Tyhmä vasemmistoIainen tekee persusta vihatun, että näyttäisi itse paremmalta.
Fiksu vasemmistoIainen tekee itsestään hyvän, ettei tarvitse teeskennellä jotain, mitä ei ole.
Mutta missä on ne fiksut vasemmistolaiset?
☝️🤨
Missä on fiksut vasemmistoIaiset?
27
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Klo 7:20 kirjoittelet ruollaista. Mitä jos menisit nukkumaan, viimeinkin.
- Anonyymi00009
Valkoinen valta puhdistaa Suomen valkoiseksi heikkolaatuisista roskaväestä!
Perfect ♥️ - Anonyymi00011
Tein aloittajasta ilmoituksen ylemmille tahoille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tein aloittajasta ilmoituksen ylemmille tahoille.
Kuka on sanonut väärin?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuka on sanonut väärin?
Noutajat tulee valkotakeissa noutamaan aloittajan.
- Anonyymi00002
Fiksu vasemmisto tietää että 84% Suomen kansasta on erimieltä Persujen kanssa. Se rauhoittaa mieltä.
Viha Suomen politiikkaan tuli Persujen tulon myötä. Muutten myös Suomen talousahdingot alkoivat Persujen tulon yhteydessä.
Viha?
Mietitäänpä? Olenko oikeassa että Persut vihaavat Vihervasemmmistoa? Tämä tarkoittaa että pieni vähemmistö noin 14% vihaa suurta joukkoa suomalaisia eli 44% kansaa!
Eikä tämä viha tähän lopu. Persu vihaa esimerkiksi Ay-liikettä, joka on vielä suurempi joukko suomalaisia työssä olevia, sillä myös Akava on Ay.
Persut vihaavat Yleä, vähemmistö ihmisiä, kuten Pride ihmisiä, Elokapinaa eli luonnonsuojelijoita tai yleensä Woke ihmisiä.
Näin katsottuna Persut vihaavat 60-70-80% suomalaisia!
Vihan kohteita siis löytyy!- Anonyymi00016
Vihervasemmistolainen kommunismi ei ole menestynyt missään.
Eri mieltä ehkä, mutta väärää mieltä? Sinäkin varmasti tunnet erittäin tutun fraasin "persut oli taas oikeassa". Ja se viha on kokonaan teidän alemman tason mongojen puolella. Persu ei vihaan alennu.
☝️😉- Anonyymi00025
Viha politiikassa huokuu vasemmasta laidasta, miksi vihaatte Suomalaisia?
Vihaateko, koska ovat erimielisiä?
- Anonyymi00003
Mitä minä en ymmärrä?
Kun olen käsittänyt että Persut eivät tykkää EU:sta, eikä eurosta?
Eivät tykkää Vihervasemmistosta tai Ay-liikkeestä?
Eivät tykkää Yleistä tai ruotsinkielen asemasta?
Eivät tykkää Pridekulkueista tai Elokapinasta?
Eivät tykkää Wokesta?
Eivät tykkää maahanmuutosta?
Niin yhtä en ymmärrä? Miksi Persut eivät muuta Venäjälle? Kun olen käsittänyt, että Venäjä on maa, jossa kaikki nämä asiat on jo kunnossa Persujen opin mukaan?
Venäjä on jo ratkaissut kaikki Persujen ongelmat!
Kun siellä ei ole lainkaan niitä asioita joita Persu vihaa!
Miksi te täällä kiusaatte meitä suomalaisia???
Sitä ihmettelen?- Anonyymi00004
Sähän se itse olet putinin virallinen kalsareitten nuuhkia demari putin trolli. Vastustat itse ukrainan tukemista, natoa, miinoja ja rajalakia. Sitten ressukka syyttää porvareita jotka tukee ukrainaa venäjän mielisiksi. Mietis tyyppi edes kerran elämässäs ilman putin laseja.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sähän se itse olet putinin virallinen kalsareitten nuuhkia demari putin trolli. Vastustat itse ukrainan tukemista, natoa, miinoja ja rajalakia. Sitten ressukka syyttää porvareita jotka tukee ukrainaa venäjän mielisiksi. Mietis tyyppi edes kerran elämässäs ilman putin laseja.
Teidän Anuksenne on siellä Putinlandiassa valmistelemassa teille tietä voidaksenne paeta saatuanne tuhottua hyvinvointivaltion kokoomuksen ohjatessa töitänne.
- Anonyymi00017
Ei siellä teidän ihailemasta Neuvostoliitostakaan löydy pridea, pakkoruotsia, wokea tai elokapinaa...
- Anonyymi00026
Mikset itse muuta Iraniin, Irakiin tai Somaliaan?
Miksi yritätte tehdä Suomestamme noiden maiden kaltaisen?
Me haluamme pitää Suomemme, Suomalaisen Suomemme.
- Anonyymi00006
Huomionkipeys voi ilmetä erikoisilla tavoilla.
- Anonyymi00007
Oikeistoallitus ja pääministeri puhuvat jatkuvasti puuta heinää:
Pääministeri Orpo väitti, että työllisten määrä on ”lähes sama” kuin hallituksen aloittaessa – se ei pidä paikkaansa- Anonyymi00008
Todellisuudessa työllisten määrä on laskenut hallituskauden aikana.
Viimeisimmät luvut ovat saatavilla maaliskuulta, ja tuolloin työllisiä oli 64 000 vähemmän kuin kesäkuussa 2023, jolloin Orpon hallitus nimitettiin.
- Anonyymi00010
Perussuomalaiset ja Suomen äärioikeisto puhdistaa Suomen valkoiseksi!
Suomen kunniakkaat uusnatsit ei kumartele vaan toimivat!
Nyrkkiä tottelee heikkolaatuiset ja palaavat valkoiseen muodostelmaan!- Anonyymi00013
Khihhii on sulla jutut. Etvoi olla ihan tosissas.
- Anonyymi00020
Mutta Suomi ei tätä halua!
Vastenmielinen uusnatsien aate on pahempi kuin mikään muslimi invaasio.
Uusnatsit ovat saastaa! - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta Suomi ei tätä halua!
Vastenmielinen uusnatsien aate on pahempi kuin mikään muslimi invaasio.
Uusnatsit ovat saastaa!Vassujen aate on murhannut viisi kertaa enemmän kuin toinen hirviöaate natsismi.
- Anonyymi00019
Meehän demari putin trolli kalastelee taas kristillisten ääniä valheillas vaikkapa joensuun palstalle. Tuollainen tyyppi joka näkee oppi isukkinsa putinin tavoin natseja kaikkialla jopa kristillisiä haukkuu harva se päivä natseiksi .
- Anonyymi00022
Kyllä viha persuja kohtaan on ihan aitoa ja johtuu nimenomaan persuista!
- Anonyymi00028
Kyllä se viha on vihaajassa itsessään, ei kenessäkään muussa.
Vihaaja keksii vihalleen syitä muista, vaikka itse on syyllinen vihaansa.
Vihaajat eivät vihaa vain Persuja. He vihaavat kaikkia erimieltäolevia, lakeja ja säädöksiä. Se näkyy, siksi rikkovat lakejamme.
Vihan kohteeksi joutuvat Suomalaisten lisäksi, Suomessa tiet. Ne suljetaan tielle tunkien. Vai onko kyse vain Suomalaisiin suuntautuvasta vihasta, ja pyrkivät ärsyttämään ja haittaamaan ihmisten kulkua?
Viha koskee myös rakennuksia, tauluja, patsaita jne . Tuo viha näkyy ulkomaita myöden. Ja tekijät tietyltä laidalta, eikö?
Sotkevat rakennukset, Suomessakin!
Sotkevat patsaita, ja jopa taideteoksia tuhottu!
Järkyttävää yhteiskunnan kulttuurin ja taiteen tuhoamista.
En ihmettele, että tuollaisten jälkeen nuorisokin hakeutuu ääriliikkeisiin. Ehkä niin, pyrkivät ongelmalle tekemään jotain. Kun yhteiskunta, ja hallitukset epäonnistuneet järjestyksenpidossa, ja suojelusta.
- Anonyymi00023
Järkytyin!!!
Islamia opetetaan Suomen peruskouluissa vastoin lakia – Opetushallitus myöntää virheen: ”Olemme pahoillamme” - Anonyymi00027
Älä nyt hölmöile.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ei sellaisia taida olla edes olemassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701