Venäjän trolli. Kun tulee jatkuvasti, kuin useammalla trollilla Venäjä pauhaisi.
Onko tänne suoltava
9
108
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voipi olla
SUOMESSA ASUVA
venakko.
Näitä meillä on nähtävästi
70.000- 200.000
kappaletta.
Takuuvarmasti KELA
eli sinä
elätät näitä.
TÄMÄ ON PAKKO LOPETTAA, ei voi jatkua näin !!! Putler on hieman pulassa siellä kellarissaan ja yrittää antaa väärää kuvaa omista ideoistaan meille noiden trolliensa välityksellä. Ei vaan Putler ymmärrä jotta vapaassa maassa ajattelukin voi olla vapaata, eli kaikkeen sontaan mitä tulee esiin ei uskota!
- Anonyymi00002
Katkera kommunisti tuo kokoajan torttua tänne vääntävä. Vaatii palkkaa laiskotteluun.
Pitäisi toimia kuten minunkin kunnon suomalaisen tuli tehtyä. Työikää meni 48 vuotta työhön ja siitä 11 kk Suomen raskaaseen sekä 4 talvea opiskeluun ammattia varten. Työttömyyteen hupeni 3 viikkoa ja sekin omaan laskuun. Tuosta on hyvä lähteä eteenpäin!
- Anonyymi00003
Extyökkäri kirjoitti:
Pitäisi toimia kuten minunkin kunnon suomalaisen tuli tehtyä. Työikää meni 48 vuotta työhön ja siitä 11 kk Suomen raskaaseen sekä 4 talvea opiskeluun ammattia varten. Työttömyyteen hupeni 3 viikkoa ja sekin omaan laskuun. Tuosta on hyvä lähteä eteenpäin!
Minä en ole koskaan ollut päivääkään työttömänä 46 vuotisen työurani aikana. Vielä olisi pari vuotta työuraa jäljellä, ennen kuin pääsen täysin ansaitulle eläkkeelle.
- Anonyymi00006
Extyökkäri kirjoitti:
Jäin eläkkeelle nyt keväällä 64v töissä en koskaan ollut työtön
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jäin eläkkeelle nyt keväällä 64v töissä en koskaan ollut työtön
Mä en oo koskaan ollutöissä. Terv: Kelapersu
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä en oo koskaan ollutöissä. Terv: Kelapersu
En määkä.Suomi24:ssa esitän yrittäjää vaik en o tehny töit 20 vuateen t. Persu 🇫🇮👺🇫🇮
- Anonyymi00010
Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Kansanviisaudessa on totuus, peruspersukoijari ei vain tajua sitä eikä juuri muutakaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."281962Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721543Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991525Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261078Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791046En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981013