Oletteko havainneet työkavereiden suurta muutosta tämän Ähtäri-casen aikana? Aikatauluista lipsumista, kireyttä, kuuntelutaidon heikkenemistä, työtehtävien oikeudenmukaisen jakamisen piutetta jne. ? Minä olen, nyt mennään oma napa edellä ja kollektiivisuus on heikentynyt.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kyh kyh näin on
- Anonyymi00002
Ei mitään muutosta
- Anonyymi00003
Isoja muutoksia, myöhästymistä ei aitoa anteeksipyyntöä vaan selityksiä ( johtui muista). Ei kuuntele, vaikka juuri kerroin. Mitä teet huomenna... no laitoin kyllä sähköpostia. Ehkä painaa myös oman työn hoitaminen käräjäpäivien ajan kun niiden aika koittaa.
- Anonyymi00004
Eikö ne kaikki olekkaan eläkkeellä olevia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34482- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393