Jeesus ei vapauttanut ketään, vaan orjuutti ihmiskuntaa ja tulokset ovat nähtävillä. Onneksi nykyään jokainen saa päättää, heittääkö jeesukset suoraan roskiin!
Joka Jeesusta seuraa on hänen orjansa
12
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hihhuli on ylpeä saadessaan olla Jeesuksen orja. Kaikki eivät tätä tosin ymmärrä ja luulevat olevansa vapaita.
Kannattaisi lukea sitä raamattua.. Siellä sanotaan että ihminen on SYNNIN orja ja Jeesus tekee siitä vapaaksi. Mutta ateistihan on ylpeä saadessaam tehdä mitä mieleen juolahtaa ilman mitään moraalia tai omatuntoa
- Anonyymi00003
Joo... Kannattaisi sorsa sinunkin lukea sitä raamattua tarkasti.
- Anonyymi00004
Uskova on Jeesuksen palvelija eli orja.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uskova on Jeesuksen palvelija eli orja.
Palvelija ei ole orja. Palvelija saa palkan, orja ei välttämättä saa mitään.
- Anonyymi00002
Saatana pyrkii tekemään ihmisestä orjan niin että ihmisellä ei olisi vapaata tahtoa. Jeesus tekee ihmisestä taas todella vapaan.
Johannes 8:36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. - Anonyymi00005
Orjuus ei tarkoita mitään pakottamista, vaan saatanan ja synnin orjuuden vaihtamista Kristuksen ja hyvän Paimenen orjuuteen. Se tarkoittaa Kristuksen alaisuudessa tehtyä vapaaehtoista palvelemista, antautumista ja kuuliaisuutta, joka syntyy vastareaktiona siitä, että ihminen on saanut syntinsä anteeksi.
Jeesus sanoi, että hänen ikeensä on sovelias eli kullekin sopiva, ja että hänen antamansa kuorma on keveä.- Anonyymi00006
On pakko palvella Jeesusta. Vaihtoehto on helvetti. Ole siinä sitten vapaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
On pakko palvella Jeesusta. Vaihtoehto on helvetti. Ole siinä sitten vapaa.
Ei sinun jumalattomana, uskosta osattomana, tarvitse palvella Jeesusta.
Ei Jumala sitä vaadi sinulta. Jumalattomalle se ei ole edes mahdollista.
Uskoontullut henkilö ts. uudestisyntyt uskova voi palvella Jeessta
ja hän tahtoo palvella Jeesusta omasta vapaasta tahdostaan.
Jumalattomalle on luonnollista seurata ja totella sekä palvella Saatanaa.
Uskovalle on luonnollista seurata ja totella sekä palvella Jeesusta.
Nämä ovat kaksi eri ihmisryhmää ja kaksi eri palveltavaa herraa.
Ei saata Saatanan palvelija palvella Jumalaa, eikä Jumalan palvelija
saata palvella Saatanaa.
Jompaa kumpaa jokainen ihminen seuraa ja palvelee.
Ihminen itse valitsee herransa, jota seuraa ja palvelee.
Jumala ei palkota ketään seuraansa seuraamaan ja tottelemaan Häntä.
Saatana pakottaa ihmisiä seuraansa ja palvelemaan häntä.
Jeesus vapauttaa Hänen luokseen tulevan ihmisen Saatanasta
ja sen vallasta koska Hän on Saatanaa paljon suurempi. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei sinun jumalattomana, uskosta osattomana, tarvitse palvella Jeesusta.
Ei Jumala sitä vaadi sinulta. Jumalattomalle se ei ole edes mahdollista.
Uskoontullut henkilö ts. uudestisyntyt uskova voi palvella Jeessta
ja hän tahtoo palvella Jeesusta omasta vapaasta tahdostaan.
Jumalattomalle on luonnollista seurata ja totella sekä palvella Saatanaa.
Uskovalle on luonnollista seurata ja totella sekä palvella Jeesusta.
Nämä ovat kaksi eri ihmisryhmää ja kaksi eri palveltavaa herraa.
Ei saata Saatanan palvelija palvella Jumalaa, eikä Jumalan palvelija
saata palvella Saatanaa.
Jompaa kumpaa jokainen ihminen seuraa ja palvelee.
Ihminen itse valitsee herransa, jota seuraa ja palvelee.
Jumala ei palkota ketään seuraansa seuraamaan ja tottelemaan Häntä.
Saatana pakottaa ihmisiä seuraansa ja palvelemaan häntä.
Jeesus vapauttaa Hänen luokseen tulevan ihmisen Saatanasta
ja sen vallasta koska Hän on Saatanaa paljon suurempi.Saatana ja Jumala ovat harhaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Saatana ja Jumala ovat harhaa.
Sitä se näyttää, jos ei tiedä mistä puhuu. Itse olen saanut kokea ihan käytännössä, että ei nämä mitään taruja ole.
- Anonyymi00011
>>>>>Jeesus ei vapauttanut ketään, vaan orjuutti ihmiskuntaa ja tulokset ovat nähtävillä. Onneksi nykyään jokainen saa päättää, heittääkö jeesukset suoraan roskiin!<<<<<
-----------
Orja tekee mitä isäntä käskee.
--------------
”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
Efesolaiskirje 2:1-3 FB38
----------------------
”Mutta minä sanon: niin kauan kuin perillinen on alaikäinen, ei hän missään kohden eroa orjasta, vaikka hän onkin kaiken herra; vaan hän on holhoojain ja huoneenhaltijain alainen isän määräämään aikaan asti. Samoin mekin; kun olimme alaikäisiä, olimme orjuutetut maailman alkeisvoimien alle.”
Galatalaiskirje 4:1-3 FB38
-----------------------
”Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut,
ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi! Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden.
Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.
Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 6:15-23 FB38
------------------
”Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?" Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne." He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt. Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa.
Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.”
Johannes 8:31-45 FB38
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061