Näin unen jossa Hitler antoi minulle rautaristi. Todentuntuinen tapahtuma.
Hitler unessa
26
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nii? Unet ovat omaa sielunmaailmaamme. Rakennukset kuvaavat omaa, sisäistä itseämme. Miten asiat koemme, ne tulevat uniimme kuvina.
Olet kai poliittisesti ainakin myötämielinen uusnatseille. Tai sitten uutinen vassarinaisesta joka meni tyrkylle natsien poitkittavasti ja nauroi sen jälkeen nautinnollisesti uutiskuvissa, on jäänyt mieleesi. Haluaisit kait itsekin mielelläsi potkia demari / komukkaa, jos joku suorastaan tarjoutuisi kohteeksesi.
Nuo uusnatsit ovatkin poliittisesti ehkä luotettavin joukko: ovat aidosti sitä mitä itsestään sanovatkin. Muihin ei voi luottaa, ei enää vuosikymmeneen edes perSuihin.. H-a tuhosi perSut. Vapauden liitto olisi parempi, jos saan suositella. Sinimustia olivat nuo potkijat, eivät perSuja.- Anonyymi00002
Noista salaisista haaveistasi johtuen Hitler siis antoi sinulle prenikan. 👑
- Anonyymi00008
Hitlerin näkeminen unessa on yleensä symbolinen, ei kirjaimellinen, uni. Se liittyy usein alitajuntaisiin pelkoihin, vallankäyttöön tai sisäisiin konflikteihin.Tässä yleisimpiä tulkintoja:Valtapeli ja autoritaarisuus: Hitler unessa voi symboloida itsevaltaista käytöstä, kontrollin tarvetta tai sitä, että koet auktoriteettihahmon (kuten isäpuolen tai pomon) hallitsevan elämääsi.Oman käytöksen heijastus: Jos näet itsesi Hitlerinä tai natsina, se voi viitata siihen, että olet toiminut omahyväisesti, väärinkäyttänyt valtaasi tai sinun kannattaa tarkastella omaa käytöstäsi.Pelko ja pahuus: Historiallisena hahmona Hitler edustaa äärimmäistä pahuutta, tuhoa ja ahdistusta. Uni voi heijastaa yleistä turvattomuuden tunnetta tai pelkoa, joka liittyy maailman tapahtumiin.Historiallinen/paikallinen yhteys: Jos olet vieraillut Saksassa tai Itävallassa, tai käsitellyt sota-aikaa, alitajuntasi voi prosessoida historiaa unien kautta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hitlerin näkeminen unessa on yleensä symbolinen, ei kirjaimellinen, uni. Se liittyy usein alitajuntaisiin pelkoihin, vallankäyttöön tai sisäisiin konflikteihin.Tässä yleisimpiä tulkintoja:Valtapeli ja autoritaarisuus: Hitler unessa voi symboloida itsevaltaista käytöstä, kontrollin tarvetta tai sitä, että koet auktoriteettihahmon (kuten isäpuolen tai pomon) hallitsevan elämääsi.Oman käytöksen heijastus: Jos näet itsesi Hitlerinä tai natsina, se voi viitata siihen, että olet toiminut omahyväisesti, väärinkäyttänyt valtaasi tai sinun kannattaa tarkastella omaa käytöstäsi.Pelko ja pahuus: Historiallisena hahmona Hitler edustaa äärimmäistä pahuutta, tuhoa ja ahdistusta. Uni voi heijastaa yleistä turvattomuuden tunnetta tai pelkoa, joka liittyy maailman tapahtumiin.Historiallinen/paikallinen yhteys: Jos olet vieraillut Saksassa tai Itävallassa, tai käsitellyt sota-aikaa, alitajuntasi voi prosessoida historiaa unien kautta.
Napoleon oli pikkumies ja Hitler oli pikkumies. Kaksi natsia...
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Esi-isiä löytyy Saksan maalta, kenties joku on Aadolfilta saanut rautaristi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joku kaukainen sukulainen siis saanut.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joissain lounaissuomalaisissa (Turuun ympäristö) saattaa olla niin balttilaista kuin saksalaistakin juurta.
- Anonyymi00003
Aatunhan pitää olla jossain elossaolomuodossa koska uniin pystyy ilmestyy.
- Anonyymi00004
>>>>>>Aatunhan pitää olla jossain elossaolomuodossa koska uniin pystyy ilmestyy.<~~<<
--------------
Isät opettaa omia lapsiaan
---------------------
”Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?" Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja. Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala". Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.”
Johannes 8:31-45 FB38 - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
>>>>>>Aatunhan pitää olla jossain elossaolomuodossa koska uniin pystyy ilmestyy.<~~<<
--------------
Isät opettaa omia lapsiaan
---------------------
”Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?" Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja. Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala". Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.”
Johannes 8:31-45 FB3831. Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
32. ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
33. He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: Te tulette vapaiksi?"
34. Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
35. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
36. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
37. Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
38. Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
39. He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
40. Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41. Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42. Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43. Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
45. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
46. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
47. Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
48. Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"
49. Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.
50. Mutta minä en etsi omaa kunniaani; yksi on, joka etsii ja tuomitsee.
51. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."
52. Juutalaiset sanoivat hänelle: "Nyt me ymmärrämme, että sinussa on riivaaja. Aabraham on kuollut ja profeetat, ja sinä sanot: Jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä maista kuolemaa.
53. Oletko sinä suurempi kuin isämme Aabraham, joka on kuollut? Ja profeetat ovat kuolleet; keneksi sinä itsesi teet?"
54. Jeesus vastasi: "Jos minä itse itselleni otan kunnian, niin minun kunniani ei ole mitään. Minun Isäni on se, joka minulle kunnian antaa, hän, josta te sanotte: Hän on meidän Jumalamme,
55. ettekä tunne häntä; mutta minä tunnen hänet. Ja jos sanoisin, etten tunne häntä, niin minä olisin valhettelija niinkuin tekin; mutta minä tunnen hänet ja pidän hänen sanansa.
56. Aabraham, teidän isänne, riemuitsi siitä, että hän oli näkevä minun päiväni; ja hän näki sen ja iloitsi."
57. Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"
58. Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".
59. Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.
- Anonyymi00006
Moi. Kiitos, kun jaoit. Voi olla varoitus vain siitä, että otat vastaan jotakin vääristä lähteistä. Myös ikuisuuskohtalosta kerrotaan tämän unen kautta. Ei kannata ottaa mitään vastaan "kadotuksen lapselta", jotta ei itse joutuisi tästä tilasta osalliseksi. Ei kannata siis ahdistua, vaan pyytää vain Jeesusta Kristusta Vapahtajakseen, silloin heti pääsee taivaan kansalaiseksi ja saa ottaa Jumalalta vastaan kaikkea hyvää. Sinusta selvästi kannetaan huolta, kun näitä tämän unen.
Voi hyvin!- Anonyymi00007
Sori, kirjoitusvirhe viimeisellä rivillä. Siis "näit".
- Anonyymi00013
Taivas vastasi että älä ota vastaan valhettelijoiden ristejä.
- Anonyymi00011
Tais jaella enempi puuristejä.
- Anonyymi00012
Itsellä on hopeasta taottu ristiriipus. Tämä on käsityötä. Näille rautaristin keräilijöille on kyllä kyllä markkinat.
Helluntailaisten mukaan ei voi pitää tätä ristiriipusta. Ei tule toteutumaan.
Mb_76- Anonyymi00014
Itsellänikin juuri nyt kaulalla hopeinen krusifiksi. Mahd. kauan sitten Jerusalemista ostanut.
- Anonyymi00017
Laatua myös myydään jopa ristin ostossa. Ilmeisesti sinä et osta rihkamaa? Köyhällä ei ole varaa halpaan, Joten oikeilla linjoilla olet. Rististä osto on väärä säästökohde. Ilmeisesti sinulla on vähän parempi risti ja näitä ei ole aina markkinoilla. Pidä hyvä huoli rististäsi, älä hukkaa.
- Anonyymi00018
>>Helluntailaisten mukaan ei voi pitää tätä ristiriipusta. Ei tule toteutumaan.<<
Heh. 🫢 Pitäisikö heiltä lupa kysyä? Helluntailaisuushan on käskytysuskonto, nk. uskovillaan ei ole henk.koht. uskonvapautta.
No, minä ainakaan en olekaan helluri, heidän säännöilleen nauran.
Näettekö krusifiksini?, Kristus Ristillä, minunkin syntieni puolesta!
Teidän herrallenne tervehdykseni: pttttrrrrhhhhh! - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
>>Helluntailaisten mukaan ei voi pitää tätä ristiriipusta. Ei tule toteutumaan.<<
Heh. 🫢 Pitäisikö heiltä lupa kysyä? Helluntailaisuushan on käskytysuskonto, nk. uskovillaan ei ole henk.koht. uskonvapautta.
No, minä ainakaan en olekaan helluri, heidän säännöilleen nauran.
Näettekö krusifiksini?, Kristus Ristillä, minunkin syntieni puolesta!
Teidän herrallenne tervehdykseni: pttttrrrrhhhhh!Itseä ei kiinnosta enää Helluntailaisuus yhtään, jos en saa pitää ristiä kaulallani. Tämä kyllä käyttöä varten suunniteltu ja toivottavasti jä vielä perinnöksi vanhimmalle pojalleni. Hänellä myös samamanlaisia mielipiteitä elämästä. Myöskään en voi luopua retkeilykappelistani. Joten se on helluntailaisille kiitos ei.
Mb_76 - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itseä ei kiinnosta enää Helluntailaisuus yhtään, jos en saa pitää ristiä kaulallani. Tämä kyllä käyttöä varten suunniteltu ja toivottavasti jä vielä perinnöksi vanhimmalle pojalleni. Hänellä myös samamanlaisia mielipiteitä elämästä. Myöskään en voi luopua retkeilykappelistani. Joten se on helluntailaisille kiitos ei.
Mb_76Asioista on hyvä ottaa selvää, eli ei suinpäin lähde mukaan juttuihin, jotka jälkikäteen kadutaa.
Itsellä on nätti vakiokappeli, jossa on myös krematoorio ja huolella hoidettu piha-alue. Tämä on ensimmäinen kohde liikunta reitillä. Tämä kirkko on teollisuusalueella. Eli retken päätteeksi pääsen tutkimaan uusimmat automallit autoliikkeisiin.
Mb_76 - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itseä ei kiinnosta enää Helluntailaisuus yhtään, jos en saa pitää ristiä kaulallani. Tämä kyllä käyttöä varten suunniteltu ja toivottavasti jä vielä perinnöksi vanhimmalle pojalleni. Hänellä myös samamanlaisia mielipiteitä elämästä. Myöskään en voi luopua retkeilykappelistani. Joten se on helluntailaisille kiitos ei.
Mb_761.Kor. 2:2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
Gal. 3:1 Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
Nyt saa hellarit sätkyn.
Minullakin on kaulalla Kristus silmäini eteen kuvattu ristiinnaulittuna. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
1.Kor. 2:2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
Gal. 3:1 Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
Nyt saa hellarit sätkyn.
Minullakin on kaulalla Kristus silmäini eteen kuvattu ristiinnaulittuna.Itselle riittää tämä käsintaottu ristiriipus ja mitään ristiin-naulitemisia tässä ei näy. Menisi siis aivan överiksi. Mukava koru kyllä miehelle, niitä ainoita kellojen lisäksi. Tatuoinnit ei kiinnosta, ja niitä minulla ei ole. Nekin rahat voi käyttää paremmin esim. kelloon.
Äly-ajasta en myöskään pidä, vaan olen aika-ajoin ostanut uuden Nokian näppäinpuhelimen. Nyt tuli tosiaan viimeviikolla postin mukana tällainen mukava vähän parempilaatuinen Nokian puhelin. 100€ kustanti.
Doro puhelimiin en kuitenkaan ole sortunut, vaan nämä on selkeästi eläkelläisten puhelimia.
Mb_76 - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Itselle riittää tämä käsintaottu ristiriipus ja mitään ristiin-naulitemisia tässä ei näy. Menisi siis aivan överiksi. Mukava koru kyllä miehelle, niitä ainoita kellojen lisäksi. Tatuoinnit ei kiinnosta, ja niitä minulla ei ole. Nekin rahat voi käyttää paremmin esim. kelloon.
Äly-ajasta en myöskään pidä, vaan olen aika-ajoin ostanut uuden Nokian näppäinpuhelimen. Nyt tuli tosiaan viimeviikolla postin mukana tällainen mukava vähän parempilaatuinen Nokian puhelin. 100€ kustanti.
Doro puhelimiin en kuitenkaan ole sortunut, vaan nämä on selkeästi eläkelläisten puhelimia.
Mb_76Protestanteilla onkin yleensä tavallinen risti. Katolilaisilla krusifiksi.
En muista mistä tuo on ostettu, Jerusalemista tai Pietarista, ehkä. Eikä tuo ole hopeaa, koska se ei ole tummunut, vaan jotain kirkasta, hopeanväristä metallia, tuskin rautaa.
Krusifiksi on tietty aika hurjan näköinen, jos sitä alkaa pohtimaan. Itse en ota siitä tuollaisenaan traumoja. Itse tapahtuma n. 1994 vuotta sitten, oli tietty traumaattinen näky.
Olen miettinyt, että tuon ajan ihmisillä oli tottuminen tosi koviin oloihin, roomalaiset ristiinnaulitsemiset olivat ikäänkuin arkipäivää. Juutalaisethan tarpeentullen "vain" kivittivät ihmisiä. (Minuakin ovat juutalaiset mm. kivittäneet.) - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Protestanteilla onkin yleensä tavallinen risti. Katolilaisilla krusifiksi.
En muista mistä tuo on ostettu, Jerusalemista tai Pietarista, ehkä. Eikä tuo ole hopeaa, koska se ei ole tummunut, vaan jotain kirkasta, hopeanväristä metallia, tuskin rautaa.
Krusifiksi on tietty aika hurjan näköinen, jos sitä alkaa pohtimaan. Itse en ota siitä tuollaisenaan traumoja. Itse tapahtuma n. 1994 vuotta sitten, oli tietty traumaattinen näky.
Olen miettinyt, että tuon ajan ihmisillä oli tottuminen tosi koviin oloihin, roomalaiset ristiinnaulitsemiset olivat ikäänkuin arkipäivää. Juutalaisethan tarpeentullen "vain" kivittivät ihmisiä. (Minuakin ovat juutalaiset mm. kivittäneet.)Itse olen siis protestantti ja krusifiksi on liikaa minulle. Nätti risti kyllä kelpaa. Uutta ei tarvitse ostaa, vaan tämä on kerralla ostettu ja hyvä. Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa ja tämä kestää aikaa, ehkä vielä lapsillekkin.
Mb_76 - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Itse olen siis protestantti ja krusifiksi on liikaa minulle. Nätti risti kyllä kelpaa. Uutta ei tarvitse ostaa, vaan tämä on kerralla ostettu ja hyvä. Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa ja tämä kestää aikaa, ehkä vielä lapsillekkin.
Mb_76Kannatta tosiaan panostaa laatuun ja lopettaa kertakäyttö kulttuurin. Sinulla kuitenkin on niin pieni asuto, että voit ostaa sinne laatua. Sinkkukopperon etuja! 200m2 asunoissa on taas jatkuva tarve uusia jostain päästä.
- Anonyymi00021
Näin unen jossa Hitler antoi minulle rautaristi. Todentuntuinen tapahtuma........ja sitten heräsin housut ja sänky märkänä.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1622567- 1602363
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551993Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181967Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921272Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2071012Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.334961