Normi-ihmien ei voi ymmärtääkään tätä taloudellista tiukkuutta, joka sontista vaanii joka välissä.
Tuskan parahdukset vain kaikuvat kun katson putkinäytöstä Windows xp-koneellani pankkitilin sisältöä.
Kukaan ei välitä
Asd
Talouteni on tiukka
5
270
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkäpä se olet sinä itse, joka ei välitä ?
Jos rahat menee kurkusta alas, niin kyllähän se käy taloudellisesti raskaaksi.
Elämässään ihminen tekee itse omat valintansa, esim. sen, mihin rahansa laittaa, vaikka vähäisetkin. - Anonyymi00003
Mulla on kohtuullisen hyvät tulot, joista liikenee välillä ryyppäämiseenkin. Mutta en mä raski enää missään kapakoissa istua. Ihan liian kallista ja muutenkin kotona on mukavampaa. Mutta oonkin jo lähes 60v ukko.
Sitä kyllä ihmettelen, millä rahalla persaukiset sontikset istuu baarissa? - Anonyymi00004
Niin mutta viina lohduttaa
- Anonyymi00006
Millä tavalla se lohduttaa ? Vie ehkä ikävät ajatukset vähäksi aikaa pois, mutta kun pää selviää, tulee samat ajatukset mieleen, ja kenties päälle vielä morkkis dokaamisesta.
Viina on huono psyykenlääke. Se pitää jatkuvassa ahdistus ym. kierteessä, ei mieliala parane vaikka kuinka joisi.
Ja jos oikein paljon juo, pikkuhiljaa tulee myös sosiaalisten tilanteiden pelot, ym. Itsetunto menee huonoksi myös.
- Anonyymi00005
Tuskan parahdus on Pas...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271803
- 1201325
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56982- 130950
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245933Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179770