Taivaan Isä

Anonyymi-ap

Taivaan Isä on noita. Varoitan jokaista joka haluaa lähelle taivaan Isää. Taivaan Isä kääntyy lopulta vastaan ja taivaan Isästä tulee pahempi noita kuin Iisebel. Tätä on kestänyt jo riittävästi minun huomata tämä Isästä. Isän hyvyys on varjo sen rinnalla mikä Hän todella on.

10

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En ole koskaan tavannut tuota taivaanisää, joten on mahdotonta uskoa, että se edes on olemassakaan.

      Uskovaiset levittelee epämääräisi uskomuksia ja väittämiä vailla mitään realismia.

    • No niin.
      Kun nyt olemme Raamattu-palstalla,
      niin katsotaan,
      mitä Jumalan Sana ilmoittaa:

      "Älköön kukaan,
      kiusauksessa ollessaan,
      sanoko:
      'Jumala minua kiusaa;
      sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa,
      eikä hän ketään kiusaa."
      (Jaak 1:13)

      Jumala tarjoaa Sinulle vanhurskautta,
      vieläpä lahjaksi.

      Hän antoi oman Poikansa syntiuhriksi
      Sinun edestäsi,
      jotta Sinut voidaan armahtaa.

      Jumala on kohdattavissa
      erityisesti siellä,
      missä uskovat ovat koolla
      Jeesuksen nimessä.

      Jos otat Sanan vastaan,
      niin Sinä synnyt uudesti
      ylhäältä Hengestä.

      Ja silloin Sinun elämäsi muuttuu,
      ja voit kokea Pyhässä Hengessä
      vanhurskautta, rauhaa ja iloa.

      Se, mitä Sinä nyt koet
      ei ole Jumalasta vaan paholaisesta,
      jonka lähettiläitä ovat synti ja kuolema.

      Siis ei Jumala Sinua kiusaa,
      vaan Sinun oma himosi
      niinkuin käärme
      hyvän ja pahantiedon puun äärellä Eevaa.

      Jaakob jatkaa kirjettään näin:

      "Vaan jokaista kiusaa
      hänen oma himonsa,
      joka häntä vetää ja houkuttelee;
      kun sitten himo on tullut raskaaksi,
      synnyttää se synnin,
      mutta kun synti on täytetty,
      synnyttää se kuoleman."
      (Jaak 1:14-15)

      Siis synti ja kuolema
      ei ole lähtöisin Jumalasta.
      Vaan Jumalalta tulee kaikki hyvä.

      "Älkää eksykö, rakkaat veljeni.
      Jokainen hyvä anti
      ja jokainen täydellinen lahja
      tulee ylhäältä,
      valkeuksien Isältä,
      jonka tykönä ei ole muutosta,
      ei vaihteen varjoa."
      (Jaak 1:16-17)

      Hänen tarjouksensa on
      kuoleman sijaan Elämä.

      "Tahtonsa mukaan
      hän synnytti meidät
      totuuden sanalla,
      ollaksemme hänen luotujensa esikoiset."
      (Jaak 1:18)

      Tämän me voimme kokea
      ottamalla Sana vastaan
      ja tulemalla Jeesuksen tykö.

    • Anonyymi00003

      Ei se pelkkä Sanan/sanan vastaanottaminen ihmistä pelasa eli synnytä uudeksi
      vedestä ja Hengestä. Mikä tapahtuu vain kristillisessä kasteessa.

      1. Piet. 3:21

      Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      • Anonyymi00006

        "Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton"
        Milloin teki? Mitä tiedetään hyvän omantunnon liitosta? Mitä ruotsalaiset tai saksalaiset tai englantilaiset sanovat siitä?


      • Minkä esikuvan?


      • Anonyymi00008

        "Vain muutama ihminen,
        kaikkiaan kahdeksan,
        pelastui arkissa veden kantamana.
        Tuon esikuvan mukaisesti..."


    • Anonyymi00004

      Te olette isästä perkeleestä,
      ja isänne himoja te tahdotte noudattaa.
      Hän on ollut murhaaja alusta asti,
      ja totuudessa hän ei pysy,
      koska hänessä ei totuutta ole.
      Kun hän puhuu valhetta,
      niin hän puhuu omaansa,
      sillä hän on valhettelija ja sen isä."
      (Joh 8:41-44)

      • Anonyymi00005

        Hurmoshenkisiä perkeleitä menee lahkoissa, että vilisee.

        Ei niitä pidä ottaa vastaan "Jeesuksina".


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Hurmoshenkisiä perkeleitä menee lahkoissa, että vilisee.

        Ei niitä pidä ottaa vastaan "Jeesuksina".

        Pahin lahko taitaa olla Savitaipaleella, 36. ja 21.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe