Kaikissa luottotietomerkinnöissäni lukee nyt Maksettu ja ovat poistumassa alle kuukauden päästä. Saanko mistään paikasta osamaksulla pientä alle 70 euron ostosta?
Saako pientä osamaksua jos luottotiedoissa Maksettu-merkinnät
5
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuota... Tai siis.... Tai miten tämän nyt sanoisi.... Jos olet saamassa luottotietosi kuntoon... Niin... Tai siis.... Jos ei osamaksulla nyt mitään? Ehkä? Tai siis oma valinta, mutta ehkä ei?
- Anonyymi00002
Ihan vain Pleikkariohjaimen haluaisin tilata lapselle kun vanha ohjain ollut rikki jo kauan eikä Pleikkaria voi käyttää. Muuta en ole tilaamassa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ihan vain Pleikkariohjaimen haluaisin tilata lapselle kun vanha ohjain ollut rikki jo kauan eikä Pleikkaria voi käyttää. Muuta en ole tilaamassa.
Tämähän on just hyvä aika olla ostamatta sitä ohjainta. Kesä juuri räjähtänyt ulkona esiin, niin ilman pleikkaohjainta varmaan tutustuu luontoon ja voi innostua reaalielämästä. Lupaat sitten vaikka että syksyllä kun kesä on ohi, niin saa ohjaimen. Kaikki voittaa ja sinun ei tarvitse lähteä taas vippikierteeseen, vaan saat säästettyä ne rahat kesän aikana. Tai siis ihan vaan vaihtoehtoisena ideana.
- Anonyymi00004
Lyhyt vastaus, ei saa
- Anonyymi00005
Nykypäivänä on mahdoton saada edes sellaisesta firmasta mitään jossa on aiemmin ollut asiakastili. Joskus 10v sitten sain tuhannen euron tilin tyhjää vastaan Telia rahoitukseen. Maksoin tilin melkein samantien tyhjäksi, ja tei samalla tapaa hankintoja vielä 2021. 2025 ajattelin päivittää tilillä puhelinta, niin tili oli suljettu ja positiivinen luottorekisteri esti uuden osamaksun. Periaatteessa olisin saanut parin päivän päästä tehtyä ostoksen käteisellä tai maksettua tilin tyhjäksi heti ensimmäiseen laskuun. En tietenkään avaa asiaa enempää, mutta oma pankkini olisi antanut minulle luottokortin, mutta pankin oma korttifirman robotti ei päästänyt pankkineuvojan tekemää hakemusta läpi.
Mä luulen, että jos hakian tiedossa on ruttu tai taustassa epäselvää, niin voi kestää vähän aikaa, että järjestelmä näkee asian eritapaa. Siis minä en itse kaivannut mitään korttia mitä pankki tarjosi, mutta jos olisin itse hakenut sitä, niin asioinnin olisi pitänyt olla yli 50k, jolloin vakuus kilon korttiin olisi ollut selvä. Pelkkä 50k ei riitä, vaaditaan myös näyttöä säännöllisestä hyvästä tavasta hoitaa asioita. Vaikka mä en tarvitsekkaan luottokorttia, niin luottokortilla on aina kuitenkin käyttöä, mutta sitä pitää osata käyttää myös fiksusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891