Kuulin huhun,että seuraavaksi puututaan takuueläkkeeseen. Takuueläke poistettaisiin. Se olisi tuhoisaa. 780 euron kansaneläkkeellä ei pärjää. Asunnon vuokran omavastuu on 180 euroa. 600 eurolla pitäisi maksaa sähkölasku,kotivakuutus, puhelin- ja internet liittymälasku. Ostaa ruoka ja lääkkeet. Työikäinen olen. Kyllä minä töitä tekisin, jos työkykyä olisi. Jos sota syttyisi ei minusta olisi juoksemaan rintamalla. Minun elämä on muutenkin jatkoajalla. Joku rauhallisempi tehtävä pitää olla.
Riikka Purra on hurjana
Anonyymi-ap
5
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se pitäisi olla niin että takuu eläkkeen lisäksi saisi ansaita verovapaasti sen mitä voi. Tämä maa tarvitsee työntekoa ja sen palkitsemista. Mamuilta pois kaikki eläkkeet mitä eivät ole ansainneet.
- Anonyymi00003
Ja kantasuomalaistenko pitäisi saada eläkkeitä, joita eivät ole ansainneet?
- Anonyymi00002
Se ottaa aikansa.
- Anonyymi00004
Jos takuueläke poistuisi niin iso määrä sitten alkaa hakeen toimeentulotukea.
- Anonyymi00005
Meniskö se kunnan vai valtion rahoista. Tai oikeastaan veronmaksajien kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?871903Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181186Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991179Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol801007- 94894
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56789Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51774Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv59748- 53704