Valitse Jumala rivistä

Anonyymi-ap

jos ateistin pitäisi valita joku eri uskontojen jumalista mikä -kuka - se - hän - mahtaisi olla ? Eikö yksi Jumala ole ainoa vaihto ehto. Isä = yksi isä.
Kristinuskon Jumala.
Mikä on vaihtoehtoinen korvike?

20

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos Jumalaa ei ole…lol
      miksi Hänestä tehdään sisältöä taukoamatta?

• Anonyymi00010

Jos Jumalaa ei olisi, ei olisi yhtään mitään!

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Lienet erityisen kiitollinen epäjumalallesi sisäloisista ja lihansyöjäbakteereista?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitään ei ollut ennen juutalaisten jumalan keksimistä?

Polyteismi on huomattavasti vanhempi jumalakäsitys kuin monoteismi.

• Anonyymi00002

Tässä maailmassa kohtaamme monia vaikeuksia, myrskyjä, haasteita ja ongelmia, mutta Jumalan tukena selviämme voittajina ja vahingoittumattomina. Kun turvaudumme vanhurskaaseen elämään, vanhurskas Jumala taistelee aina monet taistelumme puolestamme.

Herra Jeesus, otat vastaan ​​veresi, joka puhuu vapautuksesta, opastuksesta ja suojeluksesta. Kiitos, että taistelet aina ja puolustat vanhurskaita. Aamen

• Anonyymi00005

Ja jos emme selviä voittajina ja vahingoittumattomina, voimme sanoa, että "tuntemattomia ovat Herran tiet" tai "Herra antoi, Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi"...

(Alunperin luulin, että tuo jälkimmäinen oli jotain jumalanpilkkaa, mutta se olikin Raamatusta.)

• Anonyymi00003

Voihan niitä panna riviin ja yrittää niistä joku valita, mutta...

Mutta mitä se auttaa, kun tietää, että yksikään niistä ei ole oikeasti olemassa.

• Anonyymi00004

Halloo.... Olette ateismi palstalla.

• Anonyymi00011

Tiedetään...saatana hallitsee elämäänne!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tiedetään...saatana hallitsee elämäänne!

Ei minua uskovaisten kirosanat hallitse!
        Senkin prrrrrkele!!!!

• Anonyymi00006

Ktulu 🤣

• Anonyymi00007

Lentävä spagettihirviö tietysti. Siellä on sentään kunnon meno taivaassa. Ramen!

• Anonyymi00008

Saatanaa voi myös palvoa

Eli pilkata kaikkia.
      Liittykää live lähetyksiin
      jaylenox75-tiktok
      Streaming narcist star
      Look air guitar
      Ihmisiä saa pilkata
      Motto;
      Kuse paavin lahkeelle

Riparipapin housuille
      Ateismi voittaa aina @@@!!

• Anonyymi00009

Tämä kaveri siellä tiktokissa aiheuttaa paljon huonoa mieltä . Olisi hyvä että keksisi tai joku auttaisi elämässä parempaan sisältöön. On jäänyt eläkkeelle
        pelkästään kun ateismi menee hattuun.
        Ja Rakkaudeton elämä ..Ei kukaan toivo pahaa.

• Anonyymi00012

maailmassa on erilaisia uskontoja ja uskomuksia siitä että jonkunlainen Jumalan olemassa eli käytännössä suurin osa maailmassa asuista ihmistä uskoo jonkunlaiseen korkeampaan voimaan mutta näin ateistina Minä olen kuitenkin eliittiä ja minä tiedän tarkalleen että niitä ei perkele ole . Olen tiedemies jaylenox75
      Tikto Kissa on väitlössskurja.

• Anonyymi00014

"jos ateistin pitäisi valita joku eri uskontojen jumalista mikä se mahtaisi olla ? "

Se on aina niin mukava ja leppoisa Joulupukki.
      Jumala ei pysty samaan. Jumala, tuo aina hermot kireällä
      oleva ja vain kidutusta ja sairautta tuottava Piru!

• Anonyymi00015

Miksi jumalia olisi vain yksi?
      Vanhempiakin on aina kaksi.
      Kukaan runkku-petteri ei saa yksin hinkkaamalla mitään aikaan.

• Anonyymi00016

Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsutkaan eivät ole saaneet aikaan mitään, mutta toisaalta siten on myös kuspäisyys vähentynyt. Jumala on samanlainen tuhkamuna. Hän ei oikeasti ole pystynyt tuottamaan yhtään mitään. Sen sijaan runkkaus on todettu jopa terveelliseksi, arvoisa pers-petteri.

• Anonyymi00017

Miksi pitäisi löytää korvike? Miksi ei voi vaan olla uskomatta minkään jumalan olemassaoloon?

Kysymyksessäsi on orjamentaliteetti. "Jos en ole Mikon orja, kenen orja minä olen?"

• Anonyymi00019

Attejumala jaylenox75 tiktok jyrää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2451
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      1465
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe