Oi Odessa ,sä helmi mustan meren....

Anonyymi-ap

Näinhän Venäläisessä laulussakin sanotaan. Pitäisikö Suomen ehdottaa että Ukraina antaa Odessan Venäjälle jotta Suomen velkaantuminen loppuisi ja leikkaukset, verojen korotukset ,tehtaiden ,sairaaloiden jne sulkemiset ja kaikki paska mikä tästä sodan rahoituksesta johtuu...
Mehän ollaan koko maa kohta konkurssissa jos tämä Hölmöläisten homma jatkuu. !
Velkaa on jo 200 Miljardia ja Euroopan korkein työttömyys jne..

19

188

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä ehdotan, että sinut lähetetään vapaaehtoistaistelijaksi johtamaan Venäjän väsähtänyt armeija lopultakin siihen kauan karkuteillä olleeseen Odessan valtaukseen.

• Anonyymi00006

Minusta kaikki vapaehtoiset sota hullut pitäisi tuomita Suomessa elinkautiseen (mieluummin kuoleman tuomioon jos olisi mahdollista) oli ollut sotimassa vapaehtoisena aiva sama kummalla puolen Venäjän tai Ukrainan .
        Ymmärrän jos murto varas käy kimppuun ja se pitää tappaa itse puollustukseksi ,mutta sitä en ymmärä että jotkut menee huvin (rahan vuoksi tappamaan ihmisiä)

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minusta kaikki vapaehtoiset sota hullut pitäisi tuomita Suomessa elinkautiseen (mieluummin kuoleman tuomioon jos olisi mahdollista) oli ollut sotimassa vapaehtoisena aiva sama kummalla puolen Venäjän tai Ukrainan .
        Ymmärrän jos murto varas käy kimppuun ja se pitää tappaa itse puollustukseksi ,mutta sitä en ymmärä että jotkut menee huvin (rahan vuoksi tappamaan ihmisiä)

Eikö siulla ollutkaan rohkeutta lähteä voittamaan sitä Odessaa Venäjälle?
        Jonkun toisenko se pitääkin valloittaa sinulle?

• Anonyymi00003

RyZZykän epätoivoinen hätähuuto taas alkamassa.

• Anonyymi00008

Oletko sinä Eu Hybridikeskuksen palkkalistoilla oleva trolli jotka puhuu paskaa ja levittää sota propakandaan kansan aivo pesemiseksi vihaamaan isoa naapuria.
        Kaikki sodathan alkaa niin että kansa aivopestään vihaamaan naapuria ja sitten poliitikot usuttaa ne naapurin kimppuun...

Minusta Venäjän ja Eu:n Trollit pitäisi myös tuomita maan petoksesta elinkautiseen Suomessa !

• Anonyymi00017

Joo noi rusnyat on vaan rusnya ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan

• Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko sinä Eu Hybridikeskuksen palkkalistoilla oleva trolli jotka puhuu paskaa ja levittää sota propakandaan kansan aivo pesemiseksi vihaamaan isoa naapuria.
        Kaikki sodathan alkaa niin että kansa aivopestään vihaamaan naapuria ja sitten poliitikot usuttaa ne naapurin kimppuun...

Minusta Venäjän ja Eu:n Trollit pitäisi myös tuomita maan petoksesta elinkautiseen Suomessa !

Sittenhän olisit jo vapaaehtoisena marrsinut putkaan.

• Anonyymi00004

Ottaa se sen muutenkin.
      Suomen on ihan turha ehdotella mitään Venäjälle.
      Venäjä on siitä erilainen maa kuin Suomi että se tietää itse mitä se tekee.

• Anonyymi00005

Katsokaa KARTTAA !
        Kuinka pieni rääpäle me olemme Ison Venäjän kyljessä merten takana Euroopasta.

Onko kukaan miettinyt sitä että tämä Venäläis vastainen rasismi voi aiheuttaa sen että olemme joku päivä osa Venäjää...?

Ei hyvä ei ! Siksi kannattaisikin pitää pienempää suuta eikä huudella tyhmyyksiä ympäri maailman....eikä jakaa velka rahoja sotaan meidän isoa naapuria vastaan,.,..
        Ei se maailman meno sillalailla mene ettei ettei tästä jotakin seuraisi meille.

• Anonyymi00021

Juu, viikonloppusota on onnistunut niin mainiosti, että kyllä kannattaa haaveilla Kiovaan pääsemisestä.

• Anonyymi00007

Oi, Odessa ei ole kansanlaulu eikä sen säveltäjä ole venäläinen vaan ukrainalainen.

• Anonyymi00009

"Onko kukaan miettinyt sitä että tämä Venäläis vastainen rasismi voi aiheuttaa sen että olemme joku päivä osa Venäjää...?"
        Niin, ehkä olemme jälleen joku päivä osa Venäjää.
        Eikä Maammelaulun säveltäjäkään ollut suomalainen vaan saksalainen.

• Anonyymi00010

Älä levitä valheellista sotapropakandaa ! Kysy tekoälyltä jos et itse tajua.

"Oi Odessa, sä helmi Mustanmeren" (alkuperäisnimeltään venäjäksi Ах, Одесса, жемчужина у моря / Ah, Odessa, žemtšužina u morja) on venäläinen sävelmä, jonka on säveltänyt Modest Tabatšnikov (1913–1977).

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

"Oi Odessa, sä helmi Mustanmeren" (alkuperäisnimeltään venäjäksi Ах, Одесса, жемчужина у моря / Ah, Odessa, žemtšužina u morja) on venäläinen sävelmä, jonka on säveltänyt Modest Tabatšnikov (1913–1977).

Tekoäly, jos kuka valehtelee ja varoittaa siitä itseksin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Laulun säveltäjä Modest Tabatšnikov oli syntyperäinen Odessassa syntynyt ukrainalainen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Laulun säveltäjä Modest Tabatšnikov oli syntyperäinen Odessassa syntynyt ukrainalainen.

Älä valehtele taas !

Ukraina on ollut osa Venäjää 1913 ,Siis Venäjällä Odessassa syntynyt Venäläinen.

• Anonyymi00015

Natsit oli vallassa Ukrainassa -41- -44
        Ja 2014 taaas melkein Natsit sai vallan...
        Sehän Natseja harmittaa kun eivät Ukrainaa saa Eu:n siitähän tämä kaikki hulluus ja Suomen lama johtuu...

Kusipää päättäjät laskee velat saataviksi kun ne kuvittelee että siitä tulee Eu: toiseksi suurin jäsen pintaalaltaan.. Samalla ne kuvittelee että kun Brysseliin tulee tuhansia huippu palkkaisia virkoja että ne kaikki pääsee sinne rahassa kylpemään...

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Älä valehtele taas !

Ukraina on ollut osa Venäjää 1913 ,Siis Venäjällä Odessassa syntynyt Venäläinen.

Jos sika syntyy navetassa lehmien sekaan eikä sikalassa niin onx se silloin lehmä rusnya

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Natsit oli vallassa Ukrainassa -41- -44
        Ja 2014 taaas melkein Natsit sai vallan...
        Sehän Natseja harmittaa kun eivät Ukrainaa saa Eu:n siitähän tämä kaikki hulluus ja Suomen lama johtuu...

Kusipää päättäjät laskee velat saataviksi kun ne kuvittelee että siitä tulee Eu: toiseksi suurin jäsen pintaalaltaan.. Samalla ne kuvittelee että kun Brysseliin tulee tuhansia huippu palkkaisia virkoja että ne kaikki pääsee sinne rahassa kylpemään...

Kuinka paljon EU:lla on sotajoukkoja Ukrainassa ja paljonko Venäjällä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      777
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      760
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      544
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe