https://www.suomenuutiset.fi/rostila-hermostui-eu-mainonnalle-kyse-on-harskista-tekopyhyydesta-ja-valtapelista/
Tarkoitus on vaientaa kansalliskonservatiivit
Rostila kritisoi myös EU:n mainontaa ja järjestörahoitusta.
– Kyse on härskistä tekopyhyydestä ja valtapelistä. Oman propagandan lisäksi EU pumppaa joka vuosi suuret määrät rahaa ”EU-arvoja” ajaville toimijoille.
EU rahoittaa yhdistystoimintaa ja järjestöjä useiden eri ohjelmien kautta. Rostilan mukaan järjestöavustukset toimivat poliittisen vaikuttamisen keinona.
– Tarkoitus on vaientaa kansalliskonservatiivit ja suosia EU-mielisiä. Kansalaisille tämä vaalivaikuttaminen myydään ”sananvapautena” ja ”demokratiana”, Rostila lataa.
Näin EU mainostaa itseään samalla kun se ajaa aina vain kovempia rajoituksia ihmisten sananvapauteen ja yksityisyyden suojaan.
Tälläkin hetkellä EU painostaa Suomea tiukentamaan vihapuhelakeja sekä kehittelee Euroopan laajuista puhepoliisia DSA:n kautta. Komissaari Virkkunen… pic.twitter.com/U8BxruzwUI
— Onni Rostila (@ORostila) May 4, 2026
Suomen Uutiset
PS. vihervassarit samaa mieltä?
Tälläkin hetkellä EU painostaa Suomea tiukentamaan vihapuhelakeja
Anonyymi-ap
4
146
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/217d2c9e-7e35-49af-8667-6010db61ea04?_gl=1*1co62ij*_ga*MTAyMDU0ODkyMC4xNzc3OTA1MzQz*_ga_3L539PMN3X*czE3Nzc5MDcxNjckbzIkZzEkdDE3Nzc5MDkxODEkajYwJGwwJGgw
hyssss - Anonyymi00002
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maahanmuutto
partapoika johtaa mainoshommoo? vihreä?- Anonyymi00003
Moktar gubta viha on suuri
- Anonyymi00004
Nkk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396