Idiootti virhe taloyhtiölainoissa

Anonyymi-ap

Hallitus päätti löysätä uusien talojen taloyhtiölainojen ehtoja, kun niitä olisi pitänyt päin vastoin kiristää.

Nyt tilanne vain huononee. Kuka uskaltaa ostaa uutta asuntoa, jos sitä rasittaa valtava laina?

Jos joku muu osakas ei maksa lainaansa, se kaatuu muiden osakkaiden niskaan. Pahimpia ovat lainarahalla keinottelevat jobbarit, jotka eivät ehkä ole ajatelleetkaan maksaa lainaosuuttaan. Silloin toiset joutuvat maksamaan omat ja jobbarin lainat.

Olen katsonut uusia asuntoja, mutta en todellakaan uskalla ottaa tuollaista riskiä.

7

61

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taloyhtiölainojen enimmäismäärä nostettiin 70 prosenttiin asunnon hinnasta, kun se oli 60 %.
      Ainoa järkevä ratkaisu olisi ollut poistaa koko lainamahdollisuus. Hallituksessa istuu idiootteja!

• Anonyymi00003

Virhe!
        Mitä hyötyy kukaan oikeasti?

• Anonyymi00005

Se tiedetään jo että hallitus on idiootti lauma joka jopa suojelee natseja jotka saivat kulkea tampereella valvomatta ja kuinka kävi.

• Anonyymi00002

Suomi on ainoa maa missä käytetään uusien asuntojen taloyhtiölainoja.

Taloyhtiö voi ottaa asunnon hallintaan jos osakas ei maksa vastikkeitaan, ja joko myydä tai vuokrata asunnon. Myyminen voi olla vaikeaa, jos asuntoa rasittaa iso laina. Vuokraaminenkaan ei aina onnistu, Suomessa on uusia vuokrataloja ihan tyhjillään.

• Anonyymi00006

Maa jossa asunnot ovat liian kalliita palkkaan nähden,
        jonka takia otetaan ylisuuria asuntolainoja!
        Kovaa toivoen että koko ajan jonkun kämpän hinta nousee syystä tai toisesta ,
        kuten oma sijoitus kämppä tampereella liki raitsikkaa, ei hinta voi nousta siitä syystä että raitsikka, eikä sekään kun taloyhtiöön tehdään jotain tapettia ja stailausta , tai helvetin välistävetäjä välittäjä sanoo asunnon olevan hyvä ostos täällä,
        ei sillä ole miätän vastuuta mistään.
        Se vaikka julkisivu ja ikkunat falskaa, yhtiölainat jääneet maksamatta ja niitä ei edes oteta,,,Väki vanhaa ja sijoittajien asuntoja pikavoittoja varten , asuntoja ei hoideta kuten kuuluu...

• Anonyymi00007

Ja sitten ihmetellään kun asuntojen kauppa ei käy.

• Anonyymi00008
      UUSI

Helsingissä perheasunnot käy vielä kaupaksi, mutta yksiöt eivät enää, sillä sijoittajat ovat vetäytyneet. Muualla maassa mikään ei käy kaupaksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      156
      2095
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      309
      1786
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe