Lahjoittaa miljardeja euroja Ukrainan sodalle ilman takaisinmaksu velvoitetta ja vielä velkarahaa!
Tuo Loviisan satamaan laivalastillisen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta.
Huh, huh tämä on jo niin absurdia, että tulee mieleen 80-luvun virsikirjat, mutta täyttä totta tämä on.
Kansalle valehteleva hallitus kertoo "talouskasvun olevan jo käsillä" samalla kun maassamme on ennätysmäärä työttömiä jo yli 340.000. Vieläkään ei hälytyskellot soi hallituksessa, kyllä tämä on nykyään yksi HULLUJEN HUONE KOKO SUOMI!
Pähkähullu Suomi
22
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huh, huh tämä on jo niin absurdia, että tulee mieleen 80-luvun VITSI KIRJAT mutta täyttä totta tämä on.
- Anonyymi00028
Hulluja ne on ,Edellinen Hallitus tämän kaiken hulluuden aloitti !
Marin alkoi ostamaan Italiasta saastuttavia roskia Suomeen ! jotka laivataan tänne haisemaan...
Täysin järjetöntä hommaa ottaa edes ilmankaan niitä niiden energia pitoisuus on niin huono että kuljetukseen menevällä Laivojen rekkojen pyöräkoneiden ja kaivin koneiden ja nosturien dieselillä saataisiin monin kertainen energia kuin polttamalla tuota saastunutta huonosti palavaa kosteaa muovijätettä !
AIVAN HULLUA HOMMAA! JA YMPÄRISTÖN SAASTUTTAMAISTA !
Miksei Mafia polta it Italiassa Jätteitään ? (Italiassa jäte huolto on 99% mafian kynsissä !
OLIKO MUUTEN OIKEIN ETTÄ SANNA RAHOITTAA MAFIAA JA SAMALLA SEN HUUME BISNEKSIÄ ?
Eikait kuormissa vaan kuljeteta muutakin ?
Ne on niin pahan hajuisia kuormia että tulli miehet eikä mniiden koirat mene sinne nenineen,,,nyrpistävät vaan nokkaa ja kääntävät päätä kun ohi menevät...
- Anonyymi00004
Miksi äänestit idiootit valtaan?
Äänestä seuraavaksi perussuomalaista, jotka eivät halua osallistua kasakoiden ökyelämän rahoitamiseen.- Anonyymi00005
Minä en ole äänestänyt sinä teit niin.
Miksi kysyt tyhmiä kysymyksiä? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en ole äänestänyt sinä teit niin.
Miksi kysyt tyhmiä kysymyksiä?Niin, ei venäjältä voi äänestää Suomen vaaleissa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, ei venäjältä voi äänestää Suomen vaaleissa.
Kyllä olet DORKA!
"- Ehdotan , että tämä on skandaali."
Repliikki siihen , kun Toivo Mäkelä totesi, että William Njurmen katoaminen on skandaali.
Spede-elokuvasta PÄHKÄHULLU SUOMI, 1969.- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä olet DORKA!
Mistäs venäjän sanasta tuo on lyhennys? Joku dobro kyseessä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mistäs venäjän sanasta tuo on lyhennys? Joku dobro kyseessä?
Muuta te VÄHÄ-ÄLYISET ETTE osaa kuin jauhaa paskaa. Muuhun ei äly ja sen puute riitä.
- Anonyymi00020
..jos perussuomalaisten mielipide on tuollainen , se sakki on nimensä väärin valinnut ...
- Anonyymi00013
Onpa taas niin huvittavaa nää typerät hallituksen masinoimat venäjä vihapuheet. Ap oli Ukrainan korruptoituneen eliitin leväperäisestä tukemisesta. Zle tekee hyvää bisnestä sodalla ja moni saa tililleen samalla miljoonia eli tietysti on välttämätöntä Ukrainan ” auttaa”, nerokas vedätys.
- Anonyymi00017
Joo, sekin on huvittavaa, että venäjällä on "kaikki normal". Läntinen valhemedia vain valehtelee aina.
Ano Turtiaisen mukaan netti pelaa Moskovassa mainiosti! Tosin jossain "raportissaan" oli aiemmin paikannuksen kanssa ongelmia aiemmin, koska netti, mutta eihän sitä lasketa. Nyt on Voiton Päivä tulossa ja kaikki toimii. Paitsi se mitä ei tarvita, eli yhteys ulkomaailmaan...
- Anonyymi00026
kyllä ukraina pitää auttaa maatamme ,kun rajalle tullut legioona armeeja asemiin hyökätä suomeen.
ukraina lähettää sinne pienen pienen lentolehtisen kaikki paikalla. - Anonyymi00034
Esi merkillinen päätös: ratikka, ratikka ja ratikka.
- Anonyymi00035
Meillähän pidetään huolta, vain ulkomaalaisten hyvinvoinnista.
- Anonyymi00036
Olipa Orpo eilen niin kuin kaikki olisi vallan mainiosti Suomessa. Miten ne kehtaa?
- Anonyymi00037
Tärähtäneitä lähes kaikki. Me kriittiset toisinajattelijat olisimme ainoa toivo muodostamaan uusi hallitus tänne. Maamme pelastuisi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466