Jos he eivät käänny Jumalan puoleen mielenmuutoksessa ja uskossa Jeesukseen, he eivät peri iankaikkista elämää.
Herjaajat ja pilkkaajat eivät pelastu
49
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinhän se Raamatun mukaan on.
- Anonyymi00002
Kuinka paljon seurakunnissa kierrätetään juoruja,jotka täyttää häpäisyllään kunnianloukkaus kriteerit.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuinka paljon seurakunnissa kierrätetään juoruja,jotka täyttää häpäisyllään kunnianloukkaus kriteerit.
Annoit juuri esimerkin kunnianloukkausjuorusta. Tajusitko?
Mitenkäs siellä Siikajoella muuten jaksellaan?
Onko kevät pitkällä jo? - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Annoit juuri esimerkin kunnianloukkausjuorusta. Tajusitko?
Mitenkäs siellä Siikajoella muuten jaksellaan?
Onko kevät pitkällä jo?En ole Siikajokelainen,en tiedä niitten asioista mitään.
- Anonyymi00046
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ole Siikajokelainen,en tiedä niitten asioista mitään.
Valehtelet. Tiedän, että olet. Asut lähellä pitkää miestä.
- Anonyymi00004
Ristuspuolueen ahneet äänestäjät eivät ainakaan pelastu mistään.
- Anonyymi00005
Jumala määrittelee, kuka pelastuu, et sinä.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16 - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16Olematon ei mitään määrittele, pitäisihän sinun sen verran käsittää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olematon ei mitään määrittele, pitäisihän sinun sen verran käsittää.
Ei varsinkaan jos asuu olemattomassa tulivuoressa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joh 3:16Ei pelkkä usko riitä jos elät kaikenlaisessa synnissä uskosi kanssa,syntien hylkääminen kuuluu asiaan,niin Jumala sanassaan sanoo.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olematon ei mitään määrittele, pitäisihän sinun sen verran käsittää.
Hän jota pidät olemattomana on maailmankaikkeuden luoja ja Hän myös tulee tuomitsemaan kaiken.
Hän lähetti Jeesuksen pelastajaksi, mutta se ei sinulle kelvannut. Miksi? - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei pelkkä usko riitä jos elät kaikenlaisessa synnissä uskosi kanssa,syntien hylkääminen kuuluu asiaan,niin Jumala sanassaan sanoo.
Se on ihan selvä, että uskovien tulee pyrkiä pyhitykseen ja he, myös minä kilvoittelemme ja tunnustamme tarvittaessa rikkomuksemme.
Jeesuksen vanhurskaus ja armo ovat uskovien, myös minun pelastukseni tae.
Entä sinun? Onko Jeesus sinun Herrasi ja Vapahtajasi? - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on ihan selvä, että uskovien tulee pyrkiä pyhitykseen ja he, myös minä kilvoittelemme ja tunnustamme tarvittaessa rikkomuksemme.
Entä sinun? Onko Jeesus sinun Herrasi ja Vapahtajasi?Joh.3:5 "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä,
hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton.
Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Entä sinun? Onko Jeesus sinun Herrasi ja Vapahtajasi?Ihmisen omat pyhityspyrkimykset ovat kuin saastainen vaate Jumalan edessä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joh 3:16Se oli 2000 vuotta sitten.
Nyt on ihan toiset jutut. - Anonyymi00053
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se oli 2000 vuotta sitten.
Nyt on ihan toiset jutut.Totuus ei muutu, ei katoa.
Dan 12:10
”Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.”
- Anonyymi00014
Herra odottaa vielä tietämättömyyden rajoilta. Oikeanlaatuista jumalanpalvelusta.
- Anonyymi00015
Jumala on pyhä.
Ihminen on syntinen.
