Ah seinäjoki!

Anonyymi-ap

Ja seinäjoen ihana DDR tyylinen arkkitehtuuri.

53

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Komia on.

    • Anonyymi00002

      DDR ssä maasto on hyvin tasaasta kuin tääläkin . Vaikuttaa ajatteluun tehty tutkimuskin. Hyvin saman moista .

      • Anonyymi00003

        Ja etenkin arkkitehtuuri.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja etenkin arkkitehtuuri.

        Hö se on hyvää kekkosslovakialaista arkkitehtuuria sitä ei arvosteta riittävästi


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Hö se on hyvää kekkosslovakialaista arkkitehtuuria sitä ei arvosteta riittävästi

        Pitäähän sen maalaisliittolaisuuden näkyä ja kuulua


    • Anonyymi00004

      Itä eurooppalaiselta näyttävän arkkitehtuurin lisäksi eteläpohjanmaalla on Kainuun jälkeen Suomen toiseksi vanhin autokanta . Ylen jutusta luin. Siksi varmaan väki ei uskalla ajaa parkkitaloihinkaan. Romuissa kun ei ole kameroita...ja korjauski varmaan kallista .

    • Anonyymi00005

      Höpö hopö Milioonan laululava täytyy olla hienoa arkkitehtuuria

    • Anonyymi00006

      Ne vanhat autot, olisiko se sittenkin niin, että täällä pidetään autoista huolta ja osataan myös korjata niitä.
      Avuttomat suuntaa ostoksille heti kun jotain häikkää autossa, velaksi tottakai

      • Anonyymi00007

        Korjauksiakin ny ylen mukaan viivytetään kun ei ole rahat on tiukassa. Huono koulutus, huonot palkat, huonot elääkkeet, lähes kaikissa me oomma Suomen ykkösiä.


      • Anonyymi00020

        DDR tyylinen autokanta.


    • Anonyymi00008

      Pitäsikö sun nyt repäistä ja näyttää mallia jotta suunta muuttuis, voivottelu ei nyt johda mihinkään

      • Anonyymi00025

        Voivottelu auttaa aina, sä et vaan osaa.


    • Anonyymi00010

      Ei se vanha autokanta ei ole minkäänlainen ongelma, vaan RUMA ARKKITEHTUURI !

      Suomalaisille ja varsinkin etelä-pohooojammaalaasille on orjan osa ruoskittu syvälle geeneihin ja munaskuihin. Se itseinho ja häpeäkulttuuri sitten näkyy rumina betonikuutioina ja tyylittömän rumassa habituksessa ihmisillä. Kas kun ei vedetä jätesäkkiä päälle ettei vaan kukaan näje mua, hävettää ja vihaan itteeni niin yhyyyy...

    • Anonyymi00011

      Vanha autokanta yhdistettynä ylipainoisuuteen aiheuttaa liikenteessä onnettomuuksia. Lihavuudesta johtuva uniapnea johtaa tarkkaavaisuushäiriöihin. Kehon ylimääräinen rasva kulkeutuu myös kalloon ja tukkii aivotiehyitä. Ei ihme, että ylipainoisten lisäksi Etelä-Pohjanmaa profiloituu liikenneonnettomuuksien ykköseksi tässä maassa.

      Kansallinen terveysindeksi paljastaa, että Etelä-Pohjanmaa on tilastoykkönen miesten keuhkosairauksissa 2021-2023: keuhkoahtauma, astma, uniapnea. Miehet tosiaan korostuvat EP:n liikenneonnettomuukstilastoissa. Kuolleista ja vakavasti loukkaantuneista valtaosa on yleensä miehiä. Rattijuopumusonnettomuuksissa autoa on kuljettanut 95-prosenttisesti mies. Tilastokeskus ja Traficom sivustoilta saa lisätietoa.

      • Anonyymi00013

        Tää on totta mutta autokannan iän vaikutuksesta korjaan hieman. Vanhassa autossa on usein korkeampi sisämelu, kovempi tärinä ja ajotuntuma välitön. Uusissa autoissa on parempi äänieristys ja jousitus ja vaikka mitä avustimia. Vanha auto pitää kuljettajan paremmin hereillä ja vireessä kun taas uusiin autoihin jää ajotuntuma paljon heikommaksi ja vireystila laskee mitä mukavempaa on.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tää on totta mutta autokannan iän vaikutuksesta korjaan hieman. Vanhassa autossa on usein korkeampi sisämelu, kovempi tärinä ja ajotuntuma välitön. Uusissa autoissa on parempi äänieristys ja jousitus ja vaikka mitä avustimia. Vanha auto pitää kuljettajan paremmin hereillä ja vireessä kun taas uusiin autoihin jää ajotuntuma paljon heikommaksi ja vireystila laskee mitä mukavempaa on.

        Mitä jos sen auton katolle kasvattaa sammalta🤔

        Se kun on noissa asunnoissakin ainaskin ulkomailla kova juttu.

        Olisi siten jotain uutta täällä pohjolassakin keksitty.🤣

        Olisi se näköistä, kun autonkatolla olisi sammal ja keskeltä pilkottaisi vaikka pajuja tai hopeakuusi.🤪


      • Anonyymi00015

        95-prosenttisesti mies ja5% muun sukupualinen, tai värinen?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        95-prosenttisesti mies ja5% muun sukupualinen, tai värinen?

        Mistä puolueesta olisi Ky: n auto🤭


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Mistä puolueesta olisi Ky: n auto🤭

        Sammaleen värisestä.


    • Anonyymi00017

      Riapoo tuallaanen voivoottelu!

    • Anonyymi00023

      Vois laittaa ääsjoen vaakunahan vasaran ja harpin.

    • Anonyymi00024

      Kukahan on seinäjoen Honekkeri?

      • Anonyymi00029

        Siis oikeen Horny-Honecker?


      • Anonyymi00050

        Ja kuka Merkeli?


      • Anonyymi00053

        Jorma Ollila.


    • Anonyymi00028

      Ja, DDR tyylinen haju!!!

      • Anonyymi00032

        Aatteen tuoksu.😁️


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Aatteen tuoksu.😁️

        nicht schaisse.


        ddr s-joella työläisten lomailu on järjestelmällisesti suunniteltu.

        kukin ryhmä menee kerrostalojen välissä sijaitsevan laattakentän pihakaluste asetelmaan omalla vuorollaan . 45min ja seuraavat .

        ich bin din lieben .


    • Anonyymi00030

      Siis mikä on DDR?

      • Anonyymi00031

        Se oli demokraattisin saksalainen republiikki koko Saksan historiassa


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Se oli demokraattisin saksalainen republiikki koko Saksan historiassa

        Ja myöskin maalaisliittolaisin


      • Anonyymi00037

      • Anonyymi00040

      • Anonyymi00041

        Seinäjokisin saksa.


      • Anonyymi00042

      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Aivan rupes ottamaha taakse, ku näki Merkelin kuva.

        Merkeli oli muuten oikeastikin DDR:stä lähtöisin


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Merkeli oli muuten oikeastikin DDR:stä lähtöisin

        Pikku pioneeri.😁


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Pikku pioneeri.😁

        Aahh! Merkeli!!!


    • Anonyymi00033

      Aaahhh!

    • Anonyymi00035

      Aaaahhhh!!!

    • Anonyymi00036

      AAAAHHHH!!!!

      • Anonyymi00058

        Joskus tuli näitäkin seurattua sopivista lähteistä. Eivät kylläkään yrittäneet kaunistella niissä ohjelmissa rapistuvia rakennuksia ym. koska ei ollut tarvettakaan kysehän oli 17 miljoonan ihmisen vankilasta josta ei päässyt pois
        https://www.defa-tv.de/
        https://ddrarchiv.de/


    • Anonyymi00038

      Ajelin aamulla ääsjoen läpi, nii kyllä haisi taas DDR:lle.

    • Anonyymi00039
    • Anonyymi00043
      • Anonyymi00046

        :D .


    • Anonyymi00052

      Aaaaaahhhhhhhh!!!!

    • Anonyymi00054

      Aaaaaaaahhhhhhh!!!!!!!!!

    • Anonyymi00056

      Ah, Seinäjoki, avaruuren DDR.

    • Anonyymi00057

      Oottako käyneet itäsaksan puolella? Ihan samalainen maanmuoto kuin eepeelläkin. Tasaasen tylysää ja lakiaa.

      • Anonyymi00059

        Ja se aattehen palo.


    • Anonyymi00060

      Aah, DDR tyyliset rokkijuhulat!

      • Anonyymi00061
        UUSI

        Kraftwerk !


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe