Hallitus päätti löysätä uusien talojen taloyhtiölainojen ehtoja, kun niitä olisi pitänyt päin vastoin kiristää.
Nyt tilanne vain huononee. Kuka uskaltaa ostaa uutta asuntoa, jos sitä rasittaa valtava laina?
Jos joku muu osakas ei maksa lainaansa, se kaatuu muiden osakkaiden niskaan. Pahimpia ovat lainarahalla keinottelevat jobbarit, jotka eivät ehkä ole ajatelleetkaan maksaa lainaosuuttaan. Silloin toiset joutuvat maksamaan omat ja jobbarin lainat.
Olen katsonut uusia asuntoja, mutta en todellakaan uskalla ottaa tuollaista riskiä.
Idiootti virhe taloyhtiölainoissa
7
61
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taloyhtiölainojen enimmäismäärä nostettiin 70 prosenttiin asunnon hinnasta, kun se oli 60 %.
Ainoa järkevä ratkaisu olisi ollut poistaa koko lainamahdollisuus. Hallituksessa istuu idiootteja!- Anonyymi00003
Virhe!
Mitä hyötyy kukaan oikeasti? - Anonyymi00005
Se tiedetään jo että hallitus on idiootti lauma joka jopa suojelee natseja jotka saivat kulkea tampereella valvomatta ja kuinka kävi.
- Anonyymi00002
Suomi on ainoa maa missä käytetään uusien asuntojen taloyhtiölainoja.
Taloyhtiö voi ottaa asunnon hallintaan jos osakas ei maksa vastikkeitaan, ja joko myydä tai vuokrata asunnon. Myyminen voi olla vaikeaa, jos asuntoa rasittaa iso laina. Vuokraaminenkaan ei aina onnistu, Suomessa on uusia vuokrataloja ihan tyhjillään.- Anonyymi00006
Maa jossa asunnot ovat liian kalliita palkkaan nähden,
jonka takia otetaan ylisuuria asuntolainoja!
Kovaa toivoen että koko ajan jonkun kämpän hinta nousee syystä tai toisesta ,
kuten oma sijoitus kämppä tampereella liki raitsikkaa, ei hinta voi nousta siitä syystä että raitsikka, eikä sekään kun taloyhtiöön tehdään jotain tapettia ja stailausta , tai helvetin välistävetäjä välittäjä sanoo asunnon olevan hyvä ostos täällä,
ei sillä ole miätän vastuuta mistään.
Se vaikka julkisivu ja ikkunat falskaa, yhtiölainat jääneet maksamatta ja niitä ei edes oteta,,,Väki vanhaa ja sijoittajien asuntoja pikavoittoja varten , asuntoja ei hoideta kuten kuuluu...
- Anonyymi00007
Ja sitten ihmetellään kun asuntojen kauppa ei käy.
- Anonyymi00008UUSI
Helsingissä perheasunnot käy vielä kaupaksi, mutta yksiöt eivät enää, sillä sijoittajat ovat vetäytyneet. Muualla maassa mikään ei käy kaupaksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972