1. Joh. 1:8
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. - Anonyymi00016
Ei pilkkaajat ja herjaajat ajattele omaa pelastustaan, vaan pyrkivät siihen ettei muut pelastuisi ja löytäisi uskoa Jumalaan, Jeesuksen työhön ja Pyhän Hengen yhteyteen. Sen ne pyrkivät höpötyksillään hämärtämään. Juuri sitä he pelkkäävät, että ihminen vastaanottaa Jumalan armon ja Pyhän Hengen. Kaikkensa tekevät sen eteen, ettei niin tapahtuisi.
- Anonyymi00017
Juurikin noin!
- Anonyymi00021
Lahkoissa on tarjolla ihan muut henget ja voimat, mitä siellä ihmisiin pumpataan.
Tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi00018
Pilkkaajilla ei ole toivoa.
- Anonyymi00019
Ilman Jeesusta ei ole toivoa!
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ilman Jeesusta ei ole toivoa!
Jeesuksella ei ole toivoa.
- Anonyymi00020
Jeesusta syytettiin herjaajaksi ja Jumalan pilkkaajaksi.
Lahkolaiset eivät siedä kuulla totuutta. Totuus on heille herjaamista ja pilkaamista.- Anonyymi00024
Kansanmurhasta ei kuitenkaan syytetty.
Jos olisi, senkin voisi tehdä.
Turha tehdä Jeesuksesta kilpeä synneilleen. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kansanmurhasta ei kuitenkaan syytetty.
Jos olisi, senkin voisi tehdä.
Turha tehdä Jeesuksesta kilpeä synneilleen.Lue nyt sitä VanhaaTestamenttiakin Valitun kansan vaiheista. Heitä ne Ellenin profetiat roskiin.
Jumalan avustamana Isaelin kansa valloitti vieraita kansoja ja tappoi sitä varten mijoonia ihmisä historiansa aikana.
Eikä se luvatun maan valtaaminen oli vieläkään valmis.
2. Moos. 23:31
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.] - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lue nyt sitä VanhaaTestamenttiakin Valitun kansan vaiheista. Heitä ne Ellenin profetiat roskiin.
Jumalan avustamana Isaelin kansa valloitti vieraita kansoja ja tappoi sitä varten mijoonia ihmisä historiansa aikana.
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]Goljat oli Hamasin miehiä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Lue nyt sitä VanhaaTestamenttiakin Valitun kansan vaiheista. Heitä ne Ellenin profetiat roskiin.
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]Jeesuksen tulemus tietään suurta tuhoa vastustajien joukossa.
2. Tess. 2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Goljat oli Hamasin miehiä.
Filistealaiset ovat Haagarin perillisiä, jotka Jeesus karkottaa pois luvatulta maalta.
- Anonyymi00022
Lahkolaiset keksii kaikenlaisia valheita ja laittavat liikkeelle tarinoita esim. ihmeparanemista, mitkä ei ole totta, mutta monet uskoon niihin valheisiin.
2. Tim. 4:4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. - Anonyymi00023
Matt. 7:15
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia. - Anonyymi00025
Lahkolaiset kieltää Jumalan sanan ikuiset totuudet, kuten esim. sen, että syntinen ihminen pelastuu kasteessa, kun Jumala synnyttää perisynnin vuoksi hengellisesti kuolleen ihmisen uudeksi ylhäältä sanansa voimalla vedestä ja Hengestä.(Joh.3:5)
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Uusi liitto Kristuksen verensuojassa alkaa kasteesta. Ei muutoin. - Anonyymi00030
Useimmiten pilkkaajat eivät enää kykene tekemään parannusta, vaan jatkavat hautaan asti!
- Anonyymi00031
Jumala nauraa lait kieltäville lahkolaisile, pellehermanneille.
Ps. 2:4
Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä. - Anonyymi00034
Voisiko joku kertoa vihdoinkin missä se taivas sijaitsee!
- Anonyymi00035
Siellä missä herjaajat asuu.
- Anonyymi00036
Varsinkin apostolien herjaajat joutuvat vielä katumaan syvästi herjaamistaan, mutta onko se silloin jo myöhäistä?
- Anonyymi00037
Ihan vapaasti voi merkata jumalaa ja Jeesusta, nehän on keksittyjä ukkoja, mielikuvitusolentoja
Aurinko on hyvä jumala, se on varmasti olemassa.
Sitä ei ole järkeä herjata. - Anonyymi00038
Niin on.
- Anonyymi00040
Niin se vaan on!
- Anonyymi00042
Voi tietenkin käyttää aikansa johonkin muuhun kuin turhaa höpöttämiseen.
- Anonyymi00045
Eipä sillä poloisella liene muutakaan tekemistä.
- Anonyymi00044
Mieti kun kuoleman jälkeen löydät itsesi helvetistä.
Ihmettelen sitten demonille kuinka olet voinut joutua helvettiin, koska olit harras Jeesukseen uskova.
Demoni repeää nauramaan ja kertoo sinulle kuinka uusi testamentti on itse Saatanan juoni saada väkeä helvettiin. Vanhassa testamentissa heti ensimmäinen sääntö oli, kuinka ei saa olla muita jumalia, ja sinä olet herjannut ja pikannut Häntä oikein kolmen Jumalan palvomisella.
Demoni jatkaa vielä; Sinä toivoit iankaikkista elämää, ja sen tulet saamaan täällä meidän kanssamme. Eli saat mitä toivoit.- Anonyymi00048
"on itse Saatanan juoni"
Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi tarkkaan tästä tulevan vastustajan ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta Maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin.
- Anonyymi00047
Tätäkään aloitusta ei olisi tehty mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset, vieläpä niin pian, että osa hänen kuuljoistaan eläisi.
Kaksi vuosituhatta on vierähtänyt, vaan onko miestä näkynyt tuomarin toimessaan?
Ei ole.
Huijari, mikä huijari.
Matteus 16:27-28
"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." - Anonyymi00049
Se on niin TOTTA.
- Anonyymi00051
Sotahullua Jeesuksesta ei saa tekemälläkään eikä oman sotahulluutensa puolustajaa.
- Anonyymi00052
Juoruilu on syntiä! Vai onko se vain tyhmimmän kansanosan hupi?
“Great daughter. My Honor!!! President DJT” (Insta)
”Omituisesta päivityksestä ovat uutisoineet muiden muassa The Independent ja The Daily Beast.
Ensinnäkin päivityksen on arveltu liittyvän siihen, että sunnuntaina Yhdysvalloissa vietetään isänpäivää.
Naisen henkilöllisyyttä on selvittänyt myös The Mirror. Lehden Yhdysvaltain politiikan toimittaja Mikey Smith on arvellut, että kyseessä olisi Margo Catsimatidis -niminen nainen. Hän on Trumpin tukijana tunnetun miljardööri John Catsimatidisin vaimo.” IL 22.6.2026
Myös Suomalaisilla vanhemmilla ihmisillä (miehillä) on tapana nimittää nuorempia naisihmisiä tytöiksi. Ei tuossa ole mitään informatiivista ristiriitaa. Ainakin satoja, ellei tuhansia kertoja olen kuullut tuon Suomessa. Suomessa se viesti tarkoittaa kohteliasta asennetta nuorta naisihmistä kohtaan. Se sisältää vanhemman miehen tunnustautumisen isälliseen rooliin sen sijaan, että pyrkisi lähestymään tai toteamaan jotakin henkilökohtaisiin suhteisiin pyrkivää. Samalla se on imarteleva kohteliaisuus kaikenikäisille ”tytöille”, kun kysymys on kohteliaisuudesta, jossa ei ole pyyteitä, mutta sanoja / viestittäjä haluaa tuoda esille positiivisen näkökulman naisihmisestä, ilman, että siihen liittyisi mitään riippuvaa henkilökohtaista suhdetta.
Että pitikö tuostakin demokraattien ruveta…
Pitäiskö USA:ssakin perustaa ”Keskustapuolue”?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476