Taivaan Isä on noita. Varoitan jokaista joka haluaa lähelle taivaan Isää. Taivaan Isä kääntyy lopulta vastaan ja taivaan Isästä tulee pahempi noita kuin Iisebel. Tätä on kestänyt jo riittävästi minun huomata tämä Isästä. Isän hyvyys on varjo sen rinnalla mikä Hän todella on.
Taivaan Isä
10
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole koskaan tavannut tuota taivaanisää, joten on mahdotonta uskoa, että se edes on olemassakaan.
Uskovaiset levittelee epämääräisi uskomuksia ja väittämiä vailla mitään realismia. No niin.
Kun nyt olemme Raamattu-palstalla,
niin katsotaan,
mitä Jumalan Sana ilmoittaa:
"Älköön kukaan,
kiusauksessa ollessaan,
sanoko:
'Jumala minua kiusaa;
sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa,
eikä hän ketään kiusaa."
(Jaak 1:13)
Jumala tarjoaa Sinulle vanhurskautta,
vieläpä lahjaksi.
Hän antoi oman Poikansa syntiuhriksi
Sinun edestäsi,
jotta Sinut voidaan armahtaa.
Jumala on kohdattavissa
erityisesti siellä,
missä uskovat ovat koolla
Jeesuksen nimessä.
Jos otat Sanan vastaan,
niin Sinä synnyt uudesti
ylhäältä Hengestä.
Ja silloin Sinun elämäsi muuttuu,
ja voit kokea Pyhässä Hengessä
vanhurskautta, rauhaa ja iloa.
Se, mitä Sinä nyt koet
ei ole Jumalasta vaan paholaisesta,
jonka lähettiläitä ovat synti ja kuolema.
Siis ei Jumala Sinua kiusaa,
vaan Sinun oma himosi
niinkuin käärme
hyvän ja pahantiedon puun äärellä Eevaa.
Jaakob jatkaa kirjettään näin:
"Vaan jokaista kiusaa
hänen oma himonsa,
joka häntä vetää ja houkuttelee;
kun sitten himo on tullut raskaaksi,
synnyttää se synnin,
mutta kun synti on täytetty,
synnyttää se kuoleman."
(Jaak 1:14-15)
Siis synti ja kuolema
ei ole lähtöisin Jumalasta.
Vaan Jumalalta tulee kaikki hyvä.
"Älkää eksykö, rakkaat veljeni.
Jokainen hyvä anti
ja jokainen täydellinen lahja
tulee ylhäältä,
valkeuksien Isältä,
jonka tykönä ei ole muutosta,
ei vaihteen varjoa."
(Jaak 1:16-17)
Hänen tarjouksensa on
kuoleman sijaan Elämä.
"Tahtonsa mukaan
hän synnytti meidät
totuuden sanalla,
ollaksemme hänen luotujensa esikoiset."
(Jaak 1:18)
Tämän me voimme kokea
ottamalla Sana vastaan
ja tulemalla Jeesuksen tykö.- Anonyymi00003
Ei se pelkkä Sanan/sanan vastaanottaminen ihmistä pelasa eli synnytä uudeksi
vedestä ja Hengestä. Mikä tapahtuu vain kristillisessä kasteessa.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.- Anonyymi00006
"Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton"
Milloin teki? Mitä tiedetään hyvän omantunnon liitosta? Mitä ruotsalaiset tai saksalaiset tai englantilaiset sanovat siitä? - Anonyymi00008
"Vain muutama ihminen,
kaikkiaan kahdeksan,
pelastui arkissa veden kantamana.
Tuon esikuvan mukaisesti..."
- Anonyymi00004
Te olette isästä perkeleestä,
ja isänne himoja te tahdotte noudattaa.
Hän on ollut murhaaja alusta asti,
ja totuudessa hän ei pysy,
koska hänessä ei totuutta ole.
Kun hän puhuu valhetta,
niin hän puhuu omaansa,
sillä hän on valhettelija ja sen isä."
(Joh 8:41-44)- Anonyymi00005
Hurmoshenkisiä perkeleitä menee lahkoissa, että vilisee.
Ei niitä pidä ottaa vastaan "Jeesuksina". - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hurmoshenkisiä perkeleitä menee lahkoissa, että vilisee.
Ei niitä pidä ottaa vastaan "Jeesuksina".Pahin lahko taitaa olla Savitaipaleella, 36. ja 21.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514