vaiettaisiin.

Se ei ole vihapuhetta. Se on puhetta, jota vihataan. Koska et alistu, et ole kontrolloitavissa.

☝️😉


#isänmaallisuus #demokratia #vapaudet #hyvinvointi #tulevaisuus

35

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Vihapuhe, rasismi ja muu natsittelu on keinotekoista savuverhoa fasistiselle vasemmistolle. Valmiiksi pureksittuja sanoja. Varsinkin nuoret tarttuu siihen, kun ei ole omaa elämän kokemusta nähdä eikä kykyä sanoittaa asioita oikein, pelkkä fillis riittää.

      • Anonyymi00004

        Koomista ettet tunnu näkevän ironiaa siinä, että sanot natsittelun olevan keinotekoista savuverhoa, ja heti perään kutsut vasemmistoa fasisteiksi.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Koomista ettet tunnu näkevän ironiaa siinä, että sanot natsittelun olevan keinotekoista savuverhoa, ja heti perään kutsut vasemmistoa fasisteiksi.

        Kommarit ovat fasisteja. Etkö tiennyt? Ei se ole mikään kaksi-ääripäätä -asetelma, vaan kaksi tyrannian lajia, vapauden ollessa asioiden äärimmäinen vastakohta.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kommarit ovat fasisteja. Etkö tiennyt? Ei se ole mikään kaksi-ääripäätä -asetelma, vaan kaksi tyrannian lajia, vapauden ollessa asioiden äärimmäinen vastakohta.

        Persut ja persujen kommarit. Vaihtakaa välillä levyä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kommarit ovat fasisteja. Etkö tiennyt? Ei se ole mikään kaksi-ääripäätä -asetelma, vaan kaksi tyrannian lajia, vapauden ollessa asioiden äärimmäinen vastakohta.

        Oikeisto ja vasemmisto ovat eräs poliittinen jana. Fasismi ja liberalismi ovat toinen yhteiskunnallinen jana. Nämä kaksi eivät korreloi keskenään, vaan sekä oikeisto että vasemmisto voivat ajaa asiaansa niin liberaalein kuin fasistisinkin menetelmin.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Koomista ettet tunnu näkevän ironiaa siinä, että sanot natsittelun olevan keinotekoista savuverhoa, ja heti perään kutsut vasemmistoa fasisteiksi.

        Totuus,auts...


    • Anonyymi00003

      Matalaälyiset pellet pukevat itselleen sankarin viitan. Tuskin sellaista idioottimaisuutta maailmassa on, jonka sanomisesta bannit saatuaan tekisivät tuon saman johtopäätöksen. Maapallokin on pakkko olla litteä sillä logiikalla, että litteä maa -tyyppejä pilkataan.

      • Anonyymi00011

        Maapallo ei ole pannukakku, mutta sukupuolia on kaksi ja Jeesus on ainoa, joka pelastaa helvetiltä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Maapallo ei ole pannukakku, mutta sukupuolia on kaksi ja Jeesus on ainoa, joka pelastaa helvetiltä.

        Tietysti sukupuolia on kaksi, vain ne voivat lisääntyä.
        Mutta, on olemassa myös kehityshäiriöitä,joiden vuoksi henkilö voi olla epämuodostunut,kehitys häiriöitynut.Se ei toki ole sukupuoli, mutta poikkeama.
        Kehityshäiriössä,kehitys on häitiintynyt, joten kehitys ei ole päässyt tapahtumaan kuten olisi pitänyt.


    • Mieti enemmän sitä, milloin suostut siihen vetoon. Tai sitä, miksi et.

      • Anonyymi00005

        Omituinen höpöttäjä.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Omituinen höpöttäjä.

        Ahaa. Olet keksinyt uuden hokeman.


      • Anonyymi00013
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Ahaa. Olet keksinyt uuden hokeman.

        En. Kuvailin vain sinua kirjoittelijana.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        En. Kuvailin vain sinua kirjoittelijana.

        Niin. Kun ei ole pokkaa muuhun kuin päänaukomiseen niin tuohan se tulos on.


      • Anonyymi00019
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Ahaa. Olet keksinyt uuden hokeman.

        Hokema,no ei kai,kun ensikertaa kirjoitti🫢


      • Anonyymi00019 kirjoitti:

        Hokema,no ei kai,kun ensikertaa kirjoitti🫢

        Ensi kertaa... Hyvä vitsi. Jankutti samaa jo moneen kertaan.


    • Anonyymi00006

      Ei sitä pitäisi kenenkään hyväksyä että jotkut aktivistit haluavat itselleen oikeuden ylitse muiden päättää siitä mitä sanoja voi käyttää missäkin yhteydessä. Eivät ne sanat itsessään ketään loukkaa, vaan tapa ja yhteys jossa ne sanotaan, normaalissa puhekielessä tavallisessa keskustelussa ihmisten välillä ei edes ole tarkoitusta loukata ketään vaan painottaa ja värittää omia tuntemuksia voimakkaammilla ilmauksilla minkä pitäisi olla ihan normaalia.
      Tässä wokehörhöilyssä mentiin jo liian pitkälle sensuurissa ja määrittelemällä mitä sanoja ja ilmauksia kukakin saa käyttää, ja jopa sanojen käyttö on ollut rangaistavaa.
      Ja mikä pahinta sallitun määrittelevät pieni kovaääninen aktivistien ryhmittymä, joka myös kovalla volyymilla väittää olevansa enemmistö, ehkä äänenkäytössä mutta missään tapauksessa ei muuten.

    • Anonyymi00007

      Hölynpölyä taas.

    • Anonyymi00008

      Vihapuhe tuli Persujen tulon myötä. Kaikki me tiedämme mitä se on.

      Kierteleminen on vajaa älyisten hommaa!

      • Täh?! Persut on perustettu 1800-luvulla??? "Kaikki me tiedämme....", mut silti mistään et mitään tiedä.

        ☝️😆


    • Anonyymi00014

      Kuin nyt sopisivat yhteen nämä valtion vihollinen ja väkivallan vihollinen. Ei samaan vihkoon jatkossa.

    • Anonyymi00015

      Olet Oikeassa!

      Vasemmat agressiohuutaa, koska Me muut, emme alistu heidän kaltaisikseen lampaiksi?

    • Anonyymi00017

      Ilm. 19:15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.

    • Anonyymi00020

      Minä vihastun Mr.Perfektin puheista joka kerta. Eikö se todista, että Mr.Perfekt on vihapuhuja?

      • Anonyymi00021

        Miten se voisi olla, en nimittäin vihastu, enkä ota itseeni tuosta teikäläisenkään kommentista enkä myöskään aloittajan.
        Joten olisi hyvä tulls perusteluja siihen että katsot voivasi määrittää jonkun sanomisia jolloin epämääräisellä termillä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Miten se voisi olla, en nimittäin vihastu, enkä ota itseeni tuosta teikäläisenkään kommentista enkä myöskään aloittajan.
        Joten olisi hyvä tulls perusteluja siihen että katsot voivasi määrittää jonkun sanomisia jolloin epämääräisellä termillä.

        Taidat olla vähän yksinkertaisempaa sorttia?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Taidat olla vähän yksinkertaisempaa sorttia?

        Oliko mitään parempaa perustelua sille että oletko enemmän oikeassa kuin minä, vaiko toisinpäin?
        Onko mahdollista että mielipiteemme kumoavat toisensa ja aloittajan teksti onkin keskimäärin neutraalia ?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Oliko mitään parempaa perustelua sille että oletko enemmän oikeassa kuin minä, vaiko toisinpäin?
        Onko mahdollista että mielipiteemme kumoavat toisensa ja aloittajan teksti onkin keskimäärin neutraalia ?

        Neutraalia? Oletko ottanut jotain?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Neutraalia? Oletko ottanut jotain?

        Niinpä, edelleen voit koittaa selventää miksi oma mielipiteesi olisi enemmän oikea kuin jonkun muun mielipide.
        Ei se monenkaan mielestä oikeammaksi tule noilla kommenteilla.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Neutraalia? Oletko ottanut jotain?

        Varmaan punanen luulee väsänneensä huippuhyvän kommentin.


    • Anonyymi00027

      Vihapuheita on Suomen lehdistössä ja tiedoitusvälineissä Venäjästä ja venäläisistä, jotakuta kannesta - kanteen.
      Eli ei tartte pitkältä, eikä suurennuslasin kanssa etsiä.

    • Anonyymi00028

      Ja mitähän perussuomalaista totuutta Mr Pefletti tällä kertaa tarkoittaa? Littanaa maata vai sitä että ihminen ei voi muuttaa ilmastoa tai että turve on muka uusiutuvaa energiaa...

      • Tällä kertaa? Kai nyt edes jotenkin hahmotat, milloin totuudesta puhutaan yleiskäsitteenä tilnteissa, joissa arkitodellisuudessa elävä ihminen joutuu teidän aIemman tason kädeIIisten vihan kohteeksi? No etpä tietenkään hahmota, eikä se edes yIIätä.

        ☝️😉
        ✅checkmate


    • Anonyymi00029

      Heikot, epävarmat yrittävät sekoittaa realismin rasismiin.
      Realisesti pahinta Suomelle tapahtunutta eu ja eu'n mamut.
      Rasistit eivät pidä muista, mutta Vietnamilaiset ovat olleet
      erittäin hyvä Suomelle!

    • Anonyymi00031

      Suomi ja muukin maailma suurelta osin on mennyt huonompaan suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